Gunfreak Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 ikke diss Men in tights, den slår de fleste oscar filmer ned i støvlene Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Men In Tights er bra men ikke i nærheten av Young Frankenstein, Blazing Saddles og Spaceballs Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Spaceballs er en av de beryktede få dvd-filmer jeg har gitt bort. Jeg lurer på om den var så dårlig, eller om den bare var umiddelbart skuffende i forhold til barndomsminner? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg synes ikke den var så dårlig i forhold til de andre Brooks-filmene. Den, YF og MiT er morsomme hvis man synes det og ikke hvis man ikke synes det, men jeg kan ikke forestille meg at noen digger alle Brooks-filmene utenom Spaceballs. Personlig synes jeg humoren er knall. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg burde vel kanskje gjøre sånn. Young Frankenstein Blazing Saddles . . . . . . . . . . . . . . . Space Balls osv De to første er jo flere hakk over alle de andre og er fremdeles to av mine favoritt filmer når det kommer til komedier. Og det er vel litt sånn med Mel Brooks enten så liker man humoren til mannen eller så gjør man det ikke, personlig så digger jeg den Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hvilken type komedie er The 40 Year Old Virgin? Er den av samme humor som Eurotrip og andre (i mine øyne) elendige komedier? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hvilken type komedie er The 40 Year Old Virgin? Er den av samme humor som Eurotrip og andre (i mine øyne) elendige komedier? 6849978[/snapback] Er ikke en gjeng halvnakne fjortisser som snakker 50% sex og 50% piss, nei. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det forteller meg ikke så mye om hvor bra den er. Forrest Gump handler om livshistorien til en mann med lav IQ, men den filmen er genial. Jeg spør igjen, hvilken type humor har 40 Year Old Virgin? Hvilke filmer kan den sammenlignes med? Forøvrig kan jeg samtidig også slenge opp et spørsmål angående Sky High (Kitamura's film fra 2003). Hvordan er denne? Er den (nesten) like bra som Azumi, eller er den like uhorvelig elendig som Azumi 2? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 The 40 Year Old Virgin: Flau, småmorsom film i samme gate som som mange av filmene til Ben Stiller og co. Sky High: Ikke hva du forventer av Kitamura. Kanskje for de spesielt interesserte. Jeg synes den er ganske bra. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jaja, så får jeg prøve meg på dem begge to. Lenge siden jeg har kjøpt filmer nå, gleder meg til å få noe nytt. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Noen som vet når Slipp Jimmy Fri kommer ut på dvd? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) I følge CDON.com kommer den om ganske så nøyaktig èn måned (11. Oktober). Et spørsmål (hovedsaklig til Gunfreak): Er "Ultimate Force"-serien noe å satse på om jeg vil ha realisme? Er serien troverdig? Endret 12. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Nå skal jeg være litt direkte og frekk:Artig det der at virkelig elendige filmer kan være bra i andres øyne! Det er fakta at filmen ikke fortjener mer enn terningkast 1, til nød 2. 6844629[/snapback] Dette tror jeg er det mest trangsynte jeg har lest på forumet siden JoachimR var aktiv poster. 6846879[/snapback] Godt mulig det! - Opplyste om at jeg kom til å være direkte og frekk. Pleier som regel ikke å skrive slike kommentarer, men følte ikke for å bruke noe særlig lengre tid på å diskutere denne filmen. Grunnen til at jeg mener at denne filmen er dårlig uansett hva andre synes er at den rett og slett har så mange dårlige punkter i seg at den aldri vil kunne få mer enn terningkast 2 av en vettug anmelder. Dårlig skuespill, drar filmen enda lenger ned i søla. Synes forresten at det er trist at det kommer altfor mange slike "enkle" skrekkfilmer. Før i tiden forsto man det at uhygge tar tid å bygge opp, det å holde på denne uhyggen gjennom hele filmen. Det er heller ikke alltid nødvendig å vise morbide/grusomme ting, ofte kan det være nok å gi oss hint, og heller la vår egen hjerne spinne rundt dette. Nå til dags er det om å gjøre å vise mest blod og gørr og bruke simple lydeffekter til å få publikum til å skvette. Jeg sier ikke at jeg aldri skvetter, for det gjør jeg. Men etter å ha gått ut av kinosalen så tenker jeg ikke noe mer på filmen. Føler heller ikke en guffen stemning, for den forsvant rett etter at jeg skvatt etter et eller annet billig "lyd triks". Endret 12. september 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Greit nok at du ikke liker filmen, men er det virkelig nødvendig å fornærme de som liker den? Endret 12. september 2006 av cun Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 I følge CDON.com kommer den om ganske så nøyaktig èn måned (11. Oktober). Et spørsmål (hovedsaklig til Gunfreak): Er "Ultimate Force"-serien noe å satse på om jeg vil ha realisme? Er serien troverdig? 6850776[/snapback] har ikke sett den, men i følge wiki, begynnte første seong bra og ble litt dårligere i sesong 2, og ble helt john woo i sesong 3 og utover. http://en.wikipedia.org/wiki/Ultimate_Force Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jaså. Fint å høre, så trenger jeg bare å kjøpe sesong 1. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Så Kiss Kiss Bang Bang på Rimi til 79,- . Er den verdt bryet? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Det kommer egentlig veldig mye an på, har jeg funnet ut i løpet av de siste dagene. Selv ELSKER jeg filmen. En genial og original action-komedie, som er langt ifra så "slick" som alle de vanlige filmene av denne typen. Men jeg har latt filmen gå litt på rundgang blant en god del kompiser, og bare èn av dem syntes den var mye bedre enn "bare OK". Men skal jeg gå etter hjertet mitt, så gjør jeg ikke annet enn å anbefale den på det sterkeste. En mildt sagt herlig feelgood-film av høyeste kvalitet! Endret 12. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Så Kiss Kiss Bang Bang på Rimi til 79,- . Er den verdt bryet? 6851421[/snapback] Jeg elsker også denne filmen. 79,- ? Go for it! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg kjøpte den for 79,- på Rimi, så ja, meget bra kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg