Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Såg Jurassic Park i dag (begynt på boxen) Og eg må si meg imponert over effktene. De var virkelig forut for sin tid tilbake i 93/94. For det ser utrolig bra ut den dag i dag.

6610908[/snapback]

 

broren min og jeg sa akkurat det samme når vi så den for noen uker siden.. kjøpte også den boxen med alle 3. effektene står ikke mye tilbake for det aller nyeste spør du meg.

6612020[/snapback]

 

Hva heter nr.3?

 

Har bare sett nr.1 og nr.2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpe meg forleden Jarhead, jeg må si jeg ble ganske så skuffet.

Starten synes jeg var helt elendig, akkurat som i Tigerland og Full Metal Jacket, all skrikingen. Ingen vison. Dessuten er ikke Jake Gyllenhaal troverdig som soldat. Noen som har noe å si om denne filmen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg kjøpe meg forleden Jarhead, jeg må si jeg ble ganske så skuffet.

Starten synes jeg var helt elendig, akkurat som i Tigerland og Full Metal Jacket, all skrikingen. Ingen vison. Dessuten er ikke Jake Gyllenhaal troverdig som soldat. Noen som har noe å si om denne filmen?

6612302[/snapback]

 

Ja, jeg har noe å si: Filmen er fantastisk. Den er kanskje den mest stilistiske krigsfilmen i historien. Skuespillerne gjør den beste fremstillingen av US Marines jeg har vært vitne til og sjelen i avdelingen kommer virkelig frem. Jamie Foxx er vidunderlig, det samme er Jake Gyllenhaal.

Lenke til kommentar

Tror mange blir skuffet av denne filmen, Jarhead, fordi de ikke får den actionen de er ute etter. Jarhead er mer en historie fra virkeligheten, mye mer fortelling, mye mer historie-basert enn en action film. Tror det er det som gjør til at folk blir skuffet, de forventer i større grad en film som Saving Private Ryan o.l.

 

Jeg, personlig, mener at denne filmen er VELDIG bra. Til tider kanskje LITT langdryg, men det er ikke forstyrrende i særlig grad. Jeg synes på den andre siden av Gyllenhaal gjør en meget god rolle! Troverdig som det holder for meg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har kjøpt boken også, for å få et dypere innblikk i historien.

6612397[/snapback]

Hvordan er egentlig filmen i forhold til boka? Har ikke fått sett Jarhead enda, men likte boka veldig godt så jeg må vel snart kjøpe filmen.

6612423[/snapback]

 

Har så vidt begynt på boken, så kan dessverre ikke si noe om det.

Lenke til kommentar

Uten å ha lest boken, noe jeg faktisk nå tenker på, har jeg hørt at filmen skal ha vært veldig tro til boken og gjengitt bildet som ble skapt veldig godt! Men dette kan selvfølgelig wh1te gi oss et fyldig svar på senere :)

Endret av Bilet
Lenke til kommentar
Den heter vel gjerne bare Jurassic Park 3. 3'ern er ikke akkurat et must å få med seg. Jeg liker både 1'ern og 2'ern ganske godt, men 3'ern ble litt for... tjaa, hva skal en si? Den var bare ikke alt for bra.

6612126[/snapback]

Det jeg ikke skjønner er hvorfor de må dra inn de jævla ungene i hver film.

Lenke til kommentar
Syns faktisk 2`ern er ganske så bra. 3`ern sovnet eg på når eg såg den på Kino, og jaggu sovnet når eg såg den hos ein kamerat på DVD! Begrer meg litt til å se den igjen de neste dagene. Kansje eg syns den er bedre no :hmm:

6612575[/snapback]

 

Konsenterer på lyden! Om du har et ok annlegg å se den med! Hehe, tror nok ikke filmen har blitt no særlig bedre nei... ;)

Lenke til kommentar
Syns faktisk 2`ern er ganske så bra. 3`ern sovnet eg på når eg såg den på Kino, og jaggu sovnet når eg såg den hos ein kamerat på DVD! Begrer meg litt til å se den igjen de neste dagene. Kansje eg syns den er bedre no :hmm:

6612575[/snapback]

 

Konsenterer på lyden! Om du har et ok annlegg å se den med! Hehe, tror nok ikke filmen har blitt no særlig bedre nei... ;)

6612598[/snapback]

Ja man greier å dytte bra nok lyd (for meg) igjennom eit z-5500 system med coax-kabel :)

 

 

Men off...jaja gleder meg til å se The Lost World i dag da :cool:

Lenke til kommentar
Behind the Mask

Ghost Rider

Turtles

Spider-Man 3

Shrek 3

POTC3

Ocean's Thirteen

FF2

Ratatouille

The Transformers

Harry Potter5

Simpsons

Bourne Ultimatum

Alien vs Predator 2

Rush Hour 3

Resident Evil Extinction

 

Gleder meg smått til de filmene der og litt til RE:E også...

 

Hvis jeg ikke husker helt feil så har vel S3, POC3 og Transformers alle premiere i løpet av en månde :dribble:

Skal bli moro å se hvilken film som blir "taperen"

 

Edit: Hellboy 2 a go! :w00t::w00t:

 

Edit 2: Dotten du har glemt en storfilm (kanskje): Live Free or Die Hard!, som har release date 29.6.07. Og hvis det er noen som er i tvil det er faktisk den offisielle tittelen på Die Hard 4 :roll:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Jeg kjøpe meg forleden Jarhead, jeg må si jeg ble ganske så skuffet.

Starten synes jeg var helt elendig, akkurat som i Tigerland og Full Metal Jacket, all skrikingen. Ingen vison. Dessuten er ikke Jake Gyllenhaal troverdig som soldat. Noen som har noe å si om denne filmen?

6612302[/snapback]

Du ble kanskje skuffet fordi det ikke var nok *pang pang* *drep drep* i den? :)

 

EDIT:

Edit: Hellboy 2 a go! :w00t:  :w00t:

6613271[/snapback]

 

Nåååh, nå kan jeg dra på fest og drikke meg dritings med god samvittighet. :love:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ja da var The Lost World unnagjort, og eg la merke til noe eg har har lagt merke til før.

Når Peter Stormare har disse små dinosaurene etter seg,banner han på svensk etc. Litt artig :!:

 

 

Eg lo jævlig under denne scenen:

 

 

 

Når T-Rex er løs i San Diego,så ser man ein gjeng med Japser springer skrikene og ser seg over skulderen me dT-rexen etter seg. Herlig parodi på Godzilla og gjengen :wee:

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...