Zeph Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er det den samme som denne? http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemID=FXD033138 Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Kan noen anbefale en og annen spansk film? Spansklæreren sa vi kunne være med på lage pensumet vårt, og da må selvfølgelig noen gode filmer foreslåes EDIT: Er Y tu mamá también noe å satse på? Endret 3. september 2006 av L@sse Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er det den samme som denne? http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemID=FXD033138 Det stemmer. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hable con ella er å anbefale Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kan noen anbefale en og annen spansk film? Spansklæreren sa vi kunne være med på lage pensumet vårt, og da må selvfølgelig noen gode filmer foreslåes Mar Adentro / The Sea Inside. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dette er den nye R1 spesialutgaven som kommer i "steelbook". Veldig flott cover, korset er senket. 6795465[/snapback] M...m...mååå ha. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Kan noen anbefale en og annen spansk film? Spansklæreren sa vi kunne være med på lage pensumet vårt, og da må selvfølgelig noen gode filmer foreslåes EDIT: Er Y tu mamá también noe å satse på? 6795605[/snapback] Ja, den er bra. Anbefaler del Toro sine 2 mesterverk El espinazo del diablo samt Cronos. Abre los ojos er interessant. Los lunes al sol er verdt en titt. Ellers er jo filmen om den unge Che Guevaras motorsykkeltur, Diarios de motocicleta vel verdt å få med seg. Endret 3. september 2006 av Montag Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvilket program/webside kan jeg bruke for å føre opp alle DVDene jeg har? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 DVD Profiler er nok den mest brukte, vil jeg tro Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Tusen takk! Var litt gammel versjon da, Juni 2005 Skitt au. Linken på siden virker ikke, og jeg finner ikke 2.4 eller 2.5 på nettet. Noen som kan sende meg install filen på mail? Endret 3. september 2006 av Zappza Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nå har jeg funnet ut at det er på tide å få med seg litt filmhistorie; disse er nå anskaffet: Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (1922) Dracula (1931) Frankenstein (1931) Gone with the Wind (1939) Singin' in the Rain (1951) Rosemary's Baby (1968) Chinatown (1974) The Tenant (1976) Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) Synspunkter? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 L@sse: Du kommer til å kjede deg med en del av dem. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ja, jeg er dessverre klar over det. Har dog litt forhåpninger til Rosemary's Baby, Chinatown og Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Dracula er litt....morsom da. Herlige flaggermus over heile linje. EDIT: Sitat fra imdb: "For my money,the scariest movie ever" Endret 3. september 2006 av Mala Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 The Tenant / Le Locataire er den beste (mest severdig) av de overnevnte. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er det den samme som denne? http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemID=FXD033138 Det stemmer. 6795618[/snapback] Men den mangler DTS sporet hvis jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Skal du ha viktige, historiske filmer som er interessante i tillegg, så kan jeg anbefale The Conversation, On the Waterfront, Raging Bull og blant dine, Chinatown. Det er en del gode og viktige filmer jeg har sett som jeg ikke hadde sett igjen for betaling, men disse er verdt å eie. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Tusen takk! Var litt gammel versjon da, Juni 2005 Skitt au. Linken på siden virker ikke, og jeg finner ikke 2.4 eller 2.5 på nettet. Noen som kan sende meg install filen på mail? 6796242[/snapback] 2.5 må du være Premium (kjøpe lisens) for å laste ned... Send meg mail adressen din på pm så skal jeg sende deg fila. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) L@sse: Som SteffyBoy nevnte så trur jeg at du kommer til å få et par trøtte timer, det var mye tung film på listen du viste til som kjeder de fleste, dog selv om noen av de er svært viktige for filmhistorien. Så nettopp Better Off Dead med godeste Cusack. Var til tider veldig morsom. Ellers forholdsvis standard amerikansk komedie fra midten av 80-tallet. Endret 3. september 2006 av Bilet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Et must i hver filmsamling. Har sett den 3 ganger nå er definitivt ikke lei. :] Denne er et bedre valg, dyrere men den har DTS... Boondock Saints SE Fikk ikke noe opp hos CDON men hvis det er den nordiske spesialutgaven det er som Manx linker til, vil jeg definitivt ikke anbefale den, bildekvaliteten er ganske så dårlig. 6794954[/snapback] Oh satan! Så stor forskjell i kvalitet skulle fanken ikke være lov! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg