Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Se Jurassic Park, så ser du Se7en ( kan bli for mye dinosaurer på kort tid) Så ruller du av gårde og ser The Lost World. Så bestemme du om det virkelig er verdt å se siste JP filmen Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 ADVARSEL: Ikke se "The new world". Gode skuespillere i Colin Farrel og Christian Bale men handligen blir bare kjedlig Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ja da var The Lost World unnagjort.6614656[/snapback] Selv om den ikke når JP1 til knærne, har den absolutt sine høydepunkt. Min personlige favoritt er når dr. Malcolm firer seg litt for fort ned fra liften Lenke til kommentar
Doga Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg tror jeg har bihulebetennelse nå, så jeg har hatt ganske massiv hodepine i dag, og har av den grunn holdt senga til nå omtrent. Å bare sove en hel dag blir litt kjedelig så nå skal jeg se Se7en med kommentarspor. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hmmz hva skal jeg se? -Apocalypse Now! Redux -Million Dollar Baby -The Goodfellas Vanskelig valg, har sett The Goodfellas før, men er Apocalypse now så god som folk skal ha det til? Endret 4. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Apocalypse Now er ikke så bra som alle skal ha det til. Gå for $DB. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 ..... men er Apocalypse now så god som folk skal ha det til? 6615065[/snapback] Jeg synes den bare er lang og kjedelig. Oppskrytt etter min mening, men siden mange synes både det ene og det andre, kan jeg ikke annet enn anbefale deg å se den, om ikke annet for å gjøre opp din egen mening. Uansett, nå blir det Se7en, litt utsatt start Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 ..... men er Apocalypse now så god som folk skal ha det til? 6615065[/snapback] Jeg synes den bare er lang og kjedelig. Oppskrytt etter min mening, men siden mange synes både det ene og det andre, kan jeg ikke annet enn anbefale deg å se den, om ikke annet for å gjøre opp din egen mening. Uansett, nå blir det Se7en, litt utsatt start 6615079[/snapback] Da blir det den da, kan vel også skrive en mini-anmeldelse av den etterpå. (hvis jeg orker ) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hmmz hva skal jeg se? -Apocalypse Now! Redux -Million Dollar Baby -The Goodfellas Vanskelig valg, har sett The Goodfellas før, men er Apocalypse now så god som folk skal ha det til? 6615065[/snapback] Apocalypse now er tidenes beste krigsfilm, milevis over MDB, og noen hakk over GoodFellas. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Neon som har sett Inside Man? Jeg likte den, grei spenning. Men ble kanskje litt for kjedelig med all pratingen? Få med dere denne filmen. Morsom på slutten. Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Apocalypse now er tidenes beste krigsfilm, milevis over MDB, og noen hakk over GoodFellas. 6615274[/snapback] Men han har Redux versjonen som ikke er verdt å se.. Neon som har sett Inside Man? Jeg likte den, grei spenning. Men ble kanskje litt for kjedelig med all pratingen? Få med dere denne filmen. Morsom på slutten. 6615316[/snapback] Likte Inside Man veldig godt jeg. Syns ikke det ble kjedelig med all pratingen, men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Fint! Dere har vel lastet ned filmen antar jeg, filmen kom ikke ut på DVD før den 2. august. Vel, jeg vil se Syriana. Bør jeg se den? Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Fint! Dere har vel lastet ned filmen antar jeg, filmen kom ikke ut på DVD før den 2. august. Vel, jeg vil se Syriana. Bør jeg se den? 6615347[/snapback] Leida Inside Man senest i går jeg. Også gikk den jo på kino her i landet. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Gadd ikke å begynne å se en 2,5 timer lang film akkurat nå. Koste meg med litt Futurama. Anyways hva er forskjellen på Apocalypse Now! og redux versjonen? Såvidt jeg har forstått er redux med en ca 30-40 minutter ekstra som er remasteret? Eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Trur eg sovnet under Redux versjonen sist eg sjekket. Var litt yngre tilbake i den tid Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Heisann, hva tror folket om Ghost rider med nicholas cage? http://www.metacafe.com/watch/138348/new_g..._rider_trailer/ http://www.imdb.com/title/tt0259324/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ser ihvertfall passe latterlig ut Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Apocalypse Now er ikke så bra som alle skal ha det til. Gå for $DB. 6615076[/snapback] I mock you, puny human. GoodFellas burde være det naturlige valget. En bedre film i hele verden, skal du lete lenge etter. Million Dollar Baby er en god film, men jeg synes den er litt oppskrytt. Gå for Goodfellas, du, min gode mann. PS: Redux-versjonen er 50 minutter lengre enn den originale. 50 minutter for lang, etter min mening. Forøvrig beklager jeg for at jeg ikke leste posten godt nok. Du har sett Goodfellas. Da er vel kanskje Million Dollar Baby et bedre valg... På en måte. Endret 5. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Vil-ha poster! Noen som vet dimensjonene på de posterne? edit1: link: link Endret 5. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 pføy, Redux-versjonen er ikke for lang i det hele tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg