Andyax Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen av dere som har sett "The island" enda? Jeg så den i går og mener den er knall Er så utrolig morsomt hver gang noen kræsjer i en gjenstad mens de kjører i høy fart hehe. Digger det Selvom de fleste aviser har gitt den 3'ere og 4'ere har jeg nesten lyst til å gi den en 5'er Men så digga jeg jo klodenes kamp og da Hva mener du? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kanskje jeg er gått fullstendig fra hektene, men V for Vendetta ser sinnsykt kul ut. Trailer her og her. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Når skal TVNorge slutte å sende alle disse B-filmene sine hundre ganger? Samme filmene om igjen og om igjen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 TV-filmer på TVN er da ikke så aller verst: My Breast (Ikke uten mitt venstre bryst) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Noen av de er fine, men når de sender de for 3. gang, blir det litt mye.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det verste med TV-Norge filmer er vel strengt tatt aktuelt og været midt i. Kan bruke en dag på å forbanne pauser i filmer. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det verste med TV-Norge filmer er vel strengt tatt aktuelt og været midt i. Kan bruke en dag på å forbanne pauser i filmer. Derfor jeg nesten bare ser filmer på tv2 og noen ganger nrk(2) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er ikke tvil: NRK(2) viser de beste filmene. Utenom TCM, men det er ikke alle som får det (igår var det Shaft in Africa <3) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Vel, jeg elsker TVN fordi at de sendte Sinbad of the Seven Seas (1989) og Cage (1989) i beste sendetid (03.00 ->). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det verste med TV-Norge filmer er vel strengt tatt aktuelt og været midt i. Kan bruke en dag på å forbanne pauser i filmer. Ja, arg. Det ødelegger hele filmen. Begynner switche og vips glemmer man hele filmen Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Noen av dere som har sett "The island" enda? Jeg så den i går og mener den er knall Er så utrolig morsomt hver gang noen kræsjer i en gjenstad mens de kjører i høy fart hehe. Digger det Selvom de fleste aviser har gitt den 3'ere og 4'ere har jeg nesten lyst til å gi den en 5'er Men så digga jeg jo klodenes kamp og da Hva mener du? Jeg gleder meg til å se denne. Traileren ser utrolig kul ut, så det blir spennende å se om filmen holder like høy standard Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg gleder meg også til The island. Men, etter å ha sett en 2-3 min lang trailer på kino så vet jeg jo hele handlingen.. Med mindre de kommer opp med noe mer enn det som er på traileren. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Michael Bay, sier ikke mer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Michael Bay, sier ikke mer. (2001) His last 3 films all share: a) two male leads at odds with another; b) a cataclysmic event as the narrative's fulcrumic point; c) the film's lead female character has i) been a long-haired brunette, and ii) watched the film's climax from a control room Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det bare jeg som føler at scenen fra "The hitchhikers guide to the galaxy" hvor de reier gjennom "byggeplassen for planeter" var utrolig bra laget? Tenker da på den delen hvor de flyr raskt over, ikke der hvor de.."rekonstruerer en planet".. Var en del bra scener utenom og akkurat der ,men skal la vær å komme med spoliers. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er nok ikke bare deg. De har gjort en veldig god jobb med det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Synes egentlig at hele Hitchhikers var snadder for øyet jeg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Til tross for de mer kjedelige konversasjonene som var til tider, så var det de sise scenene der i "fabrikken", samt den GDI (?) scenen som gjør at jeg hvertfall skal kjøpe filmen, om og ikke se den enda en gang på kinoen først. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg så nettopp I Killed My Lesbian Wife, Hung Her on a Meat Hook, and Now I Have a Three-Picture Deal at Disney (1993), var faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Den scenen du snakker om Ueland vil jeg si ligger på top 10 listen over mine favoritt scener . Blir bare sittende med et stort glis hele tiden, og blir sittende å snakke om den og le av den etterpå . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg