Mr.SS Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bør jeg sette på 2001 nå? Har ikke sett den på lenge, men skal liksom på skolen i morgen Hva sier filmguruene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Njål: Jeg tenkte det samme; skal man først ha filmer på DVD så skal man ha coveret. Jeg klarer fint å brenne ut filmer selv hvis jeg vil ha dem i en mappe. Mr. SS: Selvsagt. Endret 13. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Får prøve meg igjen: Nei, du skal ikke se 2001: En romodyssé. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Steffy og Cun: Argumentasjon for teh win! ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Detta har vi argumentert over før. Ctrl+c ctrl+v er jo en nærliggende tanke, men søkefunksjonen gjør nytta si, tenker jeg. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Njålie: Jeg tenkte mer på at det faktisk har blitt satt sammen en så stor samling av så gode filmer (eller, rett skal være rett; jeg har ikke sett alle) i én boks. Det synes jeg er vanvittig fresht. Skikkelige cover, og ekstradiskene, hadde vært foretrukket, ja, men da hadde vi vel heller ikke fått denne samlingen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Gunfreak, jeg holder på å lage en film hvor du en en av soldatene i en tropp som angiper en by. jeg henter bildene fra siden hvor du står med geverer og sånn, så animerer jeg alit i Photoshop Image Ready. Jeg tror det blir veldig bra, men noen andre må snakke stemmen din inn da :/ Har du noen spessielle bilder du synes at jeg skal bruke, vis dem da. Endret 14. september 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Gunfreak, jeg holder på å lage en film hvor du en en av soldatene i en tropp som angiper en by. jeg henter bildene fra siden hvor du står med geverer og sånn, så animerer jeg alit i Photoshop Image Ready. Jeg tror det blir veldig bra, men noen andre må snakke stemmen din inn da :/ Har du noen spessielle bilder du synes at jeg skal bruke, vis dem da. 6861837[/snapback] ha ha, gleder meg til å se det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Får prøve meg igjen: Nei, du skal ikke se 2001: En romodyssé. 6859902[/snapback] Å du og du som jeg er enig... Bare sånn i tilfelle du fikk lyst til å se den i kveld Mr. SS... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hmm, Manx is the man allikevel Driver og finklipper filmen min nå. Oooh, noen scener blir intense. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Bestilte Charlie and the Chocolate Factory på platekompaniet.no i god tro om at det var 2006-versjonen med Depp, noe det altså ikke var; det var 1977-versjonen. Dette er selvsagt ikke Platekompaniet sin feil, da jeg nå ser at jeg burde ha sett at det var feil film. Men, er den filmen jeg fikk noe å se? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg benyttet meg av helge-tilbudet som Playx.no hadde denne helgen: - King Kong for 49,-. - Brotherhood Of War (Taegukgi) for 49,-. - 24 Sesong 3 og 4 for 199,- pr stykk. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 GuardiaN--: det er jo en klassikker da. Men hvorvidt man mener det er verdt pengene å ha i filmhylla blir jo en individuell avgjørelse. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 GuardiaN--: det er jo en klassikker da. Men hvorvidt man mener det er verdt pengene å ha i filmhylla blir jo en individuell avgjørelse. 6862212[/snapback] Vel, den kostet bare 60 kroner, så jeg beholder den nok. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 GuardiaN--: det er jo en klassikker da. Men hvorvidt man mener det er verdt pengene å ha i filmhylla blir jo en individuell avgjørelse. 6862212[/snapback] Vel, den kostet bare 60 kroner, så jeg beholder den nok. 6862276[/snapback] Å sende den tilbake var altså eit alternativ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Bestilte Charlie and the Chocolate Factory på platekompaniet.no i god tro om at det var 2006-versjonen med Depp, noe det altså ikke var; det var 1977-versjonen. Dette er selvsagt ikke Platekompaniet sin feil, da jeg nå ser at jeg burde ha sett at det var feil film. Men, er den filmen jeg fikk noe å se? 6862132[/snapback] Snakk om ha flaks. Behold den og send en takkemail til PK.no. Jeg vet at hvis jeg hadde bestilt 1977-versjonen og fått Depp, så hadde jeg mest sannsynlig satt fyr på filmen. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) GuardiaN--: det er jo en klassikker da. Men hvorvidt man mener det er verdt pengene å ha i filmhylla blir jo en individuell avgjørelse. 6862212[/snapback] Vel, den kostet bare 60 kroner, så jeg beholder den nok. 6862276[/snapback] Å sende den tilbake var altså eit alternativ? 6862304[/snapback] Nei, men siden han sa "hvorvidt man mener det er verdt pengene å ha i filmhylla...", trodde jeg at han kanskje trodde jeg ville sende den tilbake hvis ikke. Snakk om ha flaks. Behold den og send en takkemail til PK.no. Jeg vet at hvis jeg hadde bestilt 1977-versjonen og fått Depp, så hadde jeg mest sannsynlig satt fyr på filmen. Vel, det var hyggelig å høre. Endret 14. september 2006 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 ja 77 versionen er lysår bedre enn den nye. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hmm, Manx is the man allikevel 6862092[/snapback] Er vel til dags dato en av de kjedligste filmene jeg noensinne har sett og når slutten kom så hadde jeg mest lyst til å skyte meg selv Er en film som aldri kommer til å bli sett igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg ser alltid filmer jeg ikke skjønner to ganger, selv om jeg ikke likte dem. Donnie Darko så jeg tre ganger, The Butterfly Effect to ganger og 12 Monkeys skal ihvertfall få noen forsøk til. Det er kanskje noe spesielt med 2001, hvis man ikke liker den så er den verdens mest frustrerende film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg