Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Identity (2003), budsjettet og skuespillerne gir den et litt B-film preg, men den er svært god

Natural Born Killers (1994)

Kiss the Girls (1997)

Along Came a Spider (2001)

 

IMDb ga forressten fler treff på keyword: Serialkiller enn hva jeg gidder å liste opp.

6594623[/snapback]

 

 

Memories Of Murder: en av de beste filmene i denne sjangeren

Public Enemy Gonggongui jeog

Tell Me Something

6594681[/snapback]

 

Takker til begge to for svar. Mye interessant. Spesielt Identity med Cusack i rollen virker jo rettere sagt meget interessant...og Natural Born Killers er jo en klassiker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Identity er en god film ja, den likte jeg godt, dessverre så var dvden jeg lånte full av riper og greier så lyd og bilde var ikke hele tiden topp i min opplevelse. Er vel på tide å se den igjen kanskje, få med hele filmen uten mangler fra teknikkens side.

Lenke til kommentar
Og ikke minst, Sin City. Konge film, den hadde det mange filmer manglet, greier ikke og sette ord på det, men den var fantastisk!

6598514[/snapback]

Hvilken verson av filmen så du?

6598567[/snapback]

 

Hm, kjøpte den på rimi for 99kr. Så skal sjekke

 

*og alle venter i spenning på update*

 

Står ikke hvilken verisjon det er, men den varer i 1t 59min.

 

1 disc's versjon, med "The making of Sin City".

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Along came Polly: Helt ok feel-good film, men ingenting annet enn det.

6598514[/snapback]

 

Denne synes jeg er ganske solid i grunn, alle de festlige bikarakterene hjelper på der, Philip Seymour Hoffman, Alec Baldwin og ikke minst Hank Azaria :D Ganske typisk kjærlighetshistorie, men jeg synes alt funker bra i grunn.

 

I dag har jeg sett litt av Fanny og Alexander men måtte bare slå av, fenget ikke meg stort gitt, det samme går for 8 1/2 som jeg så halve av i går natt. Legends of the Fall derimot, hver gang en herlig film. Nå skal jeg se en eller annen film med kommentarspor, tror det blir Jaws eller American Beauty.

Lenke til kommentar
Endelig fikk eg sett Alien3 igjen :D

6599651[/snapback]

 

Meget undervurdert. Mørk og skitten film, selv om den ikke er så god som de to første. Fincher fikk heller ikke frie tøyler i denne filmen, men han kom godt ut av det.

6599759[/snapback]

 

Enig. Syns egentlig denne er ganske så rå altså. Liker settingen og alt klaffer på ein måte ganske godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...