Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njålie: Jeg tenkte mer på at det faktisk har blitt satt sammen en stor samling av gode filmer (eller, rett skal være rett; jeg har ikke sett alle) i én boks. Det synes jeg er vanvittig fresht. Skikkelige cover, og ekstradiskene, hadde vært foretrukket, ja, men da hadde vi vel heller ikke fått denne samlingen.

Lenke til kommentar

Gunfreak, jeg holder på å lage en film hvor du en en av soldatene i en tropp som angiper en by. jeg henter bildene fra siden hvor du står med geverer og sånn, så animerer jeg alit i Photoshop Image Ready. Jeg tror det blir veldig bra, men noen andre må snakke stemmen din inn da :/

Har du noen spessielle bilder du synes at jeg skal bruke, vis dem da.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gunfreak, jeg holder på å lage en film hvor du en en av soldatene i en tropp som angiper en by. jeg henter bildene fra siden hvor du står med geverer og sånn, så animerer jeg alit i Photoshop Image Ready. Jeg tror det blir veldig bra, men noen andre må snakke stemmen din inn da :/

Har du noen spessielle bilder du synes at jeg skal bruke, vis dem da.

6861837[/snapback]

ha ha, gleder meg til å se det.

Lenke til kommentar

Bestilte Charlie and the Chocolate Factory på platekompaniet.no i god tro om at det var 2006-versjonen med Depp, noe det altså ikke var; det var 1977-versjonen. Dette er selvsagt ikke Platekompaniet sin feil, da jeg nå ser at jeg burde ha sett at det var feil film. Men, er den filmen jeg fikk noe å se? :)

Lenke til kommentar
GuardiaN--: det er jo en klassikker da. Men hvorvidt man mener det er verdt pengene å ha i filmhylla blir jo en individuell avgjørelse.

6862212[/snapback]

Vel, den kostet bare 60 kroner, så jeg beholder den nok.

6862276[/snapback]

Å sende den tilbake var altså eit alternativ? :p

Lenke til kommentar
Bestilte Charlie and the Chocolate Factory på platekompaniet.no i god tro om at det var 2006-versjonen med Depp, noe det altså ikke var; det var 1977-versjonen. Dette er selvsagt ikke Platekompaniet sin feil, da jeg nå ser at jeg burde ha sett at det var feil film. Men, er den filmen jeg fikk noe å se? :)

6862132[/snapback]

Snakk om ha flaks. Behold den og send en takkemail til PK.no. Jeg vet at hvis jeg hadde bestilt 1977-versjonen og fått Depp, så hadde jeg mest sannsynlig satt fyr på filmen.

Lenke til kommentar
GuardiaN--: det er jo en klassikker da. Men hvorvidt man mener det er verdt pengene å ha i filmhylla blir jo en individuell avgjørelse.

6862212[/snapback]

Vel, den kostet bare 60 kroner, så jeg beholder den nok.

6862276[/snapback]

Å sende den tilbake var altså eit alternativ? :p

6862304[/snapback]

Nei, men siden han sa "hvorvidt man mener det er verdt pengene å ha i filmhylla...", trodde jeg at han kanskje trodde jeg ville sende den tilbake hvis ikke. :)

Snakk om ha flaks. Behold den og send en takkemail til PK.no. Jeg vet at hvis jeg hadde bestilt 1977-versjonen og fått Depp, så hadde jeg mest sannsynlig satt fyr på filmen.

Vel, det var hyggelig å høre. :)

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...