Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett "Sniper" 1 og 2 i dag. Herlig popcorn action :D

6651956[/snapback]

Bare vent!

 

I morgen blir det gjensyn med et av Wolgang Petersens beste filmer, og med hjemmelaga pizza og et digert glass vann(passer til filmen;)), skal jeg skam-kose meg med U-96 og dens mannskap i filmen Das Boot.

6652006[/snapback]

 

Det er den beste, ferdig med det...

 

Jeg husker jeg så mini-serien når den gikk på nrk første gangen for ørten år siden (ja jeg begynner å bli gammel :p )

 

Så jeg lurer på om jeg skal gå til innkjøp av denne når den blir sluppet, må jo ha både DC og serien i hylla synes jeg :)

Lenke til kommentar
Det er den beste, ferdig med det...

 

Jeg husker jeg så mini-serien når den gikk på nrk første gangen for ørten år siden (ja jeg begynner å bli gammel  :p )

 

Så jeg lurer på om jeg skal gå til innkjøp av denne når den blir sluppet, må jo ha både DC og serien i hylla synes jeg :)

6652162[/snapback]

 

Takk for at du minte meg på det, tror jeg bestiller den miniserien imorgen.

Lenke til kommentar

Leveringstid fra DVDPacific? Noen som har peiling? Manx?

 

EDIT:

Såg forresten The Dudesons Movie med et par kompiser for bare noen minutter siden. Makan til heftige saker skal du lete lenge etter. De er et hakk verre enn Jackass uten til noe særlig grad å være ekle! "Perkele"!! Hadde en del gode lattere der altså :)

Endret av Bilet
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke Das Boot var noe spesielt i grunn, bare forferdelig lang, så jeg kjeda meg i grunn.

Over til noe bedre, så nettopp Interview with the Vampire igjen. For en fantastisk film; musikken, skuespillet, selve historien om en trist og ensom vampyr. Pitt og Cruise gjør veldig bra roller, i det hele tatt en film av høyt nivå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...