JacEr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 @ LarsP: Det er nevnt Ben Affleck, er ikke dette grunn nok til å løpe det man kan? (Sagt av mannen som liker American Pie-triologien ) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 I går så jeg 3 filmer. Jeg kjedet meg en smule, ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 I går så jeg 3 filmer. Jeg kjedet meg en smule, ja. Jeg ser ofte 4-5 filmer på en dag. Er ikke noe særlig, det. Rekorden er vel 7. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Den scenen du snakker om Ueland vil jeg si ligger på top 10 listen over mine favoritt scener . Blir bare sittende med et stort glis hele tiden, og blir sittende å snakke om den og le av den etterpå . Jeg fikk frysninger når jeg så det for første gang Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Startet frysningene mine når jeg først så en trailer for "Narnia" (?) før selve hovedfilmen.. andesam: Jeg skal inrømme at måten de gjorde ting på der var meget genialt spesielle, og ikke minst megahumoristisk. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Likte særlig de som fyllte vann i havet og han som malte "the great red rock" eller hva det nå heter :!: Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Min første Kevin Smith film er herved sett: Clerks. Herlig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Min første Kevin Smith film er herved sett: Clerks. Herlig. Imorgen ser vi Mallrats. Onsdag: Chasing Amy. Torsdag: Dogma. Fredag: J&SB: SB. Lørdag: Jersey Girl Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 I går så jeg 3 filmer. Jeg kjedet meg en smule, ja. Jeg ser ofte 4-5 filmer på en dag. Er ikke noe særlig, det. Rekorden er vel 7. Hoh, 7 har jeg aldri klart.. Rekorden min er 4-5 tror jeg, ikke sikker. Ser du fordi du ikke har annet å gjøre, eller for du elsker film? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skal vi kalle det en god blanding? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Så "The Island" i stad...fytti for en møkka film Utrolig mye søppel Hollywood spyr ut for tiden Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Så "The Island" i stad...fytti for en møkka film Utrolig mye søppel Hollywood spyr ut for tiden Har vel ikke vært SÅ gale i det siste? Den og Fantastic 4 av dårlige, ellers har vi Sin City, Charlie and the Chocolate Factory og mange andre godtitler? Ikke misforstå, jeg hater klisjéfilmer jeg òg, men jeg syns ikke det er noe særlig gale for tiden (har du glemt Torque/2fast-perioden?). Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Så "The Island" i stad...fytti for en møkka film Utrolig mye søppel Hollywood spyr ut for tiden Har vel ikke vært SÅ gale i det siste? Den og Fantastic 4 av dårlige, ellers har vi Sin City, Charlie and the Chocolate Factory og mange andre godtitler? Ikke misforstå, jeg hater klisjéfilmer jeg òg, men jeg syns ikke det er noe særlig gale for tiden (har du glemt Torque/2fast-perioden?). *Husker tilbake på Fight Club/ American Beauty-tiden* Høyt sukk.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 94-95-perioden var fin (Shawshank, Pulp, Braveheart, Forrest, Se7en) og 99 var konge (Matrix, Fight Club, American Beauty, The Insider), men 2005 er vel ganske ok år for Hollywood (Sin City, Batman..)? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Ikke sett Batman, men Sin City var et skoleeksempel på hvordan klisjeer/stereotype karakterer kan framheve en film framfor å gjøre den dårligere/latterlig. Sin City er vel en av de filmene som gir en lyst til å flytte inn i en kinosal over en lengre periode og bare se samme filmen om og om igjen... EDIT: Memento var også konge, men husker ikke når den kom... Endret 9. august 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå har jeg akkurat bestilt Døden på Oslo S, Giftige Løgner og De Blå Ulvene! Wuhu! Endelig kommer de på DVD. Også måtte jeg ha Sigurd Drakedreper da. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Sin City var utrolig forfriskende. Batman har jeg ikke sett. Hørt den er bra, men nekter å tro det. Angående Fight Club, så jeg den for andre gang i sted. Sykt, sykt bra film. Kan bli anarkist av langt mindre. Jeg gjør iallefall en kraftig revurdering av hva jeg vil strebe etter i livet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Batman har jeg ikke sett. Hørt den er bra, men nekter å tro det. Hvorfor? Bale er alltid god, Nolan er verdensmester og Batman-filmene før Forever var ikke dårlig, de heller. Er det kun pga Clooney og Kilmer? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Angående fight club... Filmen var jo som alle andre filmer laget utelukkende for å tjene penger til folk som har for mye fra før. (Er i det litt kyniske hjørne nå) Er det ikke litt sleipt å fore oss med en slik historie og tjene fett på merchandice etterpå? Tenker på plakater, klær, bokbind til skolebøker, osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg