Bilet Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Identity (2003), budsjettet og skuespillerne gir den et litt B-film preg, men den er svært godNatural Born Killers (1994) Kiss the Girls (1997) Along Came a Spider (2001) IMDb ga forressten fler treff på keyword: Serialkiller enn hva jeg gidder å liste opp. 6594623[/snapback] Memories Of Murder: en av de beste filmene i denne sjangerenPublic Enemy Gonggongui jeog Tell Me Something 6594681[/snapback] Takker til begge to for svar. Mye interessant. Spesielt Identity med Cusack i rollen virker jo rettere sagt meget interessant...og Natural Born Killers er jo en klassiker Lenke til kommentar
Doga Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Identity er en god film ja, den likte jeg godt, dessverre så var dvden jeg lånte full av riper og greier så lyd og bilde var ikke hele tiden topp i min opplevelse. Er vel på tide å se den igjen kanskje, få med hele filmen uten mangler fra teknikkens side. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 De har den til £5.99 da selvsagt inkl. frakt fra Play.com. Dette var det billigste jeg kunne finne som også inkl. selve frakten...hvis du var interessert i å vite dette da Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Vurderer å kjøpe meg V for vandetta på DVD jeg. Er den verdt det? Har ikke sett filmen, enda, desverre. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er veldig individuellt, enkelte synes den er et mesterverk, andre synes den er bra, mens noen synes den er helt utrolig elendig osv. Jeg, personlig, synes filmen er middels/bra mtp helheten. Tenker du 100% underholdning: ja da er garantert verdt å se Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kjøp den Men let litt rundt etter forskjellige utgivelser og se hvilken du vil ha! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Den er #150 på IMBDs top#250, ikke værst det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Vurderer å kjøpe meg V for vandetta på DVD jeg. Er den verdt det? Har ikke sett filmen, enda, desverre. 6597991[/snapback] Helt klart verdt det. Årets film til nå. Noen helt fantastiske actionscener og grisefet historie / setting. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har sett to filmer i dag: Along came Polly: Helt ok feel-good film, men ingenting annet enn det. Og ikke minst, Sin City. Konge film, den hadde det mange filmer manglet, greier ikke og sette ord på det, men den var fantastisk! Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Og ikke minst, Sin City. Konge film, den hadde det mange filmer manglet, greier ikke og sette ord på det, men den var fantastisk! 6598514[/snapback] Hvilken verson av filmen så du? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Og ikke minst, Sin City. Konge film, den hadde det mange filmer manglet, greier ikke og sette ord på det, men den var fantastisk! 6598514[/snapback] Hvilken verson av filmen så du? 6598567[/snapback] Hm, kjøpte den på rimi for 99kr. Så skal sjekke *og alle venter i spenning på update* Står ikke hvilken verisjon det er, men den varer i 1t 59min. 1 disc's versjon, med "The making of Sin City". Endret 1. august 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det er den helt vanlige kino-versjonen. Skal du ha den som er lengre, må du skaffe spesialversjonen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Føler at jeg skal se en musikal i nattetimene, bør jeg velge Moulin Rouge! eller Rocky Horror Picture Show? Lenke til kommentar
Doga Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Along came Polly: Helt ok feel-good film, men ingenting annet enn det. 6598514[/snapback] Denne synes jeg er ganske solid i grunn, alle de festlige bikarakterene hjelper på der, Philip Seymour Hoffman, Alec Baldwin og ikke minst Hank Azaria Ganske typisk kjærlighetshistorie, men jeg synes alt funker bra i grunn. I dag har jeg sett litt av Fanny og Alexander men måtte bare slå av, fenget ikke meg stort gitt, det samme går for 8 1/2 som jeg så halve av i går natt. Legends of the Fall derimot, hver gang en herlig film. Nå skal jeg se en eller annen film med kommentarspor, tror det blir Jaws eller American Beauty. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Endelig fikk eg sett Alien3 igjen Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Endelig fikk eg sett Alien3 igjen 6599651[/snapback] På tide. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Endelig fikk eg sett Alien3 igjen 6599651[/snapback] På tide. 6599683[/snapback] Etter noen ukers utsettelse så såg eg den åleine Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Endelig fikk eg sett Alien3 igjen 6599651[/snapback] Meget undervurdert. Mørk og skitten film, selv om den ikke er så god som de to første. Fincher fikk heller ikke frie tøyler i denne filmen, men han kom godt ut av det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Endelig fikk eg sett Alien3 igjen 6599651[/snapback] Meget undervurdert. Mørk og skitten film, selv om den ikke er så god som de to første. Fincher fikk heller ikke frie tøyler i denne filmen, men han kom godt ut av det. 6599759[/snapback] Enig. Syns egentlig denne er ganske så rå altså. Liker settingen og alt klaffer på ein måte ganske godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Noen som har fått med seg dette? Awesome... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg