Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I går så jeg 3 filmer. Jeg kjedet meg en smule, ja.

Jeg ser ofte 4-5 filmer på en dag. Er ikke noe særlig, det. Rekorden er vel 7.

Hoh, 7 har jeg aldri klart.. Rekorden min er 4-5 tror jeg, ikke sikker.

Ser du fordi du ikke har annet å gjøre, eller for du elsker film? ;)

Lenke til kommentar
Så "The Island" i stad...fytti for en møkka film :sick:

Utrolig mye søppel Hollywood spyr ut for tiden

Har vel ikke vært SÅ gale i det siste? Den og Fantastic 4 av dårlige, ellers har vi Sin City, Charlie and the Chocolate Factory og mange andre godtitler?

Ikke misforstå, jeg hater klisjéfilmer jeg òg, men jeg syns ikke det er noe særlig gale for tiden (har du glemt Torque/2fast-perioden?).

Lenke til kommentar
Så "The Island" i stad...fytti for en møkka film :sick:

Utrolig mye søppel Hollywood spyr ut for tiden

Har vel ikke vært SÅ gale i det siste? Den og Fantastic 4 av dårlige, ellers har vi Sin City, Charlie and the Chocolate Factory og mange andre godtitler?

Ikke misforstå, jeg hater klisjéfilmer jeg òg, men jeg syns ikke det er noe særlig gale for tiden (har du glemt Torque/2fast-perioden?).

*Husker tilbake på Fight Club/ American Beauty-tiden*

Høyt sukk....

Lenke til kommentar

Ikke sett Batman, men Sin City var et skoleeksempel på hvordan klisjeer/stereotype karakterer kan framheve en film framfor å gjøre den dårligere/latterlig. Sin City er vel en av de filmene som gir en lyst til å flytte inn i en kinosal over en lengre periode og bare se samme filmen om og om igjen...

EDIT: Memento var også konge, men husker ikke når den kom...

Endret av Ugly Assassin
Lenke til kommentar

Sin City var utrolig forfriskende. Batman har jeg ikke sett. Hørt den er bra, men nekter å tro det.

Angående Fight Club, så jeg den for andre gang i sted. Sykt, sykt bra film. Kan bli anarkist av langt mindre. Jeg gjør iallefall en kraftig revurdering av hva jeg vil strebe etter i livet.

Lenke til kommentar

Angående fight club... Filmen var jo som alle andre filmer laget utelukkende for å tjene penger til folk som har for mye fra før. (Er i det litt kyniske hjørne nå) Er det ikke litt sleipt å fore oss med en slik historie og tjene fett på merchandice etterpå? Tenker på plakater, klær, bokbind til skolebøker, osv...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...