Papillon Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg klarer nesten ikke vente på de første omtalene av filmen. Inland Empire er uten tvil den filmen jeg har sett mest fram til noensinne. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tidenes eventyrfilm er uten tvil The Princess Bride (1987). 6810155[/snapback] Second thought.. Hvis det er EVENTYR film så vil ikke det passe. Jeg skal ha en "Adventerous" film, men ikke en "Fairy tale". Passer den fortsatt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Tidenes eventyrfilm er uten tvil The Princess Bride (1987). 6810155[/snapback] Second thought.. Hvis det er EVENTYR film så vil ikke det passe. Jeg skal ha en "Adventerous" film, men ikke en "Fairy tale". Passer den fortsatt? 6814190[/snapback] Så til de grader. Apropos Venezia; det er en annen film jeg gleder meg veldig mye til (i tillegg til Inland Empire, The Black Dahlia, The Fountain og The Queen); Children of Men Endret 6. september 2006 av LarsP Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 The Black Dahlia og Children of Men tror jeg kommer til å bli veldig gode filmer. Inland Empire blir vel også en god og underholdene film. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Så Hooligans i går. Overrasket meg i positiv grad. Fin film Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 http://mengaloth.holmen.cc/trailer.avi Nå, hva syns dere? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 http://mengaloth.holmen.cc/trailer.avi Nå, hva syns dere? 6816085[/snapback] Har DvDen og så den på kino. Skuespillerene sliter litt i starten med å gi et overbevisende inntrykk av hele historien, men senere tar filmen seg veldig opp igjen, da du merker de blir mer vandt med rollen. Tønes er jo ganske morsom(lille tullingen) Med tanke på at dette var et 25 000,- budsjett så er det serdeles bra, naturen i Sokndal er fantastisk til film. Husk, mannen har nå et budsjett på 20 millioner for sin neste film. Prepare to be amazed. Får håpe det blir bedre skuespillere denne omgang. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Var også imponert over hva de fikk til med 25 tusen kroner, fyren har talent. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Ja får håpe at de får bedre skuespillere men de som vill være bakgrunns folk eller folk i krig kan gå og spørre Paul magnus det skal iallefall jeg får gøy kansje jeg får en annen rolle får håpe på det beste.krysser fingrene jeg Endret 6. september 2006 av x-nobbit Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dagbladet skriver om dagens begivenhet i Venezia: http://www.dagbladet.no/kultur/2006/09/06/475990.html Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Dagbladet skriver om dagens begivenhet i Venezia: http://www.dagbladet.no/kultur/2006/09/06/475990.html 6816921[/snapback] jepp, flere som gleder seg til Lynch sin Inland Empire? edit. tydeligvis, hadde jeg lest litt bakover Endret 6. september 2006 av dvd-jan Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Gah, var det bare jeg som fikk lyst til å dra på mordferie etter å ha sett The Hostel? Lenke til kommentar
Doga Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Gah, var det bare jeg som fikk lyst til å dra på mordferie etter å ha sett The Hostel? 6817123[/snapback] Håper du er den eneste. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Husk, mannen har nå et budsjett på 20 millioner for sin neste film. Prepare to be amazed. Får håpe det blir bedre skuespillere denne omgang. 6816305[/snapback] Hvilken film er dette? Har du noen snadderlinker? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Har også hørt at Lundø har hatt fått et pent budsjett til neste film, men ikke noe "fast". Hoss imdb står det heller ingenting om en ny film (han har faktsik imdb profil ) http://imdb.com/name/nm1937249/ Universets herskerRegi og manus: Paul Magnus Lundø. Foto: Ole Andreas Grønntvedt. Klipp: Ingvil Øvretveit. Musikk: Raimond Mydland. Visningsformat: 35 mm. Opptaksformat: Super-16 mm. 1 min, 2005. I en verden hvor ondskapen rår, legger en helt ut på en reise for å stoppe ondskapen. Dette er en kort og presis film lagt til et fantasi-univers. Om regissøren: Paul Magnus Lundø (f. 1979) har utdannelse fra regilinja ved Film- og TV-akademiet. Han har tidligere laget flere filmer, deriblant Megaloth (2005). Kortfilm- Grimstad. Uten om det ser det stille ut. Endret 6. september 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Bilen som ryktes å være med i Knightrider (hvor muligens The Hoff er med ); Men den kan nå være falsk også.. Skal si det går sport i å filmatisere 80 tallets serier. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvor blir det av A-Team og Airwolf, det lurer jeg på Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvor blir det av A-Team og Airwolf, det lurer jeg på 6819308[/snapback] A-Team uten Mr.T? NEI! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 A-team uten Hannibal tenker jeg vi sier. NEI Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Husk, mannen har nå et budsjett på 20 millioner for sin neste film. Prepare to be amazed. Får håpe det blir bedre skuespillere denne omgang. 6816305[/snapback] Hvilken film er dette? Har du noen snadderlinker? 6817361[/snapback] har ingen linker men vet at den heter skumrings land.og handler om tiden med svarte døden i selvsagt fantasy og de kommer sikkert til og møte noen historiske personer..de holder på og lage en by også..kommer nokk til og bli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg