Cuneax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Da får du holde deg til teasere. Trailere skal lokke folk til å se filmen, hva er vel ikke mer naturlig enn å by på det ypperste? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 EDIT. Benytter anledningen til å nevne at Playx.no går amok, og selger Lost s01, 24 s01 og Ally McBeal s01 (+ flere) for bare 139kr! Takk for den! De er jo helt syke, og du har rett at de har gått amok. Mangler bare sesong 3 og 4 av 24, så har jeg hele serien så langt. Endel andre gode tilbud, jeg slår til her! Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Når vi er inne på S/M. Er Quills noe bra? Jeg synes den er bra. Avanserer du Justine av Jesus Franco etterpå så er det nærmest garanti for hjernekortslutning. S, Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Valgets kval, aner ikke hva jeg skal velge mellom Seinfeld sesong 5 eller Carnivalé sesong 1. Begge til 299,- Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har du sett noen av de utvalgte? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Valgets kval, aner ikke hva jeg skal velge mellom Seinfeld sesong 5 eller Carnivalé sesong 1. Begge til 299,- 6784993[/snapback] Carnivàle, ingen tvil. Hvor er den så billig? Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Begge, men lenge siden. Har en liten seinfeld-samling på gang, men carnivale til den prisen ble jeg usikker. Får gruble et par minutter på den. Edit: Platekompaniet Endret 1. september 2006 av Russlebiffen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Det du gjør er å kjøpe Carnivàle på Platekompaniet og heller kjøper Seinfeld hos playx (199,-). Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 .Er bare å slå til før salget utgår. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemid=WBD080434 Jeg lurer på om prisen er tilfeldig... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Apropos überbillig hos playx. Vurderer å kjøpe sesong 3 av Alias, har de to første fra før av og elsker de. Har dessverre hørt en del om at nivået synker etter de to første sesongene. Stemmer dette? Skal jeg bare sløyfe det, og fortsatt ha et godt forhold til Alias? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemid=WBD080434 Jeg lurer på om prisen er tilfeldig... 6785431[/snapback] Kom plutselig til å tenke på Ace Ventura-spillet, det var herlig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har aldri prøvd spillet, men filmene er jo uten tvil herlige. Manx, jeg ser du er her. Fikk endelig Super Troopers i dag, skal sees i morgen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ace Ventura ja! Nesten filmen blir jo sikkert....litt nisse uten selvetse Jim Carrey i rollen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Er bare å glede seg, ler du ikke så er det bare en ting som gjelder: aktiv dødshjelp Edit: Der smatt det en mellom meg og fredrikrb gitt... Endret 1. september 2006 av Manx Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er bare å glede seg, ler du ikke så er det bare en ting som gjelder: aktiv dødshjelp Edit: Der smatt det en mellom meg og fredrikrb gitt... 6785539[/snapback] Jeg har allerede vært nær døden av å se småklipp, så jeg tror nok det blir bra. Angående Ace Ventura-filmen, er det castet noen til rollen som Ventura, eventuelt foreslått noen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 På Filmklubben i Trondheim viser dem snart seminaret "Kjønn i bevegelse". LarsP, get your monkey ass over there! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 På Filmklubben i Trondheim viser dem snart seminaret "Kjønn i bevegelse". LarsP, get your monkey ass over there! 6785584[/snapback] Haha, det ser jeg jammen meg fram til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er bare å glede seg, ler du ikke så er det bare en ting som gjelder: aktiv dødshjelp Edit: Der smatt det en mellom meg og fredrikrb gitt... 6785539[/snapback] Jeg har allerede vært nær døden av å se småklipp, så jeg tror nok det blir bra. Angående Ace Ventura-filmen, er det castet noen til rollen som Ventura, eventuelt foreslått noen? 6785568[/snapback] Er vel sønnen til Ace Ventura man følger denne gangen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ahh, men da stiller det seg annerledes for min del i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg