Neppe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg leter etter filmen "Brick" aner ikke hvor jeg får kjøpt den, noen som har en ide om hvor jeg kan lede ? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg leter etter filmen "Brick" aner ikke hvor jeg får kjøpt den, noen som har en ide om hvor jeg kan lede ? 6591848[/snapback] Slippes i R1 USA 8/8 (f.eks @DVD Pacific), i R2UK 18/9 (f.eks @Play eller @AmazonUK). Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) EDIT: Njål var kjappest Endret 31. juli 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg så Saw 2 akkurat nå. Er du på leting etter en mer katastrofal film, velg denne. Bare blod, gørr og puslespill. For noe møkk. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Leste nettopp Kulturo sin anmeldelse av filmen og selv om dette bare er en persons mening fikk jeg bekreftet mine tanker om filmen og slik jeg tror det blir. Men selvfølgelig, kan godt hende at filmen faktisk er veldig bra. Spennende at regissør hentet inn et så pass uskrevet blad i hovedrollen vertfall! Og etter det jeg har lest litt rundt om skal skuespillerprestasjonene i filmen ha vært meget gode! Filmen har jo også oppnådd 7.2 på IMDB og det er jo ikke så gærnt! 6566190[/snapback] Brandon Routh var 2. valget til regissør/casting ansvarlige. De tilbød Ashton Kutcher rollen først, men han avslo. Like greit, spør du meg. 6566205[/snapback] Ikke riktig. Kanskje for McG og Rattner, men Singer ville aldri ha en kjent skuespiller i rollen, noe han var klokkeklar på ganske tidlig etter at han overtok. På 90 tallet signerte Nicholas Cage avtale om å spille rollen som Supermann, tjente 15 millioner dollar på rollen som aldri ble noe av. Mange andre var også vurdert. Men når singer kom inn med sitt prosjekt så var ingen kjente skuespillere vurdert. Nå må man ikke blande sammen SR med alle de forlatte Supermann prosjektene (Rattner, McG, Abrams osv). Det er helt andre filmer enn Singers SR, som har et annet script og som aldri hadde planer om å dra inn et kjent fjes. Så for Superman Returns så ble aldri Ashton Kutcher forespeilet noen rolle av Singer og han var ikke Singers førstevalg. Singer var klar på at han ville ha en ukjent skuespiller, noe han har påpekt mange ganger. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg så Saw 2 akkurat nå. Er du på leting etter en mer katastrofal film, velg denne. Bare blod, gørr og puslespill. For noe møkk. 6592240[/snapback] Den er bra hvis du fatte storyen og om du har sett saw Saw ||| kommer ca til haloween EDIT: leif was here Endret 31. juli 2006 av Rockna Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 dotten: han var en av de som var tiltenkt rollen ja :> (og den listen var rel. lang). Anyways så Texas Chain Saw Massacre nettopp (remaken altså), huff for en dårlig film Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Skjønner akkurat hvordan du har det. Å se film når man er trøtt er faktisk noe av det verste og mest irriterende som finnes. Hele tiden sitter man å tenker intenst at man må holde øynene oppe og få med seg alt. Vanskelig når det er en film man ikke har sett før. 6589623[/snapback] Da ser du en film som ikke er bra. Gode filmer skal da kunne kapre deg uansett om du er trøtt, dopa, eller nettopp har brukket alle bein i kroppen din. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Nok ein gang måtte eg skrinlegge planen om å få eit gjensyn med Alien 3 Siden Rush Hour boxen kom i dag blei det med de to filmene istedet, flott gjensyn det altså Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg så Saw 2 akkurat nå. Er du på leting etter en mer katastrofal film, velg denne. Bare blod, gørr og puslespill. For noe møkk. 6592240[/snapback] Den er bra hvis du fatte storyen og om du har sett saw Saw ||| kommer ca til haloween EDIT: leif was here 6592506[/snapback] Ja, det måtte jo komme en 3r også ja Endret 31. juli 2006 av D3nnis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Om 3`ern inneholder herlige twists og endig i saw stil så blir det bra det Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg smurfet litt rundt på IMDb sine sider, og kom borti Ninja-helten Michael Dudikoff.. Noen som husker han? I hvert fall; Er det noen som har spilt i totalt mer rævva filmer enn han? Ikke at IMDb's score er noen fasit, men det sier litt når gjennomsnittet av filmene har har en større rolle i ligger på rundt 3,5, toppen.. . Noen filmer krøyp seg over 5'ern, men i de filmene er han så godt som ikke nevnt i casting-listen før du trykker "More" .. Har aldri hatt sansen for'n, rent bortsett fra når jeg var 8 år kanskje, eller noe, og så American Ninja.. Men, disse "resultatene" var værre enn jeg hadde fryktet.. Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har sett alle filmene hans, men.. Er det virkelig han som gjør filmene så dårlige, eller er det den heller magre historien og resten av filmcrewet!? Sikkert en god blanding men.. vel, vel.. Mine 5 øre her på mårrakvisten.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg leter etter filmen "Brick" aner ikke hvor jeg får kjøpt den, noen som har en ide om hvor jeg kan lede ? 6591848[/snapback] Slippes i R1 USA 8/8 (f.eks @DVD Pacific), i R2UK 18/9 (f.eks @Play eller @AmazonUK). 6591956[/snapback] Takk skal du ha Får vel småre meg inn med tolmodighet Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Noen som har noen gode "masse-morder" filmer å anbefale? Vet ikke om så mange selv bortsett fra de standard "Texas Chainsaw Massacre" utgivelsene. Mer ute etter noe som er mindre horror og mer tenkende... Supert om noen kunne hjelpe Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tenker du på filmer som "Se7en", "The Bone Collector" og slike filmer? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ja, mer i den kategorien enn de tradisjonelle "blod, gørr, drepe, horror, skrekk"-filmene liksom. Men begge de to der er sett, er vel på jakt etter noe mer ukjent. Hvilke filmer er det som f.eks tar for seg Jack the Ripper, er det From Hell med Depp'ern? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ja, "From Hell" med Johnny Depp tar for seg en av konspirasjonsteoriene rundt Jack the Ripper, basert på den grafiske novellen med samme navn av Allan Moore. For å fortsette listen (gidder ikke nevne saw, Lector-triologien eller Halloween-filmene, disse har du sikert sett) Identity (2003), budsjettet og skuespillerne gir den et litt B-film preg, men den er svært god Natural Born Killers (1994) Kiss the Girls (1997) Along Came a Spider (2001) IMDb ga forressten fler treff på keyword: Serialkiller enn hva jeg gidder å liste opp. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Noen som har noen gode "masse-morder" filmer å anbefale? Vet ikke om så mange selv bortsett fra de standard "Texas Chainsaw Massacre" utgivelsene. Mer ute etter noe som er mindre horror og mer tenkende... Supert om noen kunne hjelpe 6594537[/snapback] Memories Of Murder: en av de beste filmene i denne sjangeren Public Enemy Gonggongui jeog Tell Me Something Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ja, mer i den kategorien enn de tradisjonelle "blod, gørr, drepe, horror, skrekk"-filmene liksom. Men begge de to der er sett, er vel på jakt etter noe mer ukjent. Hvilke filmer er det som f.eks tar for seg Jack the Ripper, er det From Hell med Depp'ern? 6594566[/snapback] American Psycho er en bra massemorder film. Boken skal visstnok være mye bedre, men filmen er uansett genial. Verdt å se. Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 American Psycho er en bra massemorder film. Boken skal visstnok være mye bedre, men filmen er uansett genial. Verdt å se. 6594781[/snapback] Filmen har desverre slått sammen og droppet ting fra boken, men det er egentlig å forvente siden filmen ikke skal vare i 4-5 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg