Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig enig i det han sier i posten ovenfor her (orker ikke quote) der han sier at det å spille i mange blockbusters er en bekreftelese på at du vet hva du driver med. I nåtiden er Cage en av de som alltid leverer bra roller. Han er en sikker vinner og ja, han er veldig flink. Jeg vil absolutte rangere han som en av vår tids beste skuespillere. Helt oppe der sammen med Morgan Freeman o.l.

6647845[/snapback]

Kursiv: Enig

Bold: Uenig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cage spiller i den, og han er akkurat samme karakter som han alltid er. Denen gangen har de dog klistret på han en tåpelig bart, så nå er han "all new".

6645600[/snapback]

 

Nicholas Cage er fantastisk, en av sin generasjons beste skuespillere. Samme karakter som han alltid er? Jada, han er helt lik i Leaving Las Vegas, Lord of War, The Weather Man, Adaptation, Windtalkers, City of Angels og Bringing Out the Dead. Han er en av de skuespillerne som har mest blockbustere på merittlisten sin.

6645856[/snapback]

 

Er bare glad han aldri fikk realisert drømmerollen som Supermann... :whistle:

Men han fikk nå femten millioner dollar for rollen som han aldri spilte så han er vel fornøyd.

 

Men Cage er en bra skuespiller ja.

Lenke til kommentar
Nominert? Han vant Oscar, kjære deg. Dessuten har han vært nominert to ganger; første gang for Leaving Las Vegas (som han vant) og andre gang for Adaptation.

6645890[/snapback]

Der ser man, imdb er ikke feilbarlig. Fint for han at han har en oscar da, selv om det som sagt ikke trenger å være noe kvalitetstegn.

 

Det som forundrer meg er at du syns at blockbustere er et kvalitetstegn. Han er en stor filmstjeren, populær, likt av mange, ergo han passer fint i en blockbuster da han har bred appel. De risikerer mindre ved å ha en type som Cage i hovedrollen.

 

Stor filmstjeren, definitivt.

 

Veldig god skuespiller, jeg syns ikke det.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Der ser man, imdb er ikke feilbarlig. Fint for han at han har en oscar da, selv om det som sagt ikke trenger å være noe kvalitetstegn.

 

Det som forundrer meg er at du syns at blockbustere er et kvalitetstegn. Han er en stor filmstjeren, populær, likt av mange, ergo han passer fint i en blockbuster da han har bred appel. De risikerer mindre ved å ha en type som Cage i blockbusetere.

6649636[/snapback]

 

At skuespillere for hovedroller i blockbustere er tegn på at skuespilleren har lykkes/gjort noe riktig/har talent fordi det er så mye penger på spill. Hvorfor tror du skuespillere får så feite sjekker? Hvorfor tror du Bruce Willis fikk en halv milliard for Den Sjette Sansen (ok, prosenter hadde litt å si)? Det er fordi hele filmen avhenger av hovedrolleinnehavers innsats. Hvis han suger, tjener ikke filmen penger. Derfor trenger produsentene folk som tjener penger. Derfor går de for talent. Derfor går de for Nicolas Cage.

 

Hva mente du med IMDb?

Lenke til kommentar

Skumma profilen hans på imdb, for å se om han hadde vunnet Oscar. Stod ikke noe spesifikt om at han hadde vunnet Oscar for Leaving Las Vegas. Leste gjennom idag og det står bare at han er tredje generasjon med Oscarvinnere. Den profilen kunne trengt litt omskrivning. Derfor jeg antok at han ikke hadde vunnet noen Oscar.

 

Han er en stor filmstjerne, derfor er han så mye brukt i blockbustere. Stor filmstjerne har han ikke nødvendigvis blitt fordi at han er en så fryktelig god skuespiller, det er vel bare å se på tidligere nevnte Arnold. Visst har han lykkes, gjort ting riktig og talent har han også. Det er det jo liten tvil om, men jeg syns fortsatt ikke at han er noen fantastisk skuespiller.

 

Jeg fikk en fryktelig deja vu når jeg skrev dette, hmmm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skumma profilen hans på imdb, for å se om han hadde vunnet Oscar. Stod ikke noe spesifikt om at han hadde vunnet Oscar for Leaving Las Vegas. Leste gjennom idag og det står bare at han er tredje generasjon med Oscarvinnere. Den profilen kunne trengt litt omskrivning. Derfor jeg antok at han ikke hadde vunnet noen Oscar.

6649724[/snapback]

 

Forventer du at det skal stå i en profil skrevet av en bruker på lik ligne med meg og deg? Awards for Nicolas Cage - IMDb.com

Lenke til kommentar
Har sett "Sniper" 1 og 2 i dag. Herlig popcorn action :D

6651956[/snapback]

Bare vent!

 

I morgen blir det gjensyn med et av Wolgang Petersens beste filmer, og med hjemmelaga pizza og et digert glass vann(passer til filmen;)), skal jeg skam-kose meg med U-96 og dens mannskap i filmen Das Boot.

Lenke til kommentar
Har aldri fått sett " Das Boot", er det en film som er verdt og kjøpe?

6652015[/snapback]

Det er en ubåtfilm som omhandler 2. verdenskrig og kampen som utspiller seg mellom ubåtene, og destroyerne.

 

Hvis du ikke liker denne filmen, har du (uten å virke ufin) en sær smak.

 

Jeg vil kalle det tidenes beste ubåtfilm.

 

Eneste ulempen, er at filmen varer i 3 timer og 36 minutt, noe som kan gjøre enver sjømann klaustrofobisk inne på gutterommet hvis du ikke liker det du ser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...