Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

28.november.

 

Kan lese om den her;

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Superman_II:_...hard_Donner_Cut

 

Det skulle ikke forundre meg om den selger bedre enn DVD'en av Superman Returns

 

"I think it’s appalling when you cut out a major actor like Brando so you don’t have to pay him the gross...In my view the way "Superman II" was produced is the lowest you can go without actually cheating." - Christopher Reeve

Lenke til kommentar
Næmene! Ny avatar Manx? :wee:

 

EDIT: Vurdere hardt å bestille Supermanher no!

6662430[/snapback]

 

Ja, fant ut at det kanskje var på tide har jo hat slange øyet i godt over et år nå, men er er ikke helt sikker ennå det står det står mellom to stk.

 

Batman: batmangrac3.jpg eller The Crow: crow32rh8.jpg

 

Så det kan hende det blir litt hopping mellom de to før jeg bestemmer meg, men tar gjerne i mot tips :)

 

Og for de av dere som vurderer og gå å se Miami Vice, gå. Den dagen Michael Mann lager en dårlig film så går jeg på vannet og det reiner oppover...

Lenke til kommentar

Wachovski med Matrix har da sine stunder, de(n) også. Helt rå action i tillegg til bra historie. Det kan ingen nekte dem.

 

Uansett, Mann har mye mer (bra) på sin merittliste, og Matrix 2 og 3 er ikke akkurat de beste filmene som noen sinne har blitt laget.

 

fredrikrb, det er ingen dårlig pris for TI jævla discer nei. Alt man trenger er jo bare ekstremt mye tid mellom hendene. :p

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Wachowski er helt syke på action. Mann er en fantastisk filmskaper, men når det kommer til pur, hardtslående, vakker jævelskap, så er brødrene best.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
...I tillegg ser ikke boksen så fryktelig dum ut heller, synes jeg.

6664130[/snapback]

 

Nei, problemet er bare at man ikke kan ta i boksen, for den er så glatt at man hele tiden får stygge fingeravtrykk på den. :ermm:

6664152[/snapback]

 

Bruker du ikke hvite hansker når du fikler med dvd-boksene dine :ohmy:

Lenke til kommentar

Vurderte Matrix-boksen, men i og med at jeg allerede har alle filmene (inkl. Animatrix) så jeg heller at jeg brukte pengene på Alien Collection.

Men 10 disker er uhorvelig mye! En venn av meg har den, og jeg blir misunnelig hver gang jeg er hos ham.

:)

 

Bruker du ikke hvite hansker når du fikler med dvd-boksene dine

 

Fikler du med dvd-boksene dine? :ohmy:

Slike ting skal behandles med omhu.

Endret av Midi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kjøpte forresten to VHS-kassetter i dag. The Mummy og Swept Away. Jeg er vel kanskje den eneste her inne som fortsatt kjøper VHS? Nye filmer til 10 kr? Ja takk.

Lenke til kommentar
Apropos Matrix.

 

http://www.cdon.com/main.phtml?prod=392021...04&page=product

 

Ikke så gæren pris det synes jeg.

6664121[/snapback]

Hvor mye blir det egentlig i frakt kostnader?

Vis det er over 20 kr råder jeg deg heller til å dra på Platekompaniet som har den til 250 kr. Hadde hvertfall det i forrige uke, og jeg klarte selvfølgelig ikke å dy meg, så jeg kjøpte den. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...