Xtra Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Så Green Street Hooligans tidligere i dag, utleie. Utrolig bra og realistisk skildring av hooliganmiljøet og meget gode skuespiller prestasjoner. Nei, den skal bestilles ASAP (eller evt. kjøpes i butikk) Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Mener du det? Jeg synes Green Street var middelmådig og forutsigbar, med en Elijah Wood som ikke passet inn i det hele tatt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg syntes heller ikke Green Street var så alt for bra. En helt grei film, men jeg synes det er å overdrive å kalle den for et mesterverk, slik mange gjør. Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg synes personlig at det er altfor mange filmer som er middelmådige. De blir aldri direkte dårlige, men det er ikke noe spesielt med dem som hever de over snittet. Ta feks. Lord Of War. En helt streit film, som bortsett fra den stilige introen ikke gjør noe som er spesielt minneverdig. Men det er vel alle disse helt greie filmene som gjør at man virkelig setter pris på mesterverkene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Tja, LoW overasket meg litt. Jeg hadde forventet en typisk hjernedød Cage-blockbuster, men denne filmen var jo faktisk litt mer politisk. Absolutt ingen dårlig film. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Den var ikke noe mesterverk, det kan sies. En smule forutsigbart, ja også det. Hadde ingen forventninger til filmen, det kan ha hatt noe med saken å gjøre. Orker ikke begynne å komme med hele forsvarsrekken Endret 27. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Den var ikke noe mesterverk, det kan sies. En smule forutsigbart, ja også det. Hadde ingen forventninger til filmen, det kan ha hatt noe med saken å gjøre. Orker ikke begynne å komme med hele forsvarsrekken 6754673[/snapback] Green Street eller LoW? Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Tja, LoW overasket meg litt. Jeg hadde forventet en typisk hjernedød Cage-blockbuster, men denne filmen var jo faktisk litt mer politisk. Absolutt ingen dårlig film. 6754663[/snapback] Nei, Lord Of War er ingen dårlig film, og det var jo underholdning. Men det var tross alt et veldig glattpolert og mykt innblikk i den brutale globale våpenhandelen. Og det er sånne småting gjennom hele filmen som irriterte meg. Feks. den gangen de ble forfulgt av Interpol på åpent hav, og måten de unnslapp på var å bytte flagg. Aldri i livet at det hadde fungert i det virkelig liv. Ville nok gitt den 6/10, selv om jeg er positiv til at Cage velger litt andre roller enn det du karakterisere som Cage-blockbustere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Thunder In Paradise Collection (3pc) Noen flere som har bestilt/tenker på å bestille? =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Den må anskaffes! Takk for tipset, premie til deg! Link Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hulk Hogan ja... Jeg har sett èn film med den mannen, tror jeg. Det var en snål film, hvor han skulle være barnepasser for en eller annens rike unger. Helt utrolig dårlig film. Derfor var den en av mine favoritter da jeg var mindre. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 GSH er bra ja, mykje bedre enn Football Factory. Kjøpte førstnevnte for ikkje så lenge sidan. Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Det er nok sant. GSH var bedre enn Football Factory, men er fortsatt en middelmådighet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Åh, så Irréversible i dag, og -elsket- den. Forstår ikke hvordan den har kunnet ligge i hylla mi så lenge uten å bli sett. Endret 27. august 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Gjekk heilt idiot i Stavanger denne uka...plenty med film å se framover. I tillegg hadde det ankommet 6 filmer i kassa denne uka, og flere kommer i morra Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Et lite spørsmål: Hvor finner jeg egentlig hele Poirot-boksen (den med alle Suchet-episodene, over 26 discer) billigst mulig? Har sett den hos Amazon.co.uk, og med mva og slik, blir det vel 1500kr (+/-). Noen som vet om et sted hvor jeg kan få skaffet den billigere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Et lite spørsmål: Hvor finner jeg egentlig hele Poirot-boksen (den med alle Suchet-episodene, over 26 discer) billigst mulig? Har sett den hos Amazon.co.uk, og med mva og slik, blir det vel 1500kr (+/-). Noen som vet om et sted hvor jeg kan få skaffet den billigere? 6755388[/snapback] Bruk denne tråden til slike ting. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Et lite spørsmål: Hvor finner jeg egentlig hele Poirot-boksen (den med alle Suchet-episodene, over 26 discer) billigst mulig? Har sett den hos Amazon.co.uk, og med mva og slik, blir det vel 1500kr (+/-). Noen som vet om et sted hvor jeg kan få skaffet den billigere? 6755388[/snapback] Bruk denne tråden til slike ting. 6755412[/snapback] Beklager, jeg visste nesten at jeg hadde feilpostet denne. Jaja, bare slett begge disse, du (yooooouuuuu haaaave the poooweeeer). Endret 27. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Fikk en tur på kino på lørdag og så Cars For de som liker Animasjonsfilmer ala Toy Story er den vel verdt å få med seg. De forskjellige karakterene kommer godt igjennom og etterhvert tenker man mer åp de forskjellige rollene som personligheter istede for forskjellig type biler. Historien er jo litt ripoff av Doc Hollywod, men shit heller Og jeg må si at jeg aldri slutter å bli imponert over hvordan de klarer å gjenskape naturtro omgivelser. "Luigi follows only the Ferrari" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg