Anonym234 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Aune Sand-intervju, gleder meg som en unge til "Dådyr". «Jeg forguder stemmen, ansiktet, brystene. Når hun løper, gråter, elsker og ler. Hele livet har jeg ventet på å møte henne - å suge kraften fra skjødet hennes, og kjenne de myke lårene klemme seg sammen som trodde man at man var evigheten.» Høres lovende ut Bah. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Det der ser jeg frem til. The Warriors er en knallfilm. Det virker som Hollywood har gått tom for konsept. Finnes det ingen dyktige manusforfattere lenger? Eneste som kommer på Kino for tiden er tegneseriebaserte filmer og nyinnspillinger. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Det der ser jeg frem til. The Warriors er en knallfilm. Akkurat, The Warriors er konge. Så hva er vitsen med å remaken den... Hvis de får Ja Rule, Eminem eller noe slik til å spille i den Endret 20. juli 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Det der ser jeg frem til. The Warriors er en knallfilm. Akkurat, The Warriors er konge. Så hva er vitsen med å remaken den... Hvis de får Ja Rule, Eminem eller noe slik til å spille i den *håper på DMX* Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Nok engang må jeg myse rart på denne sinnsyke verdenen vi lever i når Land of the Dead har dratt inn like mye penger som House of the Dead har. Hvem bryr seg om Al Quaida når vi har slike samfunnsproblemer å passe på? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Hvem bryr seg om Al Quaida når vi har slike samfunnsproblemer å passe på? Hehe, sant! Det er nesten til å bli flau av. Endret 21. juli 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke hva du mener nå Scarface^. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Ok, jeg leste feil på IMDb. House of the Dead har tjent 10 mill og Land of the Dead har tjent 20 mill. IMDb har bare opening weekend på Land of the Dead, og den var 10 mill. Men det er fremdeles ikke godt nok. 28 Days Later... - $45,063,889 Resident Evl - $39,532,308 Resident Evil: Apocalypse - $50,740,078 Dawn of the Dead - $58,885,635 Hvis jeg prøver å se logisk på saken burde Land of the Dead vært en av årets største boxoffice suksesser... Men... Endret 22. juli 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Gode zombiefilmer blir aldri så store hit'er på boxofficen. Popcorngenerasjonen vil se vakre damer som springer rundt i minimal påkledning og de har sikkert ikke hørt om George A. Romero heller. =P Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Gode zombiefilmer blir aldri så store hit'er på boxofficen. Popcorngenerasjonen vil se vakre damer som springer rundt i minimal påkledning og de har sikkert ikke hørt om George A. Romero heller. =P Hvordan kan splatterfilmer IKKE være popcornfilm? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Vi snakket ikke om splatterfilmer, men zombie filmer. Noen filmer er splatter samtidig som de er zombiefilmer, og vice versa. Men det er ikke det samme. Og når LarsP brukte popcorn uttrykket antar jeg han mente mer dum underholdning enn bare underholdning i seg selv. Jeg liker godt å se pupper jeg, men da skal det være gjort på en så synlig og ekstrem måte at det blir morsomt/kult (70-80-talls sleeze). Eller at det skal bli brukt for å fremheve noe/poengtere noe. Ikke sånn skjult sexfikserende mannsjåvinistisk dritt som er i dagens filmer hvor man liksom skal tro det er slik verden funker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Stemmer, Scarface^ said it. Nakenhet kan være bra, men kun på sommerleir når Jason kommer springende etter deg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Selskapsreisen 2 på NRK1. Har sett de filmene så mange ganger at jeg nesten er litt lei... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Selskapsreisen 2 på NRK1. Høres kjent ut, men jeg klarer ikke å plassere... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Stig Helmer og Ole, eller bedre kjent som Lasse Åberg og Jon Skolmen. De filmene har vel gått utallige ganger på norsk tv? Jeg hater å innrømme det, men de filmene får meg til å le. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Denne kan bli interessant.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Denne kan bli interessant.... Franka Potente .... Tamara Bunke *bing bing* Filmen er allerede konge! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Denne kan bli interessant.... Franka Potente .... Tamara Bunke *bing bing* Filmen er allerede konge! Che Guevara: Er det ikke han kommunisten mange har på t-skjorta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Che Guevara: Er det ikke han kommunisten mange har på t-skjorta? Joda Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Denne kan bli interessant.... Franka Potente .... Tamara Bunke *bing bing* Filmen er allerede konge! Che Guevara: Er det ikke han kommunisten mange har på t-skjorta? Jeg har! Endret 25. juli 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg