Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tidenes eventyrfilm er uten tvil The Princess Bride (1987).

6810155[/snapback]

Second thought.. Hvis det er EVENTYR film så vil ikke det passe. Jeg skal ha en "Adventerous" film, men ikke en "Fairy tale". Passer den fortsatt?

6814190[/snapback]

Så til de grader.

Apropos Venezia; det er en annen film jeg gleder meg veldig mye til (i tillegg til Inland Empire, The Black Dahlia, The Fountain og The Queen);

Children of Men

:dribble:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
http://mengaloth.holmen.cc/trailer.avi

Nå, hva syns dere?

6816085[/snapback]

Har DvDen og så den på kino.

Skuespillerene sliter litt i starten med å gi et overbevisende inntrykk av hele historien, men senere tar filmen seg veldig opp igjen, da du merker de blir mer vandt med rollen. Tønes er jo ganske morsom(lille tullingen)

Med tanke på at dette var et 25 000,- budsjett så er det serdeles bra, naturen i Sokndal er fantastisk til film.

Husk, mannen har nå et budsjett på 20 millioner for sin neste film. Prepare to be amazed. Får håpe det blir bedre skuespillere denne omgang.

Lenke til kommentar

Har også hørt at Lundø har hatt fått et pent budsjett til neste film, men ikke noe "fast". Hoss imdb står det heller ingenting om en ny film (han har faktsik imdb profil :cool: )

http://imdb.com/name/nm1937249/

Universets hersker

Regi og manus: Paul Magnus Lundø. Foto: Ole Andreas Grønntvedt. Klipp: Ingvil Øvretveit. Musikk: Raimond Mydland. Visningsformat: 35 mm. Opptaksformat: Super-16 mm. 1 min, 2005.

I en verden hvor ondskapen rår, legger en helt ut på en reise for å stoppe ondskapen. Dette er en kort og presis film lagt til et fantasi-univers.

Om regissøren: Paul Magnus Lundø (f. 1979) har utdannelse fra regilinja ved Film- og TV-akademiet. Han har tidligere laget flere filmer, deriblant Megaloth (2005).

Kortfilm- Grimstad.

Uten om det ser det stille ut.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Husk, mannen har nå et budsjett på 20 millioner for sin neste film. Prepare to be amazed. Får håpe det blir bedre skuespillere denne omgang.

6816305[/snapback]

Hvilken film er dette? Har du noen snadderlinker?

6817361[/snapback]

har ingen linker men vet at den heter skumrings land.og handler om tiden med svarte døden i selvsagt fantasy og de kommer sikkert til og møte noen historiske personer..de holder på og lage en by også..kommer nokk til og bli bra

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...