Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Og du hadde helt sikkert feil forventinger, du forventet vel Saving Privat Ryan, Platoon osv...

 

Filmen er glimmrende og du vil sikkert ha få mye større glede av den neste gang du ser den :thumbup:

6618580[/snapback]

 

Nei, jeg så på abselutt ( :blush: ) der han film anmelderen sier at det er morsom- vente-på-krigen-skal-starte-i-midøsten film.Så forventet en halv morsom vente-på-krigen-film.

 

Hvis jeg ikke hadde hørt dette før hadde sikkert filmen vært bedre. Siste gangen jeg ser på absolutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Et vakkert luksusproblem har oppstått: Jeg må omorganisere filmhyllene mine atter en gang. Må rydde bort litt VHS for å få plass til flere DVDer. 500 VHS-kassetter tar plass.

Lenke til kommentar

Bruk lim og lag hyller av vhs filmene.

 

Har formatert maskinen i dag og som vanlig er det like spennende å se om backupen av DVD profiler virker, noe den heldigvis gjorde. Tror jeg hadde gått rett i fosterstilling noen timer hvis den hadde gått til helvete :!:

Lenke til kommentar
Har formatert maskinen i dag og som vanlig er det like spennende å se om backupen av DVD profiler virker, noe den heldigvis gjorde. Tror jeg hadde gått rett i fosterstilling noen timer hvis den hadde gått til helvete :!:

6619480[/snapback]

Jeg trodde lista var lastet opp på nettet jeg , slik at man bare kan laste den ned igjen, jeg er ganske fersk i DVD Profiler gamet, så jeg hadde sikkert satset på dette og driti meg ut neste gang jeg formaterte PC-en.

Men det hadde nok uansett vært et lang kraftigere ballespark for deg å miste lista enn for meg, med tanke på at din liste er langt mer omfattende og at du sikkert har personliser listen din i større grad en meg.

Lenke til kommentar
Har formatert maskinen i dag og som vanlig er det like spennende å se om backupen av DVD profiler virker, noe den heldigvis gjorde. Tror jeg hadde gått rett i fosterstilling noen timer hvis den hadde gått til helvete :!:

6619480[/snapback]

Jeg trodde lista var lastet opp på nettet jeg , slik at man bare kan laste den ned igjen, jeg er ganske fersk i DVD Profiler gamet, så jeg hadde sikkert satset på dette og driti meg ut neste gang jeg formaterte PC-en.

Men det hadde nok uansett vært et lang kraftigere ballespark for deg å miste lista enn for meg, med tanke på at din liste er langt mer omfattende og at du sikkert har personliser listen din i større grad en meg.

6619770[/snapback]

 

Den er det, men jeg har startet å scanne coverene selv og de har høyre oppløsning enn bildene på nett. Så jeg tar manuell backup av profileren og legger inn den igjen...

 

Backup fila er på 370mb så langt og jeg har scannet ca 20 prosent av sammlinga. :)

Lenke til kommentar
Et vakkert luksusproblem har oppstått: Jeg må omorganisere filmhyllene mine atter en gang. Må rydde bort litt VHS for å få plass til flere DVDer. 500 VHS-kassetter tar plass.

6619270[/snapback]

 

Synes det er så kos å organisere filmhyllene selv jeg, dager når jeg virkelig kjeder meg hender det seg at jeg flytter om for moro skyld, noen ganger alfabetisk, andre etter sjanger osv :D

Lenke til kommentar

Så fantastisk herlig, har nettopp sett ekstramateriale på alle kinoversjonene av LOTR trilogien, får nesten tårer i øynene av bare det. I morgen skal jeg begynne på ekstramateriale på alle extendedversjonene, gleder meg allerede. Til uka blir det kanskje hele trilogien extended med kommentarsporet med Mr. Jackson & Co.

 

Nå skal kvelden avsluttes med første episode av Six Feet Under for å se om det er noe som faller i smak.

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke orket Apocalypse Now! Redux, så jeg Platoon istedet.

 

Platoon (1986)

Directed by

Oliver Stone

 

 

Jeg ble ikke skuffet :cool:

 

Flott soundtrack, brilljante skuespiller prestajoner. (Sheen, Dafoe, Berenger, Whitaker, Quinn osv).

 

En film som ikke er redd for å rive opp i gamle sår, alle "vet" jo at det var en del vold, skyting av uskyldige, voldtekter og så videre. En brilliant film på alle kanter og bauger :thumbup:

Lenke til kommentar
Så fantastisk herlig, har nettopp sett ekstramateriale på alle kinoversjonene av LOTR trilogien, får nesten tårer i øynene av bare det. I morgen skal jeg begynne på ekstramateriale på alle extendedversjonene, gleder meg allerede. Til uka blir det kanskje hele trilogien extended med kommentarsporet med Mr. Jackson & Co.

6620689[/snapback]

Wow, trodde jeg var den eneste i hele verden som har giddet dette. Jeg har sett alt av ekstramateriale til de utvidede versjonene, og de utvidede filmene en gang hver med kommentatorspor av Jackson & Co. og en gang hver med kommentatorspor av skuespillerne. Mye fin info å få derifra. :D

Lenke til kommentar

Ikke tortur, det er fantastisk å få være med å se detaljene om hvordan Weta gjorde alt sammen. Har både dobbeldisc og extended utgavene selv (naturligvis dem med figur), og selv om de er litt for lang til å se for ofte, er de et fantastisk eventyr med en plass i enhver filmsamling. Og dette er sagt av en person uten noe forhold til verken Tolkien, rollespill eller andre nerderier fra den kanten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...