Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ace Ventura ja! Nesten filmen blir jo sikkert....litt nisse uten selvetse Jim Carrey i rollen :dontgetit:

6785523[/snapback]

Ble kjempeglad når jeg så at det skulle komme enda en Ace Ventura. Nedturen var stor når det viktigste ikke var med. Tviler på at det blir noe særlig uten Jim Carrey egentlig. Jeg kan ta feil, men jeg har hvertfall ikke de samme forventningene nå.

Lenke til kommentar

Da kjører vi the Island... Sjekk forresten ditt nyeste kjøp tråden og se min hittils største fangst i løpet av en dag. Jeg føler meg meget vel, samtidig som jeg har litt dårlig samvittighet. :D:cry:

Selv synes jeg boksescenen i Snatch da Pitt blir griseeid er fet. Får et slag i haken og flyr i saktefilm bakover og lander på ryggen. Nydelig.

Lenke til kommentar
Begynner å bli forbanna nå.. Bestillte en haug med filmer ifra CDON for tre uker siden, og fortsatt så har jeg ikke sett noe til dem.. Neste gang jeg bestiller ifra dem så skal jeg ikke begynne å få høye forhåninger før det har gått en måned..

6786630[/snapback]

Jeg presterte å skrive feil postnummer, da tar det gjerne ekstra lang tid.

Men de pleier stort sett å få det på plass innen en til to uker.

Lenke til kommentar

Har bare gode erfaringer når det gjelder cdon og leveringstid. Eneste er at ting litt for ofte har en tendens til å bli restnotert, selv om de står som lagervare når jeg bestiller. Men det skal sies at dette ikke gjelder, ja hva skal man si, "populære" artikler.

Lenke til kommentar

Så Super Troopers i går, og den var verdt pengene (litt dumt å si, siden jeg ikke betalte for den). Den var god, med noen scener der jeg satt i krampelatter, men likevel føler jeg at den ikke var så enormt bra som jeg hadde trodd. Men, men, skal ikke klage, for den var ganske morsom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...