Mala Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fy satan da! Det der var det verste Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Angående spesialversjonen i stålcover... Det ser ut til at den er billigst hos DVDBoxOffice, hvor den koster litt under 150kr (fraktfritt). Jeg skal definitivt kjøpe den. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er det den samme som denne? http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemID=FXD033138 Det stemmer. 6795618[/snapback] Men den mangler DTS sporet hvis jeg ikke husker helt feil... Nei, men den nordiske utgaven er noen år og DTS lydsporet er langt i fra det beste. DD 5.1 EX sporet på R1 utgaven er bedre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fy helvete for noen forskjeller på Boondock Saints-utgavene. Den skandinaviske var jo rett og slett ræva... Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg sitter med Scanbox utgaven i hendene og lurer på å bare forkaste den for å kjøpe R1 utgaven. Det var rett og slett helt ubegripelig stor forskjell. Den skandinaviske var som fredrikrb rett og slett helt ræva... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg klarte ikke å se hvilken versjon som var best. Kanskje like greit, så slipper jeg å velge dyrere/kjedeligere utgaver pga bildekvalitet. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ? Hvordan unngår du å se det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg synes egentlig de to første var like ille. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Men den siste var jo klart best. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ja, ok...sånn ja. Lurte på om du ikke så at R1 oppgaven eide R2 utgavene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Zeffers. Jeg skjønte bare ikke hvorfor dere nevnte den skandinaviske spesielt, da den tyske så ut som den skandinaviske med en Photoshoppet kontrast på +35. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg nevnte den Skandinaviske fordi den er mest relevant for oss, og den skandinaviske hadde dårligst detaljnivå av de tre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har den skandinaviske, men har sett filmen 2 ganger allerede. Jeg hadde kjøpt den amerikanske, men jeg tror ikke jeg orker å se filmen en gang til. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg skal ha den amerikanske når lønninga kommer, banna bein! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Uffda, det var tragisk. Når eg tenker over det var ikkje kvaliteten på filmen eg kjøpte frå Play.com så alt for stor. Blir nok snart eit kjøpt frå DDD, så eg slenger med Steel-utgåva der. Kjapt spørsmål, sender DDD felles pakke eller separat? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kjapt spørsmål, sender DDD felles pakke eller separat? Vanligvis sender DDD ordrer samlet, alt etter hva som er på lager. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nei det blir å kjøpe ny utgave av BS,uten tvil. Men ikkje med det første.Har sett den 3 ganger no,så det kan vente litt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg synes egentlig de to første var like ille. 6797492[/snapback] Ja, de to første er ganske like, men den 20th Century Fox utgaven er klart mye bedre. Det vises spesielt godt på Rocco-bildet. Du ser mye klarere detaljene i ansiktet hans. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har transformers kjøpt internett? Skal si filmselskapene gjør sitt ja *permbanne alle som kritiserer transformers* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Det er nå diskusjon.no skal stå opp og si at vi nekter å la oss kjøpe, og skal være helt 100% ærlige om filmen. Problemet er selvsagt at jeg digger Michael Bay, Dotten digger Transformers og mellom oss er vi spent som faen. =D Endret 3. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg