Captain Charisma Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ser virkelig fram til The Host som har slått alle kassarekorder i Sør-Korea. http://imdb.com/title/tt0468492/ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Kommer nok en "The Mummy" film, med Brendan Fraser. Warner Bros har sagt seg villig til å finansiere filmen "The Bucket List" (Morgan Freeman og Jack Nicholson). Har oppdatert kinoguide-tråden. Ikveld er jeg hjemme alene og har tenkt å kose meg med en film. Står vel mellom Hostel, Firewall og Underworld Evolution. Blir mest sannsynlig Hostel. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Kommer nok en "The Mummy" film, med Brendan Fraser. Warner Bros har sagt seg villig til å finansiere filmen "The Bucket List" (Morgan Freeman og Jack Nicholson). Har oppdatert kinoguide-tråden. Ikveld er jeg hjemme alene og har tenkt å kose meg med en film. Står vel mellom Hostel, Firewall og Underworld Evolution. Blir mest sannsynlig Hostel. 6825645[/snapback] Hva med å se alle ? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Snakes on a Plane høres helt rævva ut når jeg hører tittelen. Men etter alt jeg har lest så virker den veldig bra. Den skal ses! 6824094[/snapback] Burde vel være omvendt? Tittelen er jo genial. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg synes det er omvendt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg skal se den bare pga tittelen. Så en liten teaser eller hva det var og det så ikke så voldelig bra ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg synes begge navnet og konseptet er geniale. Det eneste negative med filmen er anmeldere som ikke forstår seg på filmen og gir den dårlig karakter. Tullinger. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg synes begge navnet og konseptet er geniale. Det eneste negative med filmen er anmeldere som ikke forstår seg på filmen og gir den dårlig karakter. Tullinger. 6826612[/snapback] Har du sett filmen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Så lenge tittelen og konseptet er i orden, behøver man ikke å se filmen for å vite at den er bra Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 "There's mother fuckin' snakes on the mother fuckin' plane!" Gleder meg __ Clerks II var seriøst enormt artig. Helt utrolig dialoger, fem tomler oppi rompa på Kevin Smith! Porchmonkey 4 life Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Nå tror jeg pokker meg at jeg skal gjøre det som Steffyboy gjør når han skal kose seg med en film, kjøre i gang Armageddon Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Akkuratt ferdig å se "The Hills Have Eyes" Fin fin film. Action fra start til slutt. Blodig som faen. Anbefales Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 For de som er interessert kan man nå se den første kampen mellom Boll og hans kritikere. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 På jakt etter filmer ala Reservoir dogs som jeg nettopp så og elsket. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Kom hjem nå nettopp, var i byen og så på "United 93".. UTrolig bra film! Selv om det er irritertende av og til å se på filmen mens filmen "rister" hvis noen skjønner hva jeg mener? Ellers er alt utrolig bra.. Liker det jeg så uansett Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har også sett United 93 i kveld. Veldig gripende film, ga meg egentlig en opplevelse jeg sjelden har fått med andre filmer. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg så Superman Returns på mandag , den levde sånn passe opp til mine forventninger, den får vel en svak 7/10 fra meg(jeg synes den var litt oppskrytt ) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 United 93 virket myyye bedre en Flight 93 egentlig. Noen som har sett begge som kan si hvem av de som er best? Flight var ekstremt anonym. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Er så lei av TVN bare sender filmer reprise hele tida. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg synes begge navnet og konseptet er geniale. Det eneste negative med filmen er anmeldere som ikke forstår seg på filmen og gir den dårlig karakter. Tullinger. 6826612[/snapback] Har du sett filmen? 6827057[/snapback] Trenges ikke. Jeg er allerede filmens største fan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg