xkharonx Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Noen som har peiling på når MACGYVER-COMPLETE SERIES kommer? Kan ikke si jeg ser det på den siden. 6693260[/snapback] Release Date: 10/24/06 Står under det ikke-eksisterende bildet. Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Huff, er det bare jeg som er uheldig med det jeg bestiller? 50% av dvdene jeg mottar er småbulkete og stygge i hjørnene. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hehe, takk takk xkharonx, var ikke særlig flink til å lete jeg. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Huff, er det bare jeg som er uheldig med det jeg bestiller? 50% av dvdene jeg mottar er småbulkete og stygge i hjørnene. 6693338[/snapback] Jeg opplever ofte at DVD-platen har løsnet og ligger og skrangler i koveret, platene har til tross for dette så godt som aldri store skader, takk og lov. Edit: La til quoten. Endret 17. august 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hehe, du er heldig. Så du er ikke med på fadderuka? Det er synd... Blir mange gamle filmer å se på filmvitenskap. Det kan faktisk hende at jeg begynner å like filmer eldre enn 1970. Mirakler kan skje. 6692310[/snapback] Hva har du tenkt å bli in the end? Filmvitenskap høres jo egentlig ganske artig ut. Jeg som ikke har peiling på hva jeg skal bli, må vel kanskje begynne å vurdere forskjellige muligheter. Huff, er det bare jeg som er uheldig med det jeg bestiller? 50% av dvdene jeg mottar er småbulkete og stygge i hjørnene. 6693338[/snapback] Aldri opplevd dette, hverken med vanlige-, tin- eller pappdvd utgaver. Hvor bestiller du fra? Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Huff, er det bare jeg som er uheldig med det jeg bestiller? 50% av dvdene jeg mottar er småbulkete og stygge i hjørnene. 6693338[/snapback] Jeg opplever ofte at DVD-platen har løsnet og ligger og skrangler i koveret, platene har til tross for dette så godt som aldri store skader, takk og lov. Edit: La til quoten. 6693407[/snapback] Ja, skjer rett som det hos meg og. Det gjelder forsåvidt uansett hvor jeg bestiller fra. Play, Amazon og DVDstrax. Spesielt papp. Flere av de vanlige plastcovrene har vært litt knekt oppe i hjørnene, fikk til og med en bulkete tinboks og. Aldri fått skade på selve platen da. Tror det er noen i posten som ikke liker meg :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg fikk akkurat sett Nosferatu: Phantom der Nacht, som blir min første Herzog/Kinski-film. Og for en film! Den gikk faktisk rett inn på ymdb. Jeg ble så totalt overveldet og trollbundet av denne, at jeg må ha mer. Hvilke andre Herzog/Kinski-filmer skal jeg fortsette med? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg fikk akkurat sett Nosferatu: Phantom der Nacht, som blir min første Herzog/Kinski-film. Og for en film! Den gikk faktisk rett inn på ymdb. Jeg ble så totalt overveldet og trollbundet av denne, at jeg må ha mer. Hvilke andre Herzog/Kinski-filmer skal jeg fortsette med? 6693808[/snapback] Grizzly Man har fått strålende kritikk. Absolutt ikke samme type film, men dog av samme regissør Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hehe, Grizzly Man er strålende. Skal akkurat til og se den for andre gang nå, satt den på rett før jeg hoppa innom forumet for å sjekke om det vare noe liv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Grizzly man er vel en dokumentar? Takk for tips uansett Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Noen som har peiling på når MACGYVER-COMPLETE SERIES kommer? Kan ikke si jeg ser det på den siden. 6693260[/snapback] Release Date: 10/24/06 Står under det ikke-eksisterende bildet. 6693321[/snapback] Den der har jeg litt lyst på ! Selv om jeg tror jeg har sett de fleste episodene på TV 2 ganger hver, men det er jo fint å ha en samling med oversikt . Cun, hvor har du vært i det siste da? Har ikke sett deg her på en stund. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hvilke andre Herzog/Kinski-filmer skal jeg fortsette med? 6693808[/snapback] Tja, Aguirre: The Wrath of God (kanskje min favoritt så langt), Fitzcarraldo, Woyzeck, The Enigma of Kaspar Hauser og Stroszek (riktignok ikke Herzog/Kinski-samarbeid, men dog fantastisk gode). Må se mer Herzog selv. Grizzly Man er også god, som nevnt (igjen, ingen Kinski, da). Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Grizzly man er vel en dokumentar? Takk for tips uansett 6694231[/snapback] Niks, enda en mockumentary Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hvilken film skal eg se i kveld? Exorcism of Emily Rose eller Sophie Scholl - Die Letzten Tage Er litt sugen på sistnevnte,må si det. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Se sistnevnte, og gi den en anmeldelse i riktig tråd Er spent på den selv Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ta den siste, første sugde balle fra mars. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Grizzly man er vel en dokumentar? Takk for tips uansett 6694231[/snapback] Niks, enda en mockumentary 6694400[/snapback] Er det vel ikke. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Grizzly man er vel en dokumentar? Takk for tips uansett 6694231[/snapback] Niks, enda en mockumentary 6694400[/snapback] Fra en post på IMDB: I can tell you for absolute certain the Timothy Treadwell is 100% a very real person (rip) and he most definately did spend over a decade of summers in Alaska filming himself among Grizzlies.He has appeared on various talkshows like David Letterman and did years of volunteer presentations to Schools regarding his adventures. Unfortunately Timothy Treadwell and his Girlfriend were most definately killed by a Bear. Now, if you are suggesting that Herzog had an actor 'play' a coroner then I guess I cant confirm this or not other than to say, I could see no good reason why a 'stand in' would be needed. A real coroner most definately pronounced Treadwell dead at some point. Sikker? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 På play.com, hvor det står Visa: from date.. Hva skriver jeg der ? Finner ikke noe dato på kortet mitt hvor det står når jeg fikk det.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Vedrørende diskusjon rundt "Grizzly man" Eneste jeg har hørt om filmen, er på P3s "filmpoliti", hvor programleder Birger Westmo (Vestmo?) dro fram flere eksempler på hvor filmen var ispedd alt annet enn sannheter. Gidder ikke finne fram hvor han selv kommenterte filmen (er ikke så flink å lete på nettradio da jeg ikke husker datoen), men linker til en sak de har liggende på sidene sine: Link EDIT: Fez, du kan bare la det stå tomt Endret 17. august 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg