Dorian Gray Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg så 9/11 har fikk terningkast 6 i VG, kanskje filmen blir bra 6698916[/snapback] 9/11 er en annen film, jeg tror du tenker på United 93. Den har fått strålende kritikker overalt, som er veldig godt å se. Jeg tolker det som at de har klart å være noenlunde respektfulle, og jeg vurderer å se den selv. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ikke bare i VG den har fått 6, men også i Aftenposten, NRK og Side2. De andre gir stort sett 5, og på IMDb har den per nå 7,8. Gleder meg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Beste filmene jeg har sett på kino i år: 1.Miami Vice 2.V for Vendetta 3.PotC - Dead Man´s Chest 4.Walk the Line 5.Brokeback Mt. 6.A History of Violence Ja, jeg er klar over at noen av disse ble laget i 05. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 History of Violence var en stooor skuffelse. Har egentlig heller aldri likt Chronenberg. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Noen andre enn meg som søkte på gratis forhåndsvisning på VG TV av Uro? Jeg fikk nettopp innlogging og sjanse til å se filmen Søndag 20.august på VG Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg så 9/11 har fikk terningkast 6 i VG, kanskje filmen blir bra 6698916[/snapback] 9/11 er en annen film, jeg tror du tenker på United 93. Den har fått strålende kritikker overalt, som er veldig godt å se. Jeg tolker det som at de har klart å være noenlunde respektfulle, og jeg vurderer å se den selv. Ikke bare i VG den har fått 6, men også i Aftenposten, NRK og Side2. De andre gir stort sett 5, og på IMDb har den per nå 7,8. Gleder meg Ser bra ut ja! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 ARGH!! Begynner snart å grine Ringte til play.com nå for å høre med dem hva som er galt. Han jeg snakka med førte inn og testa mange ting, men fikk opp feil hver gang. Why me ?? Så i morra blir det en tur til banken min før å høre med dem.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 ARGH!! Begynner snart å grine Ringte til play.com nå for å høre med dem hva som er galt. Han jeg snakka med førte inn og testa mange ting, men fikk opp feil hver gang. Why me ?? Så i morra blir det en tur til banken min før å høre med dem.. 6699448[/snapback] Så da virket ikke hjelpen min heller, pokker Hvor har det blitt av berta? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Noen andre enn meg som søkte på gratis forhåndsvisning på VG TV av Uro? Jeg fikk nettopp innlogging og sjanse til å se filmen Søndag 20.august på VG 6699365[/snapback] Skal du se en film på VGTV? Streaming? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jepp, de har sånn førpremiere greie der. Her kan du se selv. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg så 9/11 har fikk terningkast 6 i VG, kanskje filmen blir bra 6698916[/snapback] 9/11 er en annen film, jeg tror du tenker på United 93. Den har fått strålende kritikker overalt, som er veldig godt å se. Jeg tolker det som at de har klart å være noenlunde respektfulle, og jeg vurderer å se den selv. 6699159[/snapback] Ja, det var den jeg mente. Tusen takk Gleder meg til filmen jeg! Lenke til kommentar
Doga Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 History of Violence var en stooor skuffelse. Har egentlig heller aldri likt Chronenberg. 6699338[/snapback] Veldig uenig. A History of Violence er min favorittfilm hittil i år faktisk. Av andre filmer Cronenberg har gjort, så har jeg bare sett eXistenZ, og likte den i grunnen den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvilke andre Herzog/Kinski-filmer skal jeg fortsette med? 6693808[/snapback] Tja, Aguirre: The Wrath of God (kanskje min favoritt så langt), Fitzcarraldo, Woyzeck, The Enigma of Kaspar Hauser og Stroszek (riktignok ikke Herzog/Kinski-samarbeid, men dog fantastisk gode). Må se mer Herzog selv. Grizzly Man er også god, som nevnt (igjen, ingen Kinski, da). 6694363[/snapback] Takk, som alltid njål! Fikk akkurat bestillt alle sammen, så nå er det bare å vente. Jeg har altid vært litt svak for originalnosferatu, så Phantom der Nacht falt spesielt godt i smak. Får håpe at jeg liker de overnevnte, like godt for Phantom der Nacht, var en opplevelse. Hvordan er egentlig Tetsuo: The Iron Man sammenlignet med Tetsuo II: Body Hammer? 6681216[/snapback] Sinnssyk den og. Men er ikke like forstyrrende og fangende som enern. 6695684[/snapback] Så Body Hammer i forigårs, og for å være helt ærlig likte jeg nesten den bedre enn Iron man. Body Hammer var på mange måter en "light-versjon" av iron man, den samme absurde, hypnotiserende sjarmen bare litt lettere fordøyelig. Elsker begge filmene, men Iron man blir litt mye på en slitsom dag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 A History of Violence er meget bra, men det er lenge før jeg kaller meg en fan av Cronenberg, det er alt for mye annet som jeg ikke liker. Deilig da fikk jeg fjernet 18 filmer fra ønskelisten min hos DDD Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Ang. årets beste kinofilmer for mitt vedkommende: 1. Silent Hill 2. V for Vendetta 3. Superman Returns Har enda ikke sett Miami Vice så listen kan fort forandre seg. Så har vi Snakes, Clerks II m.m da. Btw: Aintitcool.com - Snakes on a Plane Endret 18. august 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har vi en ny Robert Downey Jr. på gang? Eller det er vel mer riktig å sammenligne han med Macaulay Culkin... Haley Joel Osment Lenke til kommentar
quakie Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg så traileren til United 93 nå, den så faktisk ganske god ut. Ser ut som det blir en del spenning hvertfall. At den har fått yperlige karakterer er heller ikke en ulempe . Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Filmen skal sees i dag, på premieren. Traileren ga meg frysninger Jeg snakker selvsagt om United 93. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har ikke planer om å se United 93 eller World Trade Center med det første, synes det blir alt for spekulativt å skal drive å tjene penger på dette etter så kort tid... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Har vi en ny Robert Downey Jr. på gang? Eller det er vel mer riktig å sammenligne han med Macaulay Culkin... Haley Joel Osment 6700049[/snapback] Jeez, not another one. ...Og jeg som trodde at Osment var blant de eneste barnestjernene som ikke holdt på å ødelegge livet sitt. Jaja, Christian Bale spilte seg gjennom flere storfilmer da han var yngre, og han har ikke gjort noe faenskap, så det er fortsatt håp. EDIT: History of Violence var en stooor skuffelse. Har egentlig heller aldri likt Chronenberg. 6699338[/snapback] Enig. For meg føltes filmen veldig mye ut som en wannabe storfilm eller noe slik. Plutselig skjedde ditt, så plutselig datt. Jeg fikk den samme følelsen som jeg fikk da jeg så Daredevil-filmen for noen år siden. En halvtime mer innhold ville hjulpet filmen mye. Endret 18. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg