Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
To meget bra filmer det der ja :)  Men du bør vere forberdet på at ingen av filmene er bånngass action over heile linja,sånn at det er sagt.

 

Men virkelig verdt den pirsen så absolutt.

6679160[/snapback]

Filmar skal ikkje ha bånngass action over heile linja, med unntak av Rambo og liknande eventuelt.

Lenke til kommentar
To meget bra filmer det der ja :)  Men du bør vere forberdet på at ingen av filmene er bånngass action over heile linja,sånn at det er sagt.

 

Men virkelig verdt den pirsen så absolutt.

6679160[/snapback]

Filmar skal ikkje ha bånngass action over heile linja, med unntak av Rambo og liknande eventuelt.

6679170[/snapback]

 

Nei men det har eg heller ikkje sagt. Det er bare det at mange går til ein film. f.eks nevnte filmer, eller Jarhead som er eit utmerket eksempel der man får servert fartsfyllt trailer med krig og greier, så blir mange så skuffet. Jarhead er ein UTMERKET herlig film,som man egentlig må vere klar over ka man går tilpå forhånd syns eg.

 

Du skjønner tegninga ;)

Lenke til kommentar
Har Final Dastination 3 noen sammenheng med 2'eren?

6679234[/snapback]

 

Nei det er en "ny" historie, det eneste du hører om de to første er at de googler fram at det har hendt før...

 

Men det er den dårligste av de tre, det er ikke like kreative måter å dø på som i de to første. Men god nok underholdning....

 

@Mala: Tro det eller ei men det er faktisk folk som liker FD filmene, jeg er en av dem :)

Lenke til kommentar
Har Final Dastination 3 noen sammenheng med 2'eren?

Nei. Så den forrige uke. Eneste den har til felles med er 1'ern, hvor hovedrolle innhaveren finner ut ting om han gutten som så for seg flystyrten fra 1'ern. Skal ikke si mere.

 

Ellers er det nye skuespillere, foregår som coveret viser.

Lenke til kommentar
Dårlig? Har bare sett eneren, og synes den var både orginal og et friskt pust i den vanlige filmtittingen. Tenkte derfor jeg skulle kjøre på med 3'eren nå, med mindre jeg trenger å se nummer 2 i rekken først.

6679310[/snapback]

 

Starten på den andre filmen innholder seriens beste scene for å si det pent, litt DTS ES lyd på full pupp og bare å kose seg også spole tilbake, for å se alt en gang til for å se om man gikk glipp av noe :)

Lenke til kommentar
Starten på den andre filmen innholder seriens beste scene for å si det pent, litt DTS ES lyd på full pupp og bare å kose seg også spole tilbake, for å se alt en gang til for å se om man gikk glipp av noe :)

6679365[/snapback]

Alle disse tre filmene skal kjøpes. Liker denne forman for film der man hele tiden sitter og leter etter hvordan de forskjellige skal dø. :p Veldig grei underholdning, og filmer man kan se mange ganger.

 

Angående starten på 2'eren Manx: Jeg gleder meg. Skal kjøre volumet et lite hakk høyere enn vanlig etter din anbefaling. :D

Lenke til kommentar
Veldig grei underholdning, og filmer man kan se mange ganger.

 

Det blir vel ikke like gøy når du har vet hvordan folk stryker med, om du ser flere ganger. Men på DVD-utgivelsen til 3'ern har de tydeligvis tenkt på det, siden du kan velge å påvirke utfallet et par steder i filmen.

Lenke til kommentar
Veldig grei underholdning, og filmer man kan se mange ganger.

 

Det blir vel ikke like gøy når du har vet hvordan folk stryker med, om du ser flere ganger. Men på DVD-utgivelsen til 3'ern har de tydeligvis tenkt på det, siden du kan velge å påvirke utfallet et par steder i filmen.

6680125[/snapback]

 

Det det hørtes jo litt artig ut faktisk :wee:

Lenke til kommentar
Veldig grei underholdning, og filmer man kan se mange ganger.
Det blir vel ikke like gøy når du har vet hvordan folk stryker med, om du ser flere ganger. Men på DVD-utgivelsen til 3'ern har de tydeligvis tenkt på det, siden du kan velge å påvirke utfallet et par steder i filmen.
Det det hørtes jo litt artig ut faktisk :wee:

 

Jepp det var faktisk litt morsomt, du kan velge om noen av karakterene skal dø eller ikke og til en viss grad påvirke handlingen. Da jeg valgte litt om hverandre ble faktisk filmen mye kortere enn vanlig. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...