Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En bør bare forvente seg at man ikke får noe vås som Gladiator, hvor alt er action, action action. Rome er basert på fakta, ikke Hollywood.

 

EDIT: Forresten, finnes det en superduper-spesiell versjon av Life of Brian, noe à la denne?

 

Er det noen som kan finne eksakt hva slags nytt denne vil inneholde?

6680845[/snapback]

 

How To Use Your Coconuts' Educational Film

 

:love:

Lenke til kommentar
Veldig grei underholdning, og filmer man kan se mange ganger.

 

Det blir vel ikke like gøy når du har vet hvordan folk stryker med, om du ser flere ganger.

6680125[/snapback]

Jovisst! Har sett eneren med 1 års mellomrom 2 ganger, og kunne godt sett den enda en gang nå. Om jeg hadde kjøpt de andre 2 også og sett de en gang i året, hadde det fungert perfekt for meg. Forlanger intet mer av en slik film. :)

Lenke til kommentar

Kanskje dette er gammelt nytt for mange, og kanskje ikke. Men nå vil visst Kevin Smith bevege seg inn i horrorsjangeren for sin neste film. Mer info kan leses her.

 

Edit: Over til noe helt annet. Er det noen her som vet om Idi i smotri er noe å bruke pengene på? Ser ut som en veldig interessant film, men er litt skeptisk. Trenger liksom noe mer enn en god plassering hos IMDB for at det skal være en god film. Så om noen har noen erfaringer med filmen, så setter jeg pris på om noen kunne dele disse.

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar

Ok. Jeg kjeder meg. Men jeg er så trøtt at jeg kommer til å døse om jeg setter meg ned og ser film. Lite liv på forumet var det også. Derfor skal dere kjære venner få hjelpe meg med å finne noen filmer jeg kan handle meg.

 

- Gode komedier. Slike som ikke er amerikansk dumme. (Jim Carrey er morsom)

- Gode thrillere. Slike du tenker på. Slike du lurer på. Litt aha-opplevelse filmer.

- Knall hard action. Filmer som er så harde at du selv føler at du blør.

 

Noen forslag? Kan sjekke innom DVDProfiler lista mi om du er usikker på om jeg allerede har filmen, hvis du vil :)

 

På forhånd takk.

 

MvH

Bilet - som brenner etter å bruke penger på nytt nivå.

Lenke til kommentar
Ok. Jeg kjeder meg. Men jeg er så trøtt at jeg kommer til å døse om jeg setter meg ned og ser film. Lite liv på forumet var det også. Derfor skal dere kjære venner få hjelpe meg med å finne noen filmer jeg kan handle meg.

 

- Gode komedier. Slike som ikke er amerikansk dumme. (Jim Carrey er morsom)

- Gode thrillere. Slike du tenker på. Slike du lurer på. Litt aha-opplevelse filmer.

- Knall hard action. Filmer som er så harde at du selv føler at du blør.

 

Noen forslag? Kan sjekke innom DVDProfiler lista mi om du er usikker på om jeg allerede har filmen, hvis du vil :)

 

På forhånd takk.

 

MvH

Bilet - som brenner etter å bruke penger på nytt nivå.

6682278[/snapback]

Begynner du nå igjen. :wee:

 

Hva med å kjøpe Braindead? Fantastisk morsom. :)

Lenke til kommentar

Neh. Braindead er sett mange ganger med kamerater som ELSKER den. Jeg elsker den ikke. Sorry :(

 

Og nå igjen? :!: Pøøh! Kjekt å ha noen filmer på listen som er anbefalt. Vet allerede at jeg skal bestille følgende filmer innen uka er omme:

 

- Inside Man

- Silent Hill

- Scary Movie 4

- Underworld

 

På kanskje listen står:

 

- Capote

- The Sixth Sense

- Hostel

Lenke til kommentar
Oh, den var...den er...snart i samlingen min :) Har faktisk sett re-maken, om det da finnes en re-make av denne filmen fra 1997 eller noe, som het så mye som The Jackal?

 

Forøvrig fikk coveret på filmen meg på tanken om en film jeg har tenkt på å skaffe meg lenge, nemlig Patriot Games. Og det fikk meg til å tenke på The Fugitive.

6682577[/snapback]

Er re-make av den ja, med Bruce Willis. Langt fra så god syns jeg, men det er jo vanlig med re-makere. The Fugitive er ganske underholdene den, vet ikke helt om jeg personlig hadde kjøpt den siden jeg har sett den umenneskelig mange ganger virker det som. :p

Edit: og den heter The Jackal ja..

Kom forresten på en komedie som kanskje faller i smak; Breakfast At Tiffany's

Endret av master air
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...