Mala Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Rome Season 1 virker å være veldig veldig bra. Har bare sett første episode hittil, må nemlig inn til staden og handle Mozell og Maaruds paprika potetgull. Kanskje en pose med salt og pepper også.Noen andre som har sett serien? 6680600[/snapback] Har sett den og syns den var meget godt gjennomført Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) En bør bare forvente seg at man ikke får noe vås som Gladiator, hvor alt er action, action action. Rome er basert på fakta, ikke Hollywood. EDIT: Forresten, finnes det en superduper-spesiell versjon av Life of Brian, noe à la denne? Er det noen som kan finne eksakt hva slags nytt denne vil inneholde? Endret 15. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hvordan er egentlig Tetsuo: The Iron Man sammenlignet med Tetsuo II: Body Hammer? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 En bør bare forvente seg at man ikke får noe vås som Gladiator, hvor alt er action, action action. Rome er basert på fakta, ikke Hollywood. EDIT: Forresten, finnes det en superduper-spesiell versjon av Life of Brian, noe à la denne? Er det noen som kan finne eksakt hva slags nytt denne vil inneholde? 6680845[/snapback] How To Use Your Coconuts' Educational Film Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Veldig grei underholdning, og filmer man kan se mange ganger. Det blir vel ikke like gøy når du har vet hvordan folk stryker med, om du ser flere ganger. 6680125[/snapback] Jovisst! Har sett eneren med 1 års mellomrom 2 ganger, og kunne godt sett den enda en gang nå. Om jeg hadde kjøpt de andre 2 også og sett de en gang i året, hadde det fungert perfekt for meg. Forlanger intet mer av en slik film. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Kanskje dette er gammelt nytt for mange, og kanskje ikke. Men nå vil visst Kevin Smith bevege seg inn i horrorsjangeren for sin neste film. Mer info kan leses her. Edit: Over til noe helt annet. Er det noen her som vet om Idi i smotri er noe å bruke pengene på? Ser ut som en veldig interessant film, men er litt skeptisk. Trenger liksom noe mer enn en god plassering hos IMDB for at det skal være en god film. Så om noen har noen erfaringer med filmen, så setter jeg pris på om noen kunne dele disse. Endret 15. august 2006 av xkharonx Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Så fikk vi Dead mans chest til bygda også! . Avtalte et møte med sjefen for kultur greiene i kommunen, så fiksa alt seg Endret 15. august 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Så fikk vi Dead mans chest til bygda også! . Avtalte et møte med sjefen for kultur greiene i kommunen, så fiksa alt seg 6681808[/snapback] Bedre sent enn aldri Lenke til kommentar
Doga Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har sett de første fire episodene av Rome nå, helt rått, har ikke annet å si akkurat nå Tror muligens jeg avslutter denne dagen med Grey's Anatomy nå gitt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Bedre sent enn aldri 6681851[/snapback] Hvis du bor på bygda blir du vant til sånt.. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ok. Jeg kjeder meg. Men jeg er så trøtt at jeg kommer til å døse om jeg setter meg ned og ser film. Lite liv på forumet var det også. Derfor skal dere kjære venner få hjelpe meg med å finne noen filmer jeg kan handle meg. - Gode komedier. Slike som ikke er amerikansk dumme. (Jim Carrey er morsom) - Gode thrillere. Slike du tenker på. Slike du lurer på. Litt aha-opplevelse filmer. - Knall hard action. Filmer som er så harde at du selv føler at du blør. Noen forslag? Kan sjekke innom DVDProfiler lista mi om du er usikker på om jeg allerede har filmen, hvis du vil På forhånd takk. MvH Bilet - som brenner etter å bruke penger på nytt nivå. Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ok. Jeg kjeder meg. Men jeg er så trøtt at jeg kommer til å døse om jeg setter meg ned og ser film. Lite liv på forumet var det også. Derfor skal dere kjære venner få hjelpe meg med å finne noen filmer jeg kan handle meg. - Gode komedier. Slike som ikke er amerikansk dumme. (Jim Carrey er morsom) - Gode thrillere. Slike du tenker på. Slike du lurer på. Litt aha-opplevelse filmer. - Knall hard action. Filmer som er så harde at du selv føler at du blør. Noen forslag? Kan sjekke innom DVDProfiler lista mi om du er usikker på om jeg allerede har filmen, hvis du vil På forhånd takk. MvH Bilet - som brenner etter å bruke penger på nytt nivå. 6682278[/snapback] Begynner du nå igjen. Hva med å kjøpe Braindead? Fantastisk morsom. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Neh. Braindead er sett mange ganger med kamerater som ELSKER den. Jeg elsker den ikke. Sorry Og nå igjen? :!: Pøøh! Kjekt å ha noen filmer på listen som er anbefalt. Vet allerede at jeg skal bestille følgende filmer innen uka er omme: - Inside Man - Silent Hill - Scary Movie 4 - Underworld På kanskje listen står: - Capote - The Sixth Sense - Hostel Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kjøp Capote, den er herlig. Men hva med Match Point? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kjøp Capote, den er herlig. Men hva med Match Point? 6682363[/snapback] Scarlett Johansson og Woody Allen. Frekt. Hvorfor har ikke jeg hørt om denne før? Mulig å få litt av handlingen? Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Anmeldese av H4ngm4N. Vil ikke skrive så mye mer i frykt for å spolere noe av filmen for deg og andre. Hvorfor du ikke har hørt om filmen? Må være at du ikke er nok her på forumet. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hehe, noe sånt Virket jo nokså interessant The Matador, noe bra? Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har jeg desverre ikke sett, men den virker helt grei. Men kom på en thriller du bør ha i samlingen din, kommer vel i min samling så snart jeg har skaffet meg litt penger. The Day Of The Jackal Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Oh, den var...den er...snart i samlingen min Har faktisk sett re-maken, om det da finnes en re-make av denne filmen fra 1997 eller noe, som het så mye som The Jackal? Forøvrig fikk coveret på filmen meg på tanken om en film jeg har tenkt på å skaffe meg lenge, nemlig Patriot Games. Og det fikk meg til å tenke på The Fugitive. Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Oh, den var...den er...snart i samlingen min Har faktisk sett re-maken, om det da finnes en re-make av denne filmen fra 1997 eller noe, som het så mye som The Jackal? Forøvrig fikk coveret på filmen meg på tanken om en film jeg har tenkt på å skaffe meg lenge, nemlig Patriot Games. Og det fikk meg til å tenke på The Fugitive. 6682577[/snapback] Er re-make av den ja, med Bruce Willis. Langt fra så god syns jeg, men det er jo vanlig med re-makere. The Fugitive er ganske underholdene den, vet ikke helt om jeg personlig hadde kjøpt den siden jeg har sett den umenneskelig mange ganger virker det som. Edit: og den heter The Jackal ja.. Kom forresten på en komedie som kanskje faller i smak; Breakfast At Tiffany's Endret 15. august 2006 av master air Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg