Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som veit hvilken lydformat det er på disse?

 

Azumi/Death or love boxeset

 

Har Azumi brent,men vil gjerne ha den sammen med 2`er kjøpt ;)

 

EDIT: Sitter å funderer på om eg skal kjøpe pakken med Blackhawk Down,Tears Of The Sun og The Casualties of War eller om eg skal gå for pakken med to førstnevnte i tillegg til The Casualties of War - Extended Cut

 

Er Extended utgaven av sistnevnte verdt det?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Mala, unngå Azumi 2 AT ALL COSTS! Du tenker kanskje "Den slår umulig 1'ern, men den kan da ikke være sååå dårlig", men det er feil. Azumi 2 føles ut som en helt annen film. Jeg elsker 1'ern, men 2'ern føltes ut som en ekstremt billig og uengasjerende studiofilm. Du kan sammenligne Azumi 2 med en dobbelepisode av serien Xena/hercules/Sinbad/andre møkkdårlige billigserier.

 

Kulisser, effekter, handling, musikk... ALT er bare helt elendig!

 

Musikken som var så vakker i 1'ern er helt borte. I stedet har de en annen latterlig form for "musikk", som like så godt kunne vært laget av en japaneser som tilbringer dag ut og dag inn på nerderommet sitt.

Mens de var på gode, ekte locations i 1'ern, ser alt ut som det var blue-screen i 2'ern (akkurat slik som i de ovennevnte drittseriene).

 

I 2'ern har de introdusert noen nye folk og våpen, men spesielt våpnene er helt tragiske og ulogiske.

 

Bare unngå den. Uansett hvor lave forventinger du har, blir du skuffet. Det er en helt annen film, og det føles ut som om den gjør narr av den deilige forgjengeren. Vær så snill å ikke skaff den. Det er for ditt eget beste. Last ned og se en episode av Xena-serien, så kan du bytte ut Xena med Azumi, så får du AKKURAT den samme filmen. SÅ dårlig er Azumi 2.

 

Forøvrig er lydsporet til begge filmene japansk 5.1. Begge to har engelsk tekst, selv om at du ikke kan velge tekster i 1'ern. De er på en måte "klistret på filmen" slik som på VHS-filmer.

Lenke til kommentar
Mala, unngå Azumi 2 AT ALL COSTS! Du tenker kanskje "Den slår umulig 1'ern, men den kan da ikke være sååå dårlig", men det er feil. Azumi 2 føles ut som en helt annen film. Jeg elsker 1'ern, men 2'ern føltes ut som en ekstremt billig og uengasjerende studiofilm. Du kan sammenligne Azumi 2 med en dobbelepisode av serien Xena/hercules/Sinbad/andre møkkdårlige billigserier.

 

Kulisser, effekter, handling, musikk... ALT er bare helt elendig!

 

Musikken som var så vakker i 1'ern er helt borte. I stedet har de en annen latterlig form for "musikk", som like så godt kunne vært laget av en japaneser som tilbringer dag ut og dag inn på nerderommet sitt.

Mens de var på gode, ekte locations i 1'ern, ser alt ut som det var blue-screen i 2'ern (akkurat slik som i de ovennevnte drittseriene).

 

I 2'ern har de introdusert noen nye folk og våpen, men spesielt våpnene er helt tragiske og ulogiske.

 

Bare unngå den. Uansett hvor lave forventinger du har, blir du skuffet. Det er en helt annen film, og det føles ut som om den gjør narr av den deilige forgjengeren. Vær så snill å ikke skaff den. Det er for ditt eget beste. Last ned og se en episode av Xena-serien, så kan du bytte ut Xena med Azumi, så får du AKKURAT den samme filmen. SÅ dårlig er Azumi 2.

 

Forøvrig er lydsporet til begge filmene japansk 5.1. Begge to har engelsk tekst, selv om at du ikke kan velge tekster i 1'ern. De er på en måte "klistret på filmen" slik som på VHS-filmer.

6676847[/snapback]

Ifølge DVD Beaver, DVD Compare og DVD Profiler har den britiske utgaven av Azumi kun DD2.0 (Azumi 2 har DD5.1).

Hvis man ikke vil ha den lengre Director's Cut er trolig den thailandske utgivelsen best, og billig.

Lenke til kommentar
Såg igjennom min Alien VS Predator Extreme Edition i kveld som ein avslutning for Alien/Predator seansen :)

 

Sist eg såg denne var via ein laber divx fil, så var forsåvidt eit hyggelig gjensyn denne gangen. Rå,men ikkje nødvendigvis bra film.

6675486[/snapback]

Hva er annerledes med Extreme Edition?

 

Nå er det jammen postet teaser trailer til Saw 3. Den ser jo like hyggelig ut som de 2 første filmene. Kan sjekkes ut her.

6677600[/snapback]

Den traileren skal ses :dribble: .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...