Hr. Jenssen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Angående Blade Runner. Når kommer den etterlengtede versjonen? I høst var det ikke? Hvilken versjon er det? Director's Cut? 6624862[/snapback] Den kommer vel i September/Oktober i år ja. Hvis du er ute etter den mest eksklusive versjonen, derimot, bør du vente. Det skal komme to nye versjoner i 2007, som inneholder flere versjoner av selve filmen (kino-versjonen, den originale director's cut-versjonen, director's ultimate cut, osv). Lenke til kommentar
Doga Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har faktisk til gode å se denne filmen jeg, de har den ikke på Brafilm i alle fall. Er det mange her som digger den? Noen som kanskje kan gi en liten anmeldelse? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 hmm, lurer på om ikke jeg skal kjøpe meg JB 007 Attaché Case jeg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har faktisk til gode å se denne filmen jeg, de har den ikke på Brafilm i alle fall. Er det mange her som digger den? Noen som kanskje kan gi en liten anmeldelse? 6626104[/snapback] Om du liker Sci-Fi er denne filmen et absolutt must. Det er nesten trist at den er så ahead-of-it's-time, fordi den får nyere sci-fi filmer til å se gammeldags ut. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 JFK. 3 timer har aldri gått raskere. Satt ut jeg, for en film. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hehe, den liker jeg også ganske godt. Plukka den opp i en eller annen billigkurv for mange herrens år siden (rundt fem år, faktisk) da jeg ville vite mer om drapet på JFK. Den blander fakta med fiksjon på en veldig god måte, og den er faktisk hele veien underholdende - om man liker andre filmer enn de som kun tilbyr skyt-skyt sex-sex. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 JFK. 3 timer har aldri gått raskere. Satt ut jeg, for en film. 6626409[/snapback] Denne er bra ja, husker jeg var veldig tvilende første gang jeg så den, men all tvil ble vasket bort når den var ferdig Skulle vel sett den igjen snart kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Fant akkurat en ganske fin utgave av V for Vendetta. link-O Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har den koreanske tin-utgaven stående i hylla hjemme. Absolutt ikke det styggeste jeg har sett. Link: YesAsia - V for Vendetta Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Fant akkurat en ganske fin utgave av V for Vendetta. link-O 6628331[/snapback] Sweet utgave det der. Ikke den utgaven det er viktigst for meg å ha i Tin men. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 har neil young filmen heart of gold kommet ? Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 har neil young filmen heart of gold kommet ? 6628481[/snapback] De har den hvertfall som sone 1 hos Amazon Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Finnes mange fine utgaver av V For Vendetta. Selv gikk jeg for HMVs Exclusive. Den er ikke i tin, men det er ikke så viktig for meg. Jeg valgte den på grunn av tegneserieheftet som er ganske kult og spennende å ha med. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Finnes mange fine utgaver av V For Vendetta. Selv gikk jeg for HMVs Exclusive. Den er ikke i tin, men det er ikke så viktig for meg. Jeg valgte den på grunn av tegneserieheftet som er ganske kult og spennende å ha med. 6628502[/snapback] Jeg går nok for den jeg også.. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvordan laget filmskaperene 'Titanic'? Bygde de en replica eller er mesteparten CGI? For alt ser veldig overbevisende ut. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Finnes mange fine utgaver av V For Vendetta. Selv gikk jeg for HMVs Exclusive. Den er ikke i tin, men det er ikke så viktig for meg. Jeg valgte den på grunn av tegneserieheftet som er ganske kult og spennende å ha med. 6628502[/snapback] Den koreanske Steelbook-utgaven LarsP (og jeg) har kom også i et mer begrenset opplag med tegneserieheftet. Den eksklusive (og utsolgte) Best Buy USA L.E.'en med maske og lobbycards: er den som generelt står høyest i kurs hos samlerne, med den koreanske som nest mest attraktiv, av de utgavene som er ute så langt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Fant en ram Godfather limited-boks på yesasia: Godfather Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Fant en ram Godfather limited-boks på yesasia: Godfather 6628649[/snapback] Dette hører hjemme i Limited Edition-tråden (der dette settet også er ganske behørig omtalt, se her). EDIT: skrvlf Endret 7. august 2006 av Njål Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Im sorry, please forgive me. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ett kjapt spørsmåø bare Hvordan vet jeg hvilke subtiltles som er med en film jeg leier? Er på utkikk etter en film med Polsk undertekst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg