Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Hihih.. han bør være sjalu ja. Å si at filmvitenskap er forutsigbart er som å si at det er forutsigbart at man kommer innom andre verdenskrig i historietimene :p

Er jo tross alt filmer som har noe å si i filmhistorien som vi kommer inn på i studiet.

Filmvitenskap (hobby) > bli tvingi til å drive med noe man blir lei av en uke (psyk)

6739812[/snapback]

Rimelig sikker på at psykologi har vært en hobby de siste 3 årene, håper jeg ikke går lei etter en uke. Eller, det har vel gått en uke og jeg er bare blitt mer interessert. :wee:

Men nok om det, filmvitenskap er uten tvil interessant og jeg vurderte det selv. Hvis det forresten er noen som ikke har råd til å gå på skole, så kan de bare kjøpe alle filmene til Robert Rodriguez.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I FILM1001 Film og fortelling er det:

Én obligatorisk innlevering med frist 13.10. må leveres og godkjennes før man kan gå opp til eksamen.

Hjemmeeksamen vil bli utlevert den 12.12. Innlevering 19.12.

I FILM1006 Film og fjernsyn er det:

Én obligatorisk innlevering, med frist 20.10. må leveres før man kan gå opp til eksamen.

Eksamensdato er 04.12.

Lenke til kommentar

Problemet jeg har med filmvitenskap og lignende er at de velger filmer som er velkjente og på en måte anerkjent av "filmnerdene". De burde for en gangs skyld prøve å vise noen filmer som ikke 100% følger "godkjent av filmnerd #3"-malen.

PS: Jeg skulle gjerne ha gått filmvitenskap (vurderte det sterkt), men valgte noe annet som gir garanti for jobb etter endt studium.

Lenke til kommentar
Hva synes folket om Monty Pyton? Er det god underholding? Er det verdt ett kjøp?

6741060[/snapback]

Hvis du virkelig ikke vet nok om monty python til å vite om du liker det, bør du finne ut det først.

Jeg råder deg til ikke å/nekter deg å kjøpe noe monty python før du har nok viten om hvorvidt du liker det selv.

Veldig individuelt om hvorvidt man liker det eller ikke

Lenke til kommentar
Huff, filmvitenskapspensumet er så forutsigbart.

6739683[/snapback]

Sjalu som faen. Mens vi ser filmer, må du pugge matte med folk som er dobbelt så høye som deg på Gløs ;)

6739770[/snapback]

Hehe, hvordan var det Michael J. Fox sa det?

"In math you have like two plus two is four. Always! Where's the fun in that?"

Filmvitenskap hadde vært morsomt det. Nerdefilmer eller ikke nerdefilmer.

Lenke til kommentar
Ok, da bestiller jeg Monty Python Movie Box Set (5 Discs) nå. Satser på at jeg også synes det er morsomt.

Er det typisk John Cleese humor? Typisk Britisk humor?

6741087[/snapback]

MP er det ultimate innen britisk humor, det beste man kan gjøre er å punge ut med 1000kr for hele flying circus.

6741400[/snapback]

Eg har alle filmane, men kunne tenke meg ein del episodar, spesielt den med strange walks. Finnes dette?

Lenke til kommentar
Ok, da bestiller jeg Monty Python Movie Box Set (5 Discs) nå. Satser på at jeg også synes det er morsomt.

Er det typisk John Cleese humor? Typisk Britisk humor?

6741087[/snapback]

MP er det ultimate innen britisk humor, det beste man kan gjøre er å punge ut med 1000kr for hele flying circus.

6741400[/snapback]

Eg har alle filmane, men kunne tenke meg ein del episodar, spesielt den med strange walks. Finnes dette?

6741612[/snapback]

http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=AEV72952DVD

Lenke til kommentar

EDB: MP er ikke typisk britisk humor. MP er selve definisjonen på britisk humor.

Den boksen var forresten lekker. Ikke så aller verst pris, 1200kr for 16 discer. Denne er dog importert fra statene, og jeg kan vedde høyrearma mi på at man finner den (sannsynligvis mye) billigere på en amerikansk nettbutikk.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...