Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:ohmy: Tror du er den første som liker film godt som ikke liker den som jeg har hørt om.

Men så at du hadde Goldmember i samlingen din, hva med de to første filmene?

6652547[/snapback]

 

Hysj! Ikke nevn det høyt, lett å få mye pes her inne for sånt. Men den filmen traff meg ikke. Neh, Austin Powers filmen var gave fra mormor :) Hun hadde hørt at den skulle være morsom. Har egentlig aldri likt de filmene heller. Grei Søndagsfilm underholdning, men ikke mer.

 

Du har ikke noen litt mindre kjente gode komedier eller thrillere å anbefale?

Lenke til kommentar
:ohmy: Tror du er den første som liker film godt som ikke liker den som jeg har hørt om.

Men så at du hadde Goldmember i samlingen din, hva med de to første filmene?

6652547[/snapback]

 

Hysj! Ikke nevn det høyt, lett å få mye pes her inne for sånt. Men den filmen traff meg ikke. Neh, Austin Powers filmen var gave fra mormor :) Hun hadde hørt at den skulle være morsom. Har egentlig aldri likt de filmene heller. Grei Søndagsfilm underholdning, men ikke mer.

 

Du har ikke noen litt mindre kjente gode komedier eller thrillere å anbefale?

6652557[/snapback]

 

Hvorfor er det så viktig at de er mindre kjente? :hmm:

 

edit1: Tror man kan velge størrelsen på t-skjorten selv evt, blir det bare en medium, vil jeg tro.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Hmm, *misunnelsen* (fra en som må vente 2 uker på lønningen for å få kjøpt Tinbox-utgaven)

 

Hva med Lord of War også en film jeg likte rimelig godt. En av Cages beste roller noensinne.

6652607[/snapback]

 

Den er på vei fra England. *glede seg til å se fine filmen igjen* :!:

 

Den filmen var rett og slett farlig rå! Deilig film!

Lenke til kommentar
Hmm, *misunnelsen* (fra en som må vente 2 uker på lønningen for å få kjøpt Tinbox-utgaven)

 

Hva med Lord of War også en film jeg likte rimelig godt. En av Cages beste roller noensinne.

6652607[/snapback]

 

Den er på vei fra England. *glede seg til å se fine filmen igjen* :!:

 

Den filmen var rett og slett farlig rå! Deilig film!

6652609[/snapback]

 

Men du har jo "alt" av de mere kjente filmene :tease:

 

Da kommer jeg ikke på noe mere etter å ha sjekket "[mine filmer]".

 

Eventuelt har du Psycho, Vertigo, Birds, Murder osv? Gode klassikere som er verdt en kikk, ja vet dette ikke var helt du du spurte om, men måtte bare :tease:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Tilbake til komedier Bilet, hva med Rocky Horror Picture Show? Eller noen litt lettere fordøyelige komedier som The Truman Show og Bruce Almighty?

6652615[/snapback]

 

Der fikk du meg inn på en ide. Kanskje noen av de eldre Jim Carrey komediene hadde gått an å skaffe seg? Ikke fan av Bruce Almighty, men The Truman Show er jo riktig så underholdene :) Kanskje jeg skal plukke med meg noen Kevin Smith komedier også? Mallrats f.eks. Han hadde jo også en rolle og hjalp vel så vidt til i Chasing Amy om jeg ikke tar feil også! Og Jay and Silent Bob Strikes Back er jo til tider MEGET morsom :)

Lenke til kommentar
Men du har jo "alt" av de mere kjente filmene :tease:

 

Da kommer jeg ikke på noe mere etter å ha sjekket "[mine filmer]".

 

Eventuelt har du Psycho, Vertigo, Birds, Murder osv? Gode klassikere som er verdt en kikk, ja vet dette ikke var helt du du spurte om, men måtte bare :tease:

6652628[/snapback]

 

Brukt farlig mye penger på film i sommer vet du :blush: Blir en del da. Ja, kanskje det er en ide. Har lite med gammel film, men har heller ikke helt fattet interesse for dette enda. Kanskje jeg er en smule for umoden. Eller kanskje jeg rett og slett bare frykter at jeg ikke vil like det.

Lenke til kommentar
Der fikk du meg inn på en ide. Kanskje noen av de eldre Jim Carrey komediene hadde gått an å skaffe seg? Ikke fan av Bruce Almighty, men The Truman Show er jo riktig så underholdene :) Kanskje jeg skal plukke med meg noen Kevin Smith komedier også? Mallrats f.eks. Han hadde jo også en rolle og hjalp vel så vidt til i Chasing Amy om jeg ikke tar feil også! Og Jay and Silent Bob Strikes Back er jo til tider MEGET morsom :)

6652630[/snapback]

Først og fremst skal du ha Rocky Horror Picture Show! Etter det er dine egne forslag gode de. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...