Cuneax Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er den et bra kjøp fordi du kjøpte den på Rimi? Virker sånn ut ifra det du skrev... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Så Kiss Kiss Bang Bang på Rimi til 79,- . Er den verdt bryet? 6851421[/snapback] Verdt bryet, artig underholdning med litt ålreit vri på "fortelleren" og mange morsomme småvitser gjennom hele filmen. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Skal se film nå, men aner ikke hvilken jeg skal se... Noen som har noen å anbefale? Her er filmene jeg har å velge i blandt: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Zappza Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) "A Clockwork Orange". Så den for første gang idag og jeg undres hvorfor jeg ikke har sett den før. Har hørt så mye positivt om den, og den møtte opp til forventningene mine.. Absolutt! ah.. så den siste setningen litt for seint... Endret 12. september 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Så nettopp «Wallace & Gromit: Curse of the Were-Rabbit» i 720p-modus. Glemte egentlig filmen, satt bare og så på kvaliteten. På en ekte HDTV ser det helt knall ut! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har Terje kjøpt HDTV til deg? 1 Lenke til kommentar
ttd Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Godt mulig det! - Opplyste om at jeg kom til å være direkte og frekk.Pleier som regel ikke å skrive slike kommentarer, men følte ikke for å bruke noe særlig lengre tid på å diskutere denne filmen. Grunnen til at jeg mener at denne filmen er dårlig uansett hva andre synes er at den rett og slett har så mange dårlige punkter i seg at den aldri vil kunne få mer enn terningkast 2 av en vettug anmelder. bla bla bla masse svada 6851079[/snapback] Hvem er du, som bestemmer hva andre mennesker skal synes om en film? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Blir nesten sjokkert over å se folk snakke til dels negativt om Spaceballs. Nå må jeg drikke meg full imorgen og se den igjen. Genial film. Ohhhh, your helmet is so big! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er den et bra kjøp fordi du kjøpte den på Rimi? Virker sånn ut ifra det du skrev... 6851871[/snapback] Noen hever seg over andre Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Så Kiss Kiss Bang Bang på Rimi til 79,- . Er den verdt bryet? 6851421[/snapback] Verdt bryet, artig underholdning med litt ålreit vri på "fortelleren" og mange morsomme småvitser gjennom hele filmen. 6851899[/snapback] Absolutt verdt å kjøpe til den prisen. Bra film med en del kule replikker. Men setter ikke noe særlig pris på meta-film delen. Vet ikke helt hvorfor, synes det sjelden gjør seg bra. Likte det ikke da Erlend Loe prøvde seg på det med Volvo Lastvagnar boken sin heller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Meta-konseptet innenfor det meste feiler, hvis det ikke er gjennomført. Jeg synes akkurat KKBB var en fin utførelse, men både i bøker, filmer og sanger synes jeg det ofte blir uoriginalt. Når en artist omtaler sangen han synger i sangen, blir det tåpelig; når bøker snakker om å skrive boken som nå leses blir det som oftest unødvendig forvirrende, men akkurat med KKBB så var Downey akkurat riktig til fortellerrollen. Han passer på en måte så dårlig inn i miljøet at det blir nesten som en hvermann som forklarer en situasjon som kun består av bisarre karakterer og mennesker/situasjoner man aldri ville truffet selv. Innstillingen hans er det som gjør konseptet vellykket, i mine øyne. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kjøpte Mission Impossible i spesialutgave på jobben for en uke siden. I et glinsende, tøft sølvcover. Imorges ringte en kompis å ville se film og jeg tenkte at det da passet ypperlig å se den. Alt ble plutselig litt bedre da han hadde fått seg nye høyttalere fra Cerwin Vega!, og filmen ble sett på prosjektor. FETT! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hadde bare filmen vært like fet... Rettere sagt, den er fet helt til de begynner å fly i helikoptre inne i tunneller osv på slutten. Makan til antiklimaks tror jeg aldri jeg har vært vitne til. Endret 12. september 2006 av egeulf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 LOL det er jo faktisk tidenes scene. Hvis fisketankrestauranten ikke var tåpelig, så er ikke den tåpelig. For å sitere Anthony Hopkins: Mr. Hunt, this isn't mission difficult, it's mission impossible. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg burde vel kanskje gjøre sånn. Young Frankenstein Blazing Saddles . . . . . . . . . . . . . . . Space Balls osv De to første er jo flere hakk over alle de andre og er fremdeles to av mine favoritt filmer når det kommer til komedier. Og det er vel litt sånn med Mel Brooks enten så liker man humoren til mannen eller så gjør man det ikke, personlig så digger jeg den 6849619[/snapback] Spaceballs er jo bra. "You've catched their stunt doubles!" Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Blir nesten sjokkert over å se folk snakke til dels negativt om Spaceballs. Nå må jeg drikke meg full imorgen og se den igjen. Genial film. Ohhhh, your helmet is so big! 6852521[/snapback] Takk, takk. Spaceballs er en film jeg aldri bil lei av å se. Faktrisk ser jeg skjelden komedier mer en 2-3 ganger hvis jeg liker de, men Spaceballs har jeg sikkert sett over 10 ganger. En genial film med et manus som er fylt av geniale sitater fra ende til annen. Who are you?Barf! Not in here Mister, this is a Merchedes! There's only one who dare to rasberry me. Lonestar! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 LOL det er jo faktisk tidenes scene. Hvis fisketankrestauranten ikke var tåpelig, så er ikke den tåpelig. For å sitere Anthony Hopkins:Mr. Hunt, this isn't mission difficult, it's mission impossible. 6853053[/snapback] Hva var tåpelig med fiskeresaurantscenen?!?! Bortsett fra at akvariumet tydeligvis hadde plass til et par millioner liter vann da altså. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nå har jeg sett Seven Swords. Vakker vakker og fantastisk film. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 siden jeg har vært syk i går og i dag har jeg fått sett litt filmer. jeg har sett alle før men var gøy å se igjen : Armageddon, Crimson tide, The Rock, U-571, Collateral og Spartacus. Crimson tide(Rødt hav), er spesielt genial, og Sean Connery i The rock er bare fantastisk. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) The Rock er helt konge ja. En av mine favoritter. Lurer på om jeg ikke skal dra fram den på VHS tatt opp fra tv3 Endret 13. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg