Bilet Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jepp, har vel vært diskutert for noen uker siden! GLEDE SEG Det bringer tilbake så mange minner fra da vi lekte og løpte rundt som små Turtles selv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg gleder meg nesten like mye som til Transformersfilmen allerede. Beklager for å ta det opp igjen hvis den har vært nevnt tidligere. Alt hva man går glipp av når man er bortreist.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Beklager for å ta det opp igjen hvis den har vært nevnt tidligere. Alt hva man går glipp av når man er bortreist.. 6601875[/snapback] Gjør ingen ting, alltid gøy å mimre tilbake til når man lekte turtels. Forresten, var på platekompaniet i dag og så to bokser som fristet litt, den ene var The Ultimate Matrix Collection med 10 discer, den andre var Batman Special Edition Collection (Batman / Batman Returns / Batman Forever / Batman & Robin). Er disse verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 den boksen er ikke så dum hvis du liker filmene. Jeg er ganske glad i de to første. Hvor mye koster den på platekompaniet forresten? jeg tror nemlig at jeg så den ganske rimelig på play.com. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 den boksen er ikke så dum hvis du liker filmene. Jeg er ganske glad i de to første. Hvor mye koster den på platekompaniet forresten? jeg tror nemlig at jeg så den ganske rimelig på play.com. 6601998[/snapback] 249,- Syns egentlig det er ganske billig, derfor jeg vurderer det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Det tror jeg ikke er så dumt, ettersom jeg er rimelig sikker på at de SE-utgavene er dobbeldisker. Den boksen de hadde på play var enkeltdisker. http://play.com/DVD/DVD/4-/718183/Batman_L...et/Product.html Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Alle filmene er dobbeldisker ja. Og siden jeg ikke har mitt eget visa, og foreldrene mine syns jeg kjøper for mange filmer kan jeg ikke kjøpe den fra play. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 O yeah. Fez viser sine skrive talenter Var med i en solidox tannkrem konkuranse for 2 måneder siden. Oppgaven var å skrive noen viktike ord om tannhelse. 10 heldige vinnere ville få en istid dvd og 1 av de 10 vinner en reise til USA. I dag etter jobb fant jeg en pakke i postkassa det stod solidox på. Og inni lå det en dvd med istid og et kort som fortalte at jeg var en av 10 heldige vinnere. Nå er det bare å vente i spenning og kanskje jeg får meg en tur til USA. Wee Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Var med der jeg også: Solidox til liten, solidox til stor, solidox i rumpa til både far og mor Jeg har ikke fått noen DVD i posten ennå Edit: Fjernet quote av meg selv Endret 2. august 2006 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg så Ichi the Killer/Koroshiya 1 om igjen i dag og på slutten av filmen slo det meg at jeg egentlig ikke skjønner helt hva som skjer. Er det noen som har noen teorier på hva som egentlig skjer på taket? Hvem overlever? Hvis noen gidder å lufte noen teorier så ta det i spoilertags . Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg så Ichi the Killer/Koroshiya 1 om igjen i dag og på slutten av filmen slo det meg at jeg egentlig ikke skjønner helt hva som skjer. Er det noen som har noen teorier på hva som egentlig skjer på taket? Hvem overlever? Hvis noen gidder å lufte noen teorier så ta det i spoilertags . 6603161[/snapback] Jeg har en teori om slutten; Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Når Kakihara ser Ichi liggende på bakken i full oppløsning innser han at han ikke vil få den verdige motstanderen/døden han ønsker. Derfor stikker han seg i ørene med knivene sine, og innbiller seg sin egen død (at Ichi dreper han). Derfor har han ikke hakk i panna når Jijii undersøker han kort tid etter. Bare en teori da. Hvem som er hengt på slutten er jeg usikker på, tror det er Jijii. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Så "Back to the future" i går. Skal se 2ern og 3ern nå. Er de like bra som 1ern? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Såg Platoon nettopp, lenge siden sist. Og filmen er rett og slett herlig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Så "Back to the future" i går. Skal se 2ern og 3ern nå. Er de like bra som 1ern? 6604346[/snapback] Lenge siden jeg har sett de, men 2'ern er bra, 3'ern litt dårligere. Men det er en trilogi som må sees. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Syns ikke 2eren og 3eren er på langt nær så gode som 1eren. Bør sees allikevel, dette er en stor del av min barndom som jeg husker tilbake på med glede. Så nettopp North by Northwest på NRK2, er det bare meg, eller hadde den en veldig rar slutt? Slapp de plutselig opp for penger under innspillingen, den virket snauklippet på en måte. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Så den jeg også, enig med at slutten er rar. Men om det handlet om penger eller ikke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Jeg synes nå 3'ern er bedre enn 2'ern, jeg. 2'ern blir litt vel abstrakt til tider. EDIT: Jeg snakker om Back to the Future nå. Endret 2. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Doga Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Så nettopp Oldboy igjen, for en fantastisk bra film! Noen som har sett Den siste av de tre filmene om hevn av regissør Chan-wook Park? Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hellraiser er en meget underholdene film må jeg si. Men en ting jeg lurer på, er Hellraiser 2 verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg tviler sterkt på om Hellraiser 2 er noe å bryne øynene på. IMDB er en fin bil i denne saken. Ja, Doga, selvsagt er det mange som har sett Lady Vengeance. Det er oppfølgeren til Sympathy for Mr. Vengeance. De skal begge være veldig bra (har ikke sett dem selv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg