Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..... men er Apocalypse now så god som folk skal ha det til? :hmm:

6615065[/snapback]

 

Jeg synes den bare er lang og kjedelig. Oppskrytt etter min mening, men siden mange synes både det ene og det andre, kan jeg ikke annet enn anbefale deg å se den, om ikke annet for å gjøre opp din egen mening. Uansett, nå blir det Se7en, litt utsatt start :)

Lenke til kommentar

..... men er Apocalypse now så god som folk skal ha det til? :hmm:

6615065[/snapback]

 

Jeg synes den bare er lang og kjedelig. Oppskrytt etter min mening, men siden mange synes både det ene og det andre, kan jeg ikke annet enn anbefale deg å se den, om ikke annet for å gjøre opp din egen mening. Uansett, nå blir det Se7en, litt utsatt start :)

6615079[/snapback]

 

Da blir det den da, kan vel også skrive en mini-anmeldelse av den etterpå. (hvis jeg orker :p )

Lenke til kommentar
Apocalypse now er tidenes beste krigsfilm, milevis over MDB, og noen hakk over GoodFellas.

6615274[/snapback]

Men han har Redux versjonen som ikke er verdt å se..

 

Neon som har sett Inside Man?

 

Jeg likte den, grei spenning. Men ble kanskje litt for kjedelig med all pratingen? Få med dere denne filmen. Morsom på slutten.

6615316[/snapback]

Likte Inside Man veldig godt jeg. Syns ikke det ble kjedelig med all pratingen, men det er kanskje bare meg.

Lenke til kommentar

Gadd ikke å begynne å se en 2,5 timer lang film akkurat nå. Koste meg med litt Futurama.

 

Anyways hva er forskjellen på Apocalypse Now! og redux versjonen?

 

Såvidt jeg har forstått er redux med en ca 30-40 minutter ekstra som er remasteret? Eller er jeg helt på jordet? :hmm:

Lenke til kommentar
Apocalypse Now er ikke så bra som alle skal ha det til. Gå for $DB.

6615076[/snapback]

 

I mock you, puny human. GoodFellas burde være det naturlige valget. En bedre film i hele verden, skal du lete lenge etter. Million Dollar Baby er en god film, men jeg synes den er litt oppskrytt. Gå for Goodfellas, du, min gode mann. :)

 

PS: Redux-versjonen er 50 minutter lengre enn den originale. 50 minutter for lang, etter min mening.

 

Forøvrig beklager jeg for at jeg ikke leste posten godt nok. Du har sett Goodfellas. Da er vel kanskje Million Dollar Baby et bedre valg... På en måte. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...