L@sse Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hvilken film bør jeg se - The Maltese Falcon eller 12 Monkeys? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 EDB: MP er ikke typisk britisk humor. MP er selve definisjonen på britisk humor. Den boksen var forresten lekker. Ikke så aller verst pris, 1200kr for 16 discer. Denne er dog importert fra statene, og jeg kan vedde høyrearma mi på at man finner den (sannsynligvis mye) billigere på en amerikansk nettbutikk. 6741849[/snapback] tja 770kr fra amazon, men med frak og den onde momsen tror jeg ikke det blir så mye billigere Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Problemet jeg har med filmvitenskap og lignende er at de velger filmer som er velkjente og på en måte anerkjent av "filmnerdene". De burde for en gangs skyld prøve å vise noen filmer som ikke 100% følger "godkjent av filmnerd #3"-malen. Hahaha. Jeg merker en eim av bitterhet. S, Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) EDB: MP er ikke typisk britisk humor. MP er selve definisjonen på britisk humor. Den boksen var forresten lekker. Ikke så aller verst pris, 1200kr for 16 discer. Denne er dog importert fra statene, og jeg kan vedde høyrearma mi på at man finner den (sannsynligvis mye) billigere på en amerikansk nettbutikk. 6741849[/snapback] @ MP-boksen På Amazon.com koster den 970,- eksludert frakt og tollgebyr, er med andre ord ikkje så galen prisen på Platekompaniet. Edit: Pokker ta deg gunfreak19, den boksen var så elskverdig, eg må sjekke kontoen. Endret 25. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg trenger litt hjelp. Jeg må finne en grøsser som kan skremme vannet av en venninne som ikke er så lettskremt. Har forsøkt the grudge, the ring osv. Kan ikke bruke de vanlige asiatiske som the eye, the phone, whishing stairs osv da vestlige filmer faller best i smak hos vedkommende. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg trenger litt hjelp. Jeg må finne en grøsser som kan skremme vannet av en venninne som ikke er så lettskremt. Har forsøkt the grudge, the ring osv. Kan ikke bruke de vanlige asiatiske som the eye, the phone, whishing stairs osv da vestlige filmer faller best i smak hos vedkommende. Noen som har tips? 6742499[/snapback] Saw. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Saw. 6742534[/snapback] Takk for svar men den er nok sett dessverre.. Endret 25. august 2006 av Carnifex Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Villmark da? Syns den er ganske skummel om man lever seg inn i den. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Saw er vel heller ikke av det skumleste. Gin Gwai (The Eye) derimot, er skummel EDIT: Så nå at du nevnte den... Endret 25. august 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Takker for svar, The Eye ER faktisk skummel ja.. Tror vi får prøve den. Kanskje på tide hun får øynene opp for asiatiske grøssere.. Det er mye bra der.. Villmark er heller ikke så ille nei Syns den var skummel jeg også.. Hvis noen har flere tips er det helt topp.. Endret 25. august 2006 av Carnifex Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hvilken film bør jeg se - The Maltese Falcon eller 12 Monkeys? 6741871[/snapback] Har ikke sett The Maltese Falcon, men mange jeg kjenner sier at den er rimelig uforståelig og langtrekkelig... Se Twelve Monkeys først. Den er knallgod! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hvilken film bør jeg se - The Maltese Falcon eller 12 Monkeys? 6741871[/snapback] Kanskje litt seint men, Twelve Monkeys. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det ble (som du kan lese i minianmeldelse-tråden) ingen av de, men Falling Down, i stedet. Kjører 12 Monkeys i morgen Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Falling Down er et veldig bra alternativ, kommer litt an på filmsmaken din også da. Klart Douglas sin beste rolle i min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg trenger litt hjelp. Jeg må finne en grøsser som kan skremme vannet av en venninne som ikke er så lettskremt. Har forsøkt the grudge, the ring osv. Kan ikke bruke de vanlige asiatiske som the eye, the phone, whishing stairs osv da vestlige filmer faller best i smak hos vedkommende. Noen som har tips? 6742499[/snapback] Hmm, hva er det hun blir skremt av da? Saw er vel mer en thriller enn en grøsser forsåvidt, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Noen som vil anbefale meg å begynne å se Six Feet Under? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hmm, hva er det hun blir skremt av da? Saw er vel mer en thriller enn en grøsser forsåvidt, bare så det er sagt. 6744125[/snapback] Det er det som er problemet. Virker ikke som hun blir skremt av noe Jeg syns f.eks the grudge og the ring var creepy men virket ikke som hun syns de var så ille.. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Noen som vil anbefale meg å begynne å se Six Feet Under? 6744166[/snapback] Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Er mange stupmorsomme situasjoner og stadig noe som skjer, en av de bedre mørke komediene jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ser ut som om Norman Reedus som var med i den første Boondocks Saints filmen har fyrt opp under ryktene om at det kommer et oppfølger snart. Fra Joblo! There's been rumors of a sequel to the cult hit THE BOONDOCK SAINTS for a while now but no one actually expected it to happen given that writer/director Troy Duffy's infamously belligerent behavior had essentially excommunicated him from Hollywood. Norman Reedus, who starred in the orignal, however, says differently, as he dropped this little nugget in an interview with Dan Epstein from "Suicide Girls": Daniel Robert Epstein: How is Troy Duffy doing? Norman Reedus: He's doing great man. I'm not really at liberty to say what the status of Boondock Saints is but I can say it's good for the sequel. There was a whole lot of stuff that needed to get cleared up and he got it cleared up, which is great. There you have it, folks, THE BOONDOCK SAINTS 2: BOONDING HARDER is officially on. Any thoughts? THE BOONDOCK SAINTS 2: BOONDING HARDER Kreativiteten tar aldri slutt, men det den som en god spøk for å si det pent... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg