co2 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Hostelaffæren: Slående argumenter. "Alle"? "Den sugde"? Nå skal jeg gi debatten litt nyanse: Hostel En trio backpackere havner i et slemt, europeisk land. Det er sjelden jeg virkelig syns en film er guffen å se på. Saw-filmene klarte det ikke, denne klarte det. Hostel fungerte veldig godt som en spenningsoppbygger, sjokkhorror og thriller (i kronologisk rekkefølge). Starten bygger opp en guffen stemning sakte, men sikkert. Når først det inntreffer noe, kommer det som et skudd. Det er en ting denne filmen har med som jeg syns er eklest i verden, men jeg skal ikke si hva det er. Thrilleren filmen blir er helt knall. Jeg satt som spikret til stolen med øynene åpnet med fyrstikker. Ovasjoner! Jeg trodde dette bare kom til å være nok en dum, amerikansk grøsser, men det er bare å ta av seg hatten. Strålende stykke film! 5/6 6350611[/snapback] 6844409[/snapback] Ærlig talt, det var snakk om et par morsomme scener. Filmen var jo helt ræva Endret 11. september 2006 av co2 Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Nå skal jeg være litt direkte og frekk: Artig det der at virkelig elendige filmer kan være bra i andres øyne! Det er fakta at filmen ikke fortjener mer enn terningkast 1, til nød 2. Lenke til kommentar
Fatmouse Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Sorry, dersom jeg bryter inn i det som ser ut til å være en morsom debatt. Men jeg har et spørsmål angående en relativt ny norsk film ved navn SINUS: Noen som har soundtracket til denne filmen? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Ærlig talt, det var snakk om et par morsomme scener. Filmen var jo helt ræva Smak og behag, det. EDIT: Fatmouse, hva legger du i "noen som har soundtracket til den?"-utsagnet? Jeg er rimelig sikker på at denne filmens soundtrack er kopibeskyttet. Endret 11. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
ttd Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nå skal jeg være litt direkte og frekk:Artig det der at virkelig elendige filmer kan være bra i andres øyne! Det er fakta at filmen ikke fortjener mer enn terningkast 1, til nød 2. 6844629[/snapback] Dette tror jeg er det mest trangsynte jeg har lest på forumet siden JoachimR var aktiv poster. Lenke til kommentar
Fatmouse Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg så filmen og likte musikken i den. Men har ikke oversikt over hvilke sanger/artister som er med. Lurte bare på om noen hadde sett filmen, og vet hva sangene heter... Anyone? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hostel Soundtrack, er det en sang du lurer på så har du alltids denne tråden her. Edit: Sinus du skulle ha ja, så ikke din kommentar tidligere så trudde du refererte til den overnevnte filmen. Endret 12. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Filmkanal klar på TV 2. Tror dette kan bli et godt innspill i dagens TV-tilbud. Hva tror andre? Lenke til kommentar
Doga Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nå ser jeg lite tv, men det er for det aller meste Animal Planet, National Geographic og Discovery det går i når jeg først setter meg foran kopekassa, men tror at det kan forandre seg nå. Blir spennende å se, og jeg avventer de store forhåpningene, men tror dette kan bli bra ja. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Virker lovende, spesielt med tanke på at de sender «Gudfaren»-trilogien den første uken. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hadde vært mer lovende om f.eks. Seul Contre Tous var den første filmen de sendte, tett etterfulgt av Funny Games og Die Apothekerin. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg syns det høres bra ut. Blir spennende å følge med hvilke filmer som kommer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Filmkanal klar på TV 2. Tror dette kan bli et godt innspill i dagens TV-tilbud. Hva tror andre? 6847938[/snapback] Helvete, via NTE sin kabekontrakt får vi bare Viasat. Jaja, får i det minste 25MBit internett. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Tja, "Andre filmer som vil være å se i premiere-uken er «Karate Kid - Sannhetens Øyeblikk», «Big Daddy» med Adam Sandler, skrekkfilmen «I Know What You Did Last Summer» og Mel Brooks' komedie «Robin Hood - Helter i Strømpebukser». Så de legger vel ikke opp til så veldig høy kvalitet på filmene... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nå er det bare tre utvalgte titler av mange flere, skulle jeg tro. Blir nok noe til enhver smak der. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 De skal vel sende filmer som alle har hørt om , sånn er det jo stort sett på alle disse filmkanalene, så det er jo ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har ikke tv, og jeg er ikke veldig lei meg. Gudfaren har vel omtrent samtlige her inne på DVD. Hvordan blir det med reklamepauser? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kommer helt sikker ikke til å få den kanalen, men får vel håpe at de klarer å holde seg til reklame mellom filmene og ikke starte med å stykke opp filmene... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Tja, "Andre filmer som vil være å se i premiere-uken er «Karate Kid - Sannhetens Øyeblikk», «Big Daddy» med Adam Sandler, skrekkfilmen «I Know What You Did Last Summer» og Mel Brooks' komedie «Robin Hood - Helter i Strømpebukser». Så de legger vel ikke opp til så veldig høy kvalitet på filmene... 6848736[/snapback] Du forventer at hver film skal være Oscar-kandidater? Greit med litt hjernedød underholdning av og til også, vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg