Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Angående dette med Donnie Darko hos JPC, så skrinlegger vi den diskusjonen. I dag lå faktisk filmen i postkassa mi! Jeg fikk ingen mail om at pakken hade blitt sendt tidligere, og det ble ikke trukket selv noen dager etter at jeg hadde bestilt. Det har vel blitt trukket fra nå. Uansett, pakken kom faktisk i dag. Fin innpakning, metallboksen hadde ingen skader. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Det var en utrolig tung avgjørelse, men det måtte gjøres; jeg måtte la DVDene ligge igjen i Bergen. Vi hadde ikke plass i koffertene, så nå sitter jeg på hybelen med 20 usle DVDer jeg fikk med meg i sekken. =(

6692130[/snapback]

Du er n00b. Jeg sier bare en ting vedrørende min ankomst i Trondheim. 1000 filmer i diverse format, 5 datamaskiner, 3 tv'er + en jævli stor varebil med undertegnede bak rattet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå bor jeg virkelig på hybel, har ikke plass til sånt. Besides, har tenkt å være litt sosial.

6692194[/snapback]

Selv om jeg tar med meg mye stasj opp, betyr det ikke at jeg ikke skal være sosial. Det betyr bare at jeg ar mye stasj og muligheten til å ta det med opp. Dessuten skal jeg bo på en (forhåpentligvis) relativt stor, egeneid leilighet, ikke hybel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvor skal du bo? Herlig med mange filmvisninger i filmvitenskap framover.

6692246[/snapback]

Jeg vet ikke enda. Foreldrene mine kommer til å investere i leilighet til meg da de ikke vil at jeg skal ha et djevelsk stort lån selv. Mamma er dyktig på boligmarkedet så jeg satser på at hun finner noe stort og sentralt :mrgreen: Jeg skal ha tv i hvert rom, i tillegg til HD-LCD + HD-prosjektor i stuen. Det samme gjelder datamaskiner: en i hvert rom + en stor server i stuen. Hvis ikke kompisen min blir med meg opp til Trondheim, så håper jeg på leieboersøknad fra enten Stefan, cun eller Lars :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg flytter ikke opp før neste år, punchy. Jeg orker ikke komme fra militæret og rett på skole. Jeg må være kreativ ett år først. Kanskje du blir min fadder neste år da?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke enda. Foreldrene mine kommer til å investere i leilighet til meg da de ikke vil at jeg skal ha et djevelsk stort lån selv. Mamma er dyktig på boligmarkedet så jeg satser på at hun finner noe stort og sentralt :mrgreen: Jeg skal ha tv i hvert rom, i tillegg til HD-LCD + HD-prosjektor i stuen. Det samme gjelder datamaskiner: en i hvert rom + en stor server i stuen. Hvis ikke kompisen min blir med meg opp til Trondheim, så håper jeg på leieboersøknad fra enten Stefan, cun eller Lars :wee:

6692289[/snapback]

Humre, det du beskriver nå høres ut som en leilighet i 4-5 millionersklassen. =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

6692289[/snapback]

Humre, det du beskriver nå høres ut som en leilighet i 4-5 millionersklassen. =)

6692361[/snapback]

Ikke hvis jeg allerede har alt hardwaren. Trenger bare en plass å sette det ;) Ja, jeg er eier av 5 tv-apparat, 4 (snart 5) datamaskiner (server inkludert) + ymse annet stasj og kompisen jeg flytter opp med har en del han også.

Nå er det perm. I morgen skal jeg på to jobbintervju (henholdsvis Videoverden og Spaceworld) i tillegg har jeg et stående tilbud om befalskontrakt i Forsvaret. Det eneste jeg vet er at jeg kommer til å drite penger rundt juletider.

Lenke til kommentar
Det var en utrolig tung avgjørelse, men det måtte gjøres; jeg måtte la DVDene ligge igjen i Bergen. Vi hadde ikke plass i koffertene, så nå sitter jeg på hybelen med 20 usle DVDer jeg fikk med meg i sekken. =(

6692130[/snapback]

Hvis du trenger noen til å passe på de, så har jeg god plass. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...