Juleniss1 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Så vidt jeg så går den på TV de nærmeste dagene (NRK2). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har sett "Sniper" 1 og 2 i dag. Herlig popcorn action 6651956[/snapback] Bare vent! I morgen blir det gjensyn med et av Wolgang Petersens beste filmer, og med hjemmelaga pizza og et digert glass vann(passer til filmen;)), skal jeg skam-kose meg med U-96 og dens mannskap i filmen Das Boot. 6652006[/snapback] Det er den beste, ferdig med det... Jeg husker jeg så mini-serien når den gikk på nrk første gangen for ørten år siden (ja jeg begynner å bli gammel ) Så jeg lurer på om jeg skal gå til innkjøp av denne når den blir sluppet, må jo ha både DC og serien i hylla synes jeg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det er den beste, ferdig med det... Jeg husker jeg så mini-serien når den gikk på nrk første gangen for ørten år siden (ja jeg begynner å bli gammel ) Så jeg lurer på om jeg skal gå til innkjøp av denne når den blir sluppet, må jo ha både DC og serien i hylla synes jeg 6652162[/snapback] Takk for at du minte meg på det, tror jeg bestiller den miniserien imorgen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Da må du ikke klage på leveringstiden til play, slippes ikke før i oktober Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Leveringstid fra DVDPacific? Noen som har peiling? Manx? EDIT: Såg forresten The Dudesons Movie med et par kompiser for bare noen minutter siden. Makan til heftige saker skal du lete lenge etter. De er et hakk verre enn Jackass uten til noe særlig grad å være ekle! "Perkele"!! Hadde en del gode lattere der altså Endret 10. august 2006 av Bilet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det er vel vanlig USA-tid. Altså mellom to og fire uker. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har ikke brukt dvd pacific men, men de andre sjappene som jeg bruker i statene ligger på 8-12 dager, så regner med at det er det samme der... Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Trenger en eller to filmer som jeg kan hive med en ordre på DVDPacific! Noen som har noen tips? Gjerne serie-morder eller thriller kategori. Eller gode action filmer dere ser at jeg ikke har Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Da må du ikke klage på leveringstiden til play, slippes ikke før i oktober 6652277[/snapback] Tenker på Das Boot-miniserien. "Usually ships within 24 Hours" står det der. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg synes ikke Das Boot var noe spesielt i grunn, bare forferdelig lang, så jeg kjeda meg i grunn. Over til noe bedre, så nettopp Interview with the Vampire igjen. For en fantastisk film; musikken, skuespillet, selve historien om en trist og ensom vampyr. Pitt og Cruise gjør veldig bra roller, i det hele tatt en film av høyt nivå. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Trenger en eller to filmer som jeg kan hive med en ordre på DVDPacific! Noen som har noen tips? Gjerne serie-morder eller thriller kategori. Eller gode action filmer dere ser at jeg ikke har 6652339[/snapback] Freedy vs Jason ? Eller noen andre "fredag 13." ? Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har akkurat fått sett Memento, for en genial film. Noen som vet om noen utgaver av filmen som jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har akkurat fått sett Memento, for en genial film. Noen som vet om noen utgaver av filmen som jeg bør kjøpe? 6652431[/snapback] Denne fra Play.com eller Denne fra DDD Jeg har den øverste fra Play.com Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 En ting jeg alltid har lurt på er om sigarettene i filmer er ekte? For eksempel så har jeg lest at Joe Pesci ikke røyker, derfor tygger han ofte på tannpirkere i stedet.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Denne fra Play.comeller Denne fra DDD Jeg har den øverste fra Play.com 6652441[/snapback] Skal nok ikke se bort ifra at den fra play blir bestilt i løpet av morgen dagen, 92 kr for en så god film er ikke akkurat dyrt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Utgaven fra Play.com funker fett. Jeg kan sitte å se på den i sikkert 2 minutter om jeg vil. Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Utgaven fra Play.com funker fett. Jeg kan sitte å se på den i sikkert 2 minutter om jeg vil. 6652480[/snapback] Bare to? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ja, utgaven er meget flott. Fint cover også. Må si det samme om Clerks som du kan få til så og si samme pris! Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Fristende, men prøver egentlig å spare penger så dere må ikke komme med så mange gode forslag til hva jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 ..ehm. Du har vel skaffet deg en av de fine utgavene av V for Vendetta? :!: Nei, men kanskje du har et forslag til noe jeg kan hive med i en ordre fra DVDPacific? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg