Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg i ekstase. Så nettopp The Butterfly Effect DC som var så laaangt bedre enn forventet, selv om jeg forventet meg en god film. Livet er herlig! Sklir nok inn på Topp 20 ja.

6632031[/snapback]

 

HAH! Jeg visste det. Det er bare Cun som ikke liker DC-versjonen, og det er fordi han ikke har sett den. :wee:

 

PS: DU har ikke sett Donnie Darko, Deathie? Liker du The Butterfly Effect, er det ikke annet å gjøre enn å anbefale DD. :love:

 

EDIT:

Er jo ikke noe veldig stor problem å sjekke med de, regner med at de skjønner at det ikke skal være to av samme disk, eller det kommer jo litt an på jøken bak disken selvfølgelig.

 

Ja, det skjønner de nok. Problemet er dog at han ikke har kviteringen, og uten den kan han jo ikke bevise at han har kjøpt den der. De fleste butikker er vel pålagt å kreve kvitering i slike situasjoner.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ja, det skjønner de nok. Problemet er dog at han ikke har kviteringen, og uten den kan han jo ikke bevise at han har kjøpt den der. De fleste butikker er vel pålagt å kreve kvitering i slike situasjoner.

 

Kommer jo helt ann på han bak disken, med litt godvilje så bør ikke det være noe problem. Og hvis han viser litt godvilje så kan det jo hende at han kommer tilbake å handler litt mer en annen gang og sånn bør han jo tenke...

 

Men nå handler jeg kun fra en sjappe når det kommer til DVD og der trenger jeg ikke noen kvittering når jeg skal bytte ;)

Lenke til kommentar
Men nå handler jeg kun fra en sjappe når det kommer til DVD og der trenger jeg ikke noen kvittering når jeg skal bytte ;)

6633551[/snapback]

 

Ja, hvor var det du handlet igjen? Mener du har nevnt det tidligere i sammenheng med noen The Sopranos dvd'er du grep over?

Lenke til kommentar
DVD Spesialisten, han kan være litt dyr på en del ting til tider, men jeg får rabatter på så og si alt jeg kjøper så da går det ganske greit :)

6633592[/snapback]

 

Rettere sagt så har du en hånd innenfor :p Men ja, er smart å få gode bekjennskaper innenfor en butikk som ikke er av typen "kjede". Både du og han vil jo til slutt tjene på det :)

Lenke til kommentar

Vet dette er stygt off-topic, men det omhandler hvordan jeg skal se film i framtiden og prøver å snike meg unna med det :p

 

Noen her som har peiling på hvor jeg kan skaffe meg en enkel TV og stereo benk? Til å ha tven oppå og så trenger jeg tre hyller nedenfor med plass til dvd-spiller, reciever og en xbox...:) Gjerne plass til en til og til en gammel platespiller jeg har stående:)

Lenke til kommentar
Vet dette er stygt off-topic, men det omhandler hvordan jeg skal se film i framtiden og prøver å snike meg unna med det :p

 

Noen her som har peiling på hvor jeg kan skaffe meg en enkel TV og stereo benk? Til å ha tven oppå og så trenger jeg tre hyller nedenfor med plass til dvd-spiller, reciever og en xbox...:) Gjerne plass til en til og til en gammel platespiller jeg har stående:)

6636066[/snapback]

 

Kanskje sjekke ut IKEA eller Møbelringen? Pleier vel å ha en del sånne ting liggende rundt omkring

Lenke til kommentar
Kanskje sjekke ut IKEA eller Møbelringen? Pleier vel å ha en del sånne ting liggende rundt omkring

6636126[/snapback]

 

IKEA er langt unna. Har fått andre forslag også. Så blir til at jeg da sjekker Bohus og Møbelringen i første omgang! Men hvis noen har noen andre forslag, hadde det også vært fint :)

Lenke til kommentar
HAH! Jeg visste det. Det er bare Cun som ikke liker DC-versjonen, og det er fordi han ikke har sett den. :wee:

 

PS: DU har ikke sett Donnie Darko, Deathie? Liker du The Butterfly Effect, er det ikke annet å gjøre enn å anbefale DD. :love:

Har ikke sett den nei. Kommer nok med på neste bestilling. Finnes det i det hele tatt en ordentlig, kanskje til og med pen utgave av filmen som inneholder både DC og T?

Lenke til kommentar

Ja, det gjør det. Det var en som postet den i en annen tråd, vent litt så skal jeg finne link...

 

EDIT: Linky.

 

Her finner du også to fine utgaver. :)

 

EDIT2: Her også. Denne synes nå jeg var særdeles vakker (derfor bestilte jeg den likesågodt med en gang nå nettopp).

 

OBS! Kun den første jeg linket til har begge versjonene. Selv synes jeg DC er best for de som ikke har sett den før, da den gjør filmen lettere å forstå. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Whey, jeg har sett hele to filmer i dag.

 

Først, så jeg Kiss Kiss, Bang Bang. Fantastisk, som jeg sa til Frichassè: Geniale dialoger, regi som satt som ei kule, genial humor. Homser. Man trenger faen ikke mer.

 

Så dro jeg på kino, søsteren min fikk meg til å se POTC en gang til, den er fremdeles en grei film. Ikke like god som eneren, men godt gjennomført. Personlig liker jeg ikke det at filmen er mye mørkere enn eneren, ikke det at jeg synes det er skummelt, for de monstrene er bare morsomme. Likte bedre eneren, grunnet at den er litt mer lystig og artig enn denne.

 

Edit: Var på Platekompaniet etter kinoen. Der hadde de Monty Pythons Flying Sircus til 1099,- . I USA kjøpte jeg den for ca. 300. :w00t:

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...