Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg finner ingen fristende utgaver av Tarkovskys 'Zerkalo', ei heller grei pris på disse. Hvilken utgivelse har dere av filmen?

6689382[/snapback]

De fleste Tarkovsky-filmene gitt ut rundt i verden er basert på mastere fra RUSCICO, som opprinnelig er PAL-mastere. Dette gjør at alt annet like vil en PAL-utgivelse være den beste.

Hvis man ikke skal flotte seg med RUSCICO-utgivelsen er den britiske utgivelsen (som jeg selv har) identisk, med unntak av coveret, og jeg tror billigst @AmazonUK.

Sammenligning @DVD Beaver (begynner å bli gammel, men tror ikke det er gitt ut noen god utgave siden som ikke er basert på RUSCICO'en.

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å bli veldig irritert her. Jeg har bestilt Donnie Darko DC Tin box fra JPC.de (linky) for over en uke siden, men ingen ting skjer. Jeg fikk mail da jeg bestilte filmen. Min tysk er litt rusten, men jeg kunne ikke tyde noe feilaktig da jeg prøvde å lese gjennom mailen:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Sehr geehrter Kunde,

vielen Dank für Ihre Bestellung. Sie erhalten diese automatische

Mitteilung, weil die folgende Bestellung bei uns eingegangen

und gespeichert worden ist. Wir prüfen jetzt die Details. Ihr

Vertragspartner ist die

jpc-schallplatten Versandhandelsgesellschaft mbH.

Der Kaufvertrag kommt erst zustande, wenn wir Ihre Bestellung

durch Lieferung der Ware bzw. durch eine gesonderte Mitteilung

der Auslieferung innerhalb der angegebenen Lieferfrist annehmen.

Im Dateianhang finden Sie eine Textdatei mit unseren Allgemeinen

Geschäftsbedingungen (AGB). Darin finden Sie auch die Belehrung

zum gesetzlichen Widerrufrecht und Informationen über Kundendienst

und geltende Gewährleistungs- und Garantiebedingungen.

Archivieren Sie diese Daten, indem Sie sie ausdrucken oder mit Ihrem

Mailprogramm (meist "Datei" und "Speichern unter") abspeichern.

Ihre Bestellung:

Menge Medium Bestellnummer Titel Preis Summe

1 DVD 4764071 Donnie Darko (Director's Cut) (T EUR 9.99 9.99

Versandkosten: EUR 9.99

Summe: EUR 19.98

Uansett, det står at de har filmen på lager, men jeg har ikke fått noen mail om at den har blitt sendt. Det finnes ingen "ordrestatus"-greie heller, og siden ikke noe penger har blitt trukket fra kontoen min, er jo det et godt tegn på at den ikke har blitt sendt enda. Jeg har mer enn nok penger på kontoen min, og alt skal fungere fint.

Likevel blir ikke filmen sendt. Jeg har nå faktisk bestilt filmen flere ganger, men ingen ting skjer!!

Noen som har svar på hva som kan være galt? :hrm:

Lenke til kommentar

Hr. Jenssen, siden tysken din er litt rusten hva med å bruke google til å oversette mailen?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Very honoured customer, thank you for your order. They receive this automatic report, because the following order with us received and stored is. We examine now the details. Their contracting party is those jpc records dispatch commercial company ltd. The sales contract comes off only if we accept your order by supply of the commodity and/or by a separate report of the distribution within the indicated time for delivery. In the appendix of file you find a text file with our general trading conditions (AGB). Therein you find also the instruction to the legal revocation right and information about customer service and valid guarantee and guarantee conditions. Archive these data, by storing them expressions or with your Mailprogramm (usually “file” and “memory under”). Their order: Medium mixes part number title price sum 1 DVD 4764071 Donnie Darko (Director's CUT) (T EUR 9,99 9.99)

Lenke til kommentar

Jeg skal være ærlig å si at jeg forsto mindre av den veldig dårlig oversatte teksten der enn når jeg leste mailen på tysk. Igjen, jeg leste gjennom den tyske mailen (uten store problemer), og jeg sier som sagt at jeg ikke fant noen problemer som de har nevnt. Hvis du ser noen, kan du helst plukke dem ut for meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...