nr.4 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) EDIT: Forresten, til alle filmfolk med litt humor: Dette her fikk meg til å gråte av latter! Kul side. Hmm. Skal filmen sees eller ikke tro? Endret 4. august 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 noen her som har sett el mariachi? er forgjeren til desperado. rå lavbudsjetsfilm.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Som de fleste ikke-vestlige "lav"budsjettsfilmer så banker den hollywoodversjonen etter alle kunstens regler. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 er det lagd en hollywood versjon? vet bare at det er en serie av filmer i 3 deler: el mariachi, desperado, once upon a time in mexico. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Jeg refererer til Desperado som "hollywood"-versjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 På hvilken måte? A) Sugde den? B) Synes du den var 'sterk'? eller C) Du hadde spist bedervet popcorn? Jeg synes faktisk den filmen var ganske bra. A) Den sugde, plain and simpel fordi: 1. Val Kilmer må være den personen i verden som passer minst til den rollen. Hopkins hadde passet bedre. 2. Cinematographien blir for "kul" for mitt vedkommende. 3. Av det lille jeg husker fra (det bederva skvipet av en) film(en) var det hele pakket inn i en kjedelig voice-over med ingen plot-twists. Men kanskje bare hukommelsen svikter. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Vel, det var kanskje ikke filmhistoriens største øyeblikk, men jeg er ikke helt enig i din slakt. Det skal dog nevnes at jeg er fan av såkalt _kul_ cinematografi. Lola Rennt anyone? :-p Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det skal dog nevnes at jeg er fan av såkalt _kul_ cinematografi. SWOSH - SWOSH 10 fps, 10000 fps argh! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Jepp, det kan være morsomt. Disse regissørene er slemme når det kommer til slikt: Tom Tykwer (Lola Rennt. Der Krieger und Die Keiserin) Takashi Miike (Chakushin ari, Ichi The Killer) Darren Aronofsky (Requiem for a dream, Pi) David Lynch (Lost Highway) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Darren Aronofsky (Requiem for a dream, Pi) Nå må du gi deg! Michael Bay, David Fincher og den gjengen, er de jeg mener. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Jaja, si hva du vil. Jeg ble tidvis surrete i hodet under Aronofsky's filmer. Tar poenget ditt tho'. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kan noen anbefale noen filmer til meg, jeg er tom for filmer! Jeg liker allslags, men jeg er interessert i å se filmer ala Memento, litt spesielle filmer. Ellers så jeg Eternal Sunshine of the Spotless Mind, og jeg ble forelsket i den! Den var så vakker, og samtidig disturbing... Anbefaler den til alle som ikke likte xXx. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Hvis du tør å prøve deg på litt utenlandskefilmer så anbefaler jeg deg å prøve filmer fra Japan med flotte regissører som Takashi Miike (Ichi the Killer, Audition og Dead or Alive) og Takeshi Kitano (se avatar) (Sonatine, Violent Cop og Zatoichi). Endret 15. august 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Når kommer Kill Bill dobbelpakken? Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Når kommer Kill Bill dobbelpakken? Noen som vet? Dobbelpakken? Når kommer hele filmen; uncut/upartert/usensurert? 5 timer ++ skulle den vare. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Når kommer Kill Bill dobbelpakken? Noen som vet? Dobbelpakken? Når kommer hele filmen; uncut/upartert/usensurert? 5 timer ++ skulle den vare. Ja, nettopp det. @zuco: Til norske butikker, da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Når kommer Kill Bill dobbelpakken? Noen som vet? Dobbelpakken? Når kommer hele filmen; uncut/upartert/usensurert? 5 timer ++ skulle den vare. Ser det ikke bare er jeg som venter på den Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Når kommer Kill Bill dobbelpakken? Noen som vet? Dobbelpakken? Når kommer hele filmen; uncut/upartert/usensurert? 5 timer ++ skulle den vare. Ser det ikke bare er jeg som venter på den Er nok mangen som gleder seg til den godbiten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg