Dorian Gray Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Idag sa jeg en samling med samtlige Ed Wood-filmer i en pakke. Det var vakkert. Dessverre var jeg out-of-cash. D: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Idag sa jeg en samling med samtlige Ed Wood-filmer i en pakke. Det var vakkert. Dessverre var jeg out-of-cash. D: Tell me, or there will be..... trouble. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Det var 6-7 filmer (jeg husker bare Plan 9, Atom Bride og Glen/Glenda, i tillegg til en liten dokumentarfilm. Jeg fant den i en butikk som heter FYE her i Houston. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Siden spill-filmer er sånn i vinden for tiden(FarCry, Doom, Max Payne m.fl) så kommer det ikke som noen overraskelse at enda et spill portes til Hollywood-formatet. Det er 'God of War' som nå skal bli film. Universal har kjøpt filmrettighetene til spillet fra Sony Computer Entertainment, og det er allerede klart at Charles Roven («Batman Begins», «Twelve Monkeys») og Alex Gartner skal produsere filmen. Nerdene krysser fingrene for at regissørstolen skal bli kapret av en dyktig og meritert regissør, og ikke Uwe Boll. Det har ikke kommet noen informasjonsside på imdb enda, men tiden vil vise om dette kun er rykter. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Om bare Spielberg kunne lagt dem Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Noen butikker som selger Cool Hand Luke og Fear And Loathing In Las Vegas, og som sender fraktfritt? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Noen butikker som selger Cool Hand Luke og Fear And Loathing In Las Vegas, og som sender fraktfritt? Så sant du kan bruke R1NTSC-dvd'er: Cool Hand Luke @ Axelmusic, fri frakt, NOK88, eller Cool Hand Luke @ DVDPacific , ikke fri frakt, men likevel totalt sett billigere: Tilnærmet USD11 med frakt, eller NOK72,50. Fear and Loathing In Las Vegas kommer det an på hvilken utgave du vil ha; Criterion'en tror jeg det skal godt gjøres å få ned under NOK210 for øyeblikket (koster det f.eks hos DVD Pacific nevnt over MED frakt, og under mva-grensa før frakten er lagt til. Ca det samme hos CD Wow, men siden frakten er innbakt er den over mva-grensa). Klarer du deg med en standard-versjon: Fear and Loathing @ Play, fraktfritt, £11.99. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Critererion er ikke de eneste som restaurerer og bevarer filmklassiker (selv om enkelte av deres utgivelser heller bryter med begrepet 'klassikere') på et seriøst plan. Jeg kom for eksempel over The Masters of Cinema Series, som minner litt om CC. De samarbeider med Eureka Video - et selvstendig distribueringsfirma som i lengre tid har fokusert på å gi ut, ja, klassikere. Foreløpig er det kun 21 utgivelser i samlingen dems, men flere er på vei. Noen som har erfaring med MoC? Fine saker? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 For de fleste av titlene Eureka har gitt ut i MOC-serien sin er det de som har satt standarden. Har en del av dem. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Spennende. Selv kribler det i fingrene mine etter Mikaël og Metropolis, iallfall. For se hva fremtiden bringer. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Ikke glem å se på Profil i kveld, nærmere bestemt 23.25 på NRK1. Dokumentaren forteller om de viktigste begivenhetene i kunstneren Salvador Dalís liv, om steder og mennesker som hadde stor innflytelse på hans liv og arbeid. Dalí møtte både Federico García Lorca og Luis Buñuel i Madrid, og sammen påvirket de samtidens spanske kultur. Jeg gleder meg. Endret 31. juli 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
T.L Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hoho. Nå kommer filmen om 50 cent, med 50 cent som seg selv i hovedrollen. "get rich or die tryin' " . Regissøren er forholdsvis god, Jim Sheridan, men tror ikke han kan redde en film som denne. Imdb-link Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hoho. Nå kommer filmen om 50 cent, med 50 cent som seg selv i hovedrollen. "get rich or die tryin' " . Regissøren er forholdsvis god, Jim Sheridan, men tror ikke han kan redde en film som denne. Imdb-link Yay, 8 Mile 2. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg hadde en ordenlig "nær døden"-opplevelse i går: En jeg kjenner sa at "Sin City var bra til å være svart-hvitt"! Hva i svarteste helvete har det å gjøre med om filmen er bra eller ikke? Den filmen hadde ikke vært det samme i farger. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg hadde en ordenlig "nær døden"-opplevelse i går: En jeg kjenner sa at "Sin City var bra til å være svart-hvitt"! Hva i svarteste helvete har det å gjøre med om filmen er bra eller ikke? Den filmen hadde ikke vært det samme i farger. Vel, den hadde igrunn sett idiotisk ut i farger Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg lurer på en film som jeg håper noen kan hjelpe meg til å finne navnet på den. Det jeg husker: Leonardo Decaprio som sitter i en teatersal og forteller om sitt liv, fylt med narkotika. Vi ser det første stoffet han tar (sammen med 2 jenter) til han blir narkoman. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 haddis: The Basketball Diaries. Om jeg ikke er helt ute på viddene. PS: Den andre sticky-tråden er faktisk beregnet på slike spørsmål. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Takker Nok et bevis på at jeg ikke følger med lengre... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Jeg er bekymret og ekstatisk på samme tid: The Girl Who Loved Tom Gordon (2005) En av mine favorittbøker med George A. Romero som regissør? Edit: Status Updated: 26 May 2004, litt lenge siden siste oppdatering. Noen som vet noe om filmen? Endret 5. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg