Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ganske så radikalt faktisk. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Får Magnum Pi i posten snart :!: Gleder meg... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Akkurat sett The Gift. Skal jeg gidde se en film til før jeg sover? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Såg Leon atter ein gong! Fantastisk film, slutten er bare killer. Gå å legg deg Stine Det kommer ein dag i mårra.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ace Ventura ja! Nesten filmen blir jo sikkert....litt nisse uten selvetse Jim Carrey i rollen 6785523[/snapback] Ble kjempeglad når jeg så at det skulle komme enda en Ace Ventura. Nedturen var stor når det viktigste ikke var med. Tviler på at det blir noe særlig uten Jim Carrey egentlig. Jeg kan ta feil, men jeg har hvertfall ikke de samme forventningene nå. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Begynner å bli forbanna nå.. Bestillte en haug med filmer ifra CDON for tre uker siden, og fortsatt så har jeg ikke sett noe til dem.. Neste gang jeg bestiller ifra dem så skal jeg ikke begynne å få høye forhåninger før det har gått en måned.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 The Island vs Serenity vs Happy Gilmore vs Romper Stomper Trenger en av disse filmene til å fylle opp 3 for 15 kvoten hos Play. Noen forslag? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Romper Stomper eller The Island imo Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 The Island Har selv sett snatch i dag, herlig film. Spisiellt scene der de er i puben Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Da kjører vi the Island... Sjekk forresten ditt nyeste kjøp tråden og se min hittils største fangst i løpet av en dag. Jeg føler meg meget vel, samtidig som jeg har litt dårlig samvittighet. Selv synes jeg boksescenen i Snatch da Pitt blir griseeid er fet. Får et slag i haken og flyr i saktefilm bakover og lander på ryggen. Nydelig. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Fin fin fangst du har fått, eneste var "Simbad" som jeg stusset litt på Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Angående Sinbad, skyller jeg reint og skjært på LarsP - Intet annet. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Angående Sinbad, skyller jeg reint og skjært på LarsP - Intet annet. 6786966[/snapback] Hadde vært morsomt og sett den ja. Gi et lite referat når du ser den.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Begynner å bli forbanna nå.. Bestillte en haug med filmer ifra CDON for tre uker siden, og fortsatt så har jeg ikke sett noe til dem.. Neste gang jeg bestiller ifra dem så skal jeg ikke begynne å få høye forhåninger før det har gått en måned.. 6786630[/snapback] Jeg presterte å skrive feil postnummer, da tar det gjerne ekstra lang tid. Men de pleier stort sett å få det på plass innen en til to uker. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Har bare gode erfaringer når det gjelder cdon og leveringstid. Eneste er at ting litt for ofte har en tendens til å bli restnotert, selv om de står som lagervare når jeg bestiller. Men det skal sies at dette ikke gjelder, ja hva skal man si, "populære" artikler. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 haha når jeg søkte på harry potter på cdon så kikket jeg på harry potter og de vises stein så sto den under komedie :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det var det eg visste. Har fanget opp ein viss intresse for spillmatiseringen av Reservoir Dogs her inne. Men som de fleste veit ender slike prosjekt sjelden opp med noe godt,dette er inten unntakk. http://www.dagbladet.no/kultur/2006/09/01/475520.html Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen her som har sett Match Point? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg så den hin dagen, har skrevet en anmeldelse her et sted. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Så Super Troopers i går, og den var verdt pengene (litt dumt å si, siden jeg ikke betalte for den). Den var god, med noen scener der jeg satt i krampelatter, men likevel føler jeg at den ikke var så enormt bra som jeg hadde trodd. Men, men, skal ikke klage, for den var ganske morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg