Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, er det bare jeg som er uheldig med det jeg bestiller? 50% av dvdene jeg mottar er småbulkete og stygge i hjørnene.  :(

6693338[/snapback]

Jeg opplever ofte at DVD-platen har løsnet og ligger og skrangler i koveret, platene har til tross for dette så godt som aldri store skader, takk og lov.

Edit: La til quoten.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Hehe, du er heldig. Så du er ikke med på fadderuka? Det er synd...

Blir mange gamle filmer å se på filmvitenskap. Det kan faktisk hende at jeg begynner å like filmer eldre enn 1970. Mirakler kan skje.

6692310[/snapback]

Hva har du tenkt å bli in the end? Filmvitenskap høres jo egentlig ganske artig ut. Jeg som ikke har peiling på hva jeg skal bli, må vel kanskje begynne å vurdere forskjellige muligheter. :hmm:

Huff, er det bare jeg som er uheldig med det jeg bestiller? 50% av dvdene jeg mottar er småbulkete og stygge i hjørnene.  :(

6693338[/snapback]

Aldri opplevd dette, hverken med vanlige-, tin- eller pappdvd utgaver. Hvor bestiller du fra?

Lenke til kommentar

6693338[/snapback]

Jeg opplever ofte at DVD-platen har løsnet og ligger og skrangler i koveret, platene har til tross for dette så godt som aldri store skader, takk og lov.

Edit: La til quoten.

6693407[/snapback]

Ja, skjer rett som det hos meg og. Det gjelder forsåvidt uansett hvor jeg bestiller fra. Play, Amazon og DVDstrax. Spesielt papp. Flere av de vanlige plastcovrene har vært litt knekt oppe i hjørnene, fikk til og med en bulkete tinboks og. Aldri fått skade på selve platen da. Tror det er noen i posten som ikke liker meg :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg fikk akkurat sett Nosferatu: Phantom der Nacht, som blir min første Herzog/Kinski-film. Og for en film! Den gikk faktisk rett inn på ymdb. Jeg ble så totalt overveldet og trollbundet av denne, at jeg må ha mer. Hvilke andre Herzog/Kinski-filmer skal jeg fortsette med?

Lenke til kommentar
Jeg fikk akkurat sett Nosferatu: Phantom der Nacht, som blir min første Herzog/Kinski-film. Og for en film! Den gikk faktisk rett inn på ymdb. Jeg ble så totalt overveldet og trollbundet av denne, at jeg må ha mer. Hvilke andre Herzog/Kinski-filmer skal jeg fortsette med?

6693808[/snapback]

Grizzly Man har fått strålende kritikk. Absolutt ikke samme type film, men dog av samme regissør :)

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på når MACGYVER-COMPLETE SERIES kommer? Kan ikke si jeg ser det på den siden.

6693260[/snapback]

Release Date: 10/24/06

Står under det ikke-eksisterende bildet.

6693321[/snapback]

Den der har jeg litt lyst på :dribble: ! Selv om jeg tror jeg har sett de fleste episodene på TV 2 ganger hver, men det er jo fint å ha en samling med oversikt :) .

Cun, hvor har du vært i det siste da? Har ikke sett deg her på en stund.

Lenke til kommentar
Grizzly man er vel en dokumentar? Takk for tips uansett :thumbup:

6694231[/snapback]

Niks, enda en mockumentary

6694400[/snapback]

Fra en post på IMDB:

I can tell you for absolute certain the Timothy Treadwell is 100% a very real person (rip) and he most definately did spend over a decade of summers in Alaska filming himself among Grizzlies.

He has appeared on various talkshows like David Letterman and did years of volunteer presentations to Schools regarding his adventures.

Unfortunately Timothy Treadwell and his Girlfriend were most definately killed by a Bear.

Now, if you are suggesting that Herzog had an actor 'play' a coroner then I guess I cant confirm this or not other than to say, I could see no good reason why a 'stand in' would be needed.

A real coroner most definately pronounced Treadwell dead at some point.

Sikker?

Lenke til kommentar

Vedrørende diskusjon rundt "Grizzly man"

Eneste jeg har hørt om filmen, er på P3s "filmpoliti", hvor programleder Birger Westmo (Vestmo?) dro fram flere eksempler på hvor filmen var ispedd alt annet enn sannheter. Gidder ikke finne fram hvor han selv kommenterte filmen (er ikke så flink å lete på nettradio da jeg ikke husker datoen), men linker til en sak de har liggende på sidene sine: Link

EDIT: Fez, du kan bare la det stå tomt :)

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...