Kadmium Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Boonding Harder? Javel. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ser vel på det som en av Joblo's sine tittler De har en tendens til å ha det litt moro med den slags ting... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Så The Boondock Saints 2 vil ikke ha en slik tittel? Bare Joblo som leker seg litt? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 99% sikker på det, har lest den siden i 6 år eller noe sånn nå og de pleier å leke litt med sånne ting. Den første tittelen som filmen hadde når den sto i imdb var Boondock Saints II: All Saints Day. Mye bedre for å si det pent, men man får vel vente til det kommer noe offisielt får man er 100% sikker. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Boondock Saints II: All Saints Day høres helt klart bedre ut. Men man får ta alle rykter med en klype salt. Endret 26. august 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Nå venter jeg med å tro noe som helts om en oppfølger til Boondocks, det har gått rykter om oppfølgeren i snart syv år. Det gikk jo rykter om at den hadde startet innspillingen i Vancouver i Canada for et par tre år siden. Så den dagen det kommer en trailer og den dato når den blir sluppet og til slutt når jeg har filmen i stående i spillern min da tror jeg at den er kommet Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Ser på Death Race 2000, finfin film Edit: Uff. Herlige effekter i denne filmen ass. Anbefales på det sterkeste.. Endret 26. august 2006 av Fez Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Dagens underhalding: The Usual Suspects, knallgod film med eit genialt klimaks, kan anbefalast på det sterkaste. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Leter meg gjennom forskjellige salg på DDD og har hittil kommet opp med dette: Ricochet $2.99 Boiler Room $6.84 Citizen X $5.13 Falling Down $6.84 Cube (SS) $7.48 Eulogy $4.99 Noe å fraråde? Har ikke sett noen av filmene før og hvis det er noen som har noen filmtips som kan gjennomføres for en billigpenge på DDD er det bare å si i fra Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Noe å fraråde? Har ikke sett noen av filmene før og hvis det er noen som har noen filmtips som kan gjennomføres for en billigpenge på DDD er det bare å si i fra 6748139[/snapback] Kan ikke unngå denne http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemID=SHW081266 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Altså, ikke for å klage, men jeg synes det blir litt mange filmshoppeinnlegg her, og det synes jeg blir veldig uttafor det man burde diskutere her - nemlig film i seg selv. Om man vil snakke om siste ervervelsene og beste tilbud, bør man heller lage en egen tråd til det, mener jeg... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Vi har de trådene alt, men det hender at det flyter litt over og det må jo være lov synes jeg Hva var siste filmen du kjøpte? DVD-er på tilbud. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Altså, ikke for å klage, men jeg synes det blir litt mange filmshoppeinnlegg her, og det synes jeg blir veldig uttafor det man burde diskutere her - nemlig film i seg selv. Om man vil snakke om siste ervervelsene og beste tilbud, bør man heller lage en egen tråd til det, mener jeg... 6749585[/snapback] I dette tilfellet spør jo Bilet om noen av de nevnte filmene er å fraråde. Det åpner for diskusjon, og en slik diskusjon synes nå jeg passer godt i filmprattråden EDIT: leif Endret 27. august 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) I «Hva var siste filmen du kjøpte?»-tråden skal du poste filmar du har kjøpt, i denne kan du diskutere filmane, eventuelt kva som blir anbefalt. At det er eit flytande system som gjerne blir blanda litt er klart, men eg synest ikkje det er noko problem. Endret 27. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Det må være ok å spør etter anbefaler/frarådinger i denne tråden vel?...må vel i stor grad være derfor vi har denne tråden?...det byr jo som L@sse sier til diskusjon... Lenke til kommentar
Doga Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvor bra synes folket Indiana Jones er? Låner de to første filmene av en kompis, og vurderer om det skal bli den første eller noe helt annet. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Har sikkert ikke sett en film på en uke, er helt fra meg her jeg sitter. Noen film annbefaninger? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 @Doga: SE Indiana Jones du (har du ikke sett dem før? ) @ErikFN: Super Troopers Lenke til kommentar
Doga Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Har sett Raiders of the Lost Ark en gang for lenge siden, men synes ikke det var noe spesielt. Kompisen min synes de er rimelig fete også, så da får jeg vel se de i løpet av dagen da kanskje Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvor bra synes folket Indiana Jones er?Låner de to første filmene av en kompis, og vurderer om det skal bli den første eller noe helt annet. 6750976[/snapback] Temple of Doom-anmeldelse. Last Crusade-anmeldelse. Nemo} sin anmeldelse av triologien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg