Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Meg og dama såg Clerks i dag. Var langt i fra så underholdene som eg hadde forventet. Neppe ein film eg ser igjen. 10th Anniversary Edition ser stilrein ut da i det minste Veit mange liker denne, og den hadde sine øyeblikk der eg humret godt. 6585873[/snapback] Sett deg inn i View Askew/Jay & Silent Bob sitt univers, så sitter den nok bedre vil jeg tro. Se Mallrats, Chasing Amy, Dogma og Jay & Silent Bob Strike Back, i den rekkefølgen, så ser du Clerks igjen, deretter Clerks II. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Noen som har hørt noe i forhold til Clerks II og kino i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tviler sterkt på at den blir vist på kino i Norge. Oppfølgeren til en film de aller færreste har et forhold til - don't think so. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ja, men da kan vi vel forhåpentligvis vente oss en dvd-release som er forholdsvis lik den i USA da forhåpentligvis! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 The Dirty Dozen verdt å se? Går på NRK2 i dag Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 er ikke lenge siden de viste den, den vises også ca. 3 ganger om dagen på TCM. men hvis du ikke har sett den, bør du gjøre det Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 er ikke lenge siden de viste den, den vises også ca. 3 ganger om dagen på TCM. men hvis du ikke har sett den, bør du gjøre det 6588362[/snapback] Mhm, tar å ser den hvis jeg ikke skal noe spes i dag da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ooooh, drittvær i dag! Da blir det filmmaraton. Kannibal- eller Zombie-maraton? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Zombie >>> Kannibal. imho. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Klarer aldri å holde meg våken etter at jeg har jobbet tidlig på mandager så det er bare å drite i å se film. Og skal jeg se film så må jeg se noen som jeg har sett får, sånn at jeg ikke går glipp av noe i tillfelle at jeg skulle sovne midt i filmen Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Skjønner akkurat hvordan du har det. Å se film når man er trøtt er faktisk noe av det verste og mest irriterende som finnes. Hele tiden sitter man å tenker intenst at man må holde øynene oppe og få med seg alt. Vanskelig når det er en film man ikke har sett før. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Måtte bare få lov til å si at ZTV har et rimelig sykt serie-program. Fra 17.00-19.30 går følgende etter hverandre; Seinfeld, Bundy, American Dad, Family Guy og The Simpsons. 5 av de beste seriene på jord, etter hverandre Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Skjønner akkurat hvordan du har det. Å se film når man er trøtt er faktisk noe av det verste og mest irriterende som finnes. Hele tiden sitter man å tenker intenst at man må holde øynene oppe og få med seg alt. Vanskelig når det er en film man ikke har sett før. 6589623[/snapback] Derfor skal jeg hjem om 2 min. Lage meg middag. Legge meg på sofaen, sove en time eller to og stå opp igjen for å se meg en film Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) I dag skal eg forhåpentligvis få se Alien 3 med dama, etter mang ein utsettelse hver bidige dag :!: V kjører eit opplegg her sere dere, først skal alle Alien filmene sees,deretter kjører vi i gnag Predator filmene, fo å så avslutte med Aliens VS Predator Og med begge i jobb, og andre tilfeldige saker og ting så kan slikt ta tid Endret 31. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 I dag skal eg forhåpentligvis få se Alien 3 med dama, etter mang ein utsettelse hver bidige dag :!: V kjører eit opplegg her sere dere, først skal alle Alien filmene sees,deretter kjører vi i gnag Predator filmene, fo å så avslutte med Aliens VS Predator Og med begge i jobb, og andre tilfeldige saker og ting så kan slikt ta tid 6589855[/snapback] jeg har alle de filmene der jeg å Alien Quadrilogy, Predator 1 og 2 og alien vs predator. Predator 1 er faktisk litt kul med Arnold, mens Predator 2 og AvP er noe av det største makkverket jeg har sett Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 I dag skal eg forhåpentligvis få se Alien 3 med dama, etter mang ein utsettelse hver bidige dag :!: V kjører eit opplegg her sere dere, først skal alle Alien filmene sees,deretter kjører vi i gnag Predator filmene, fo å så avslutte med Aliens VS Predator Og med begge i jobb, og andre tilfeldige saker og ting så kan slikt ta tid 6589855[/snapback] Jeg håper du skal se den nyeste versjonen, som danker ut den gamle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 I dag skal eg forhåpentligvis få se Alien 3 med dama, etter mang ein utsettelse hver bidige dag :!: V kjører eit opplegg her sere dere, først skal alle Alien filmene sees,deretter kjører vi i gnag Predator filmene, fo å så avslutte med Aliens VS Predator Og med begge i jobb, og andre tilfeldige saker og ting så kan slikt ta tid 6589855[/snapback] Jeg håper du skal se den nyeste versjonen, som danker ut den gamle. 6590199[/snapback] Alien Quadrilogy versjonenen det går i her ser du. Er faktisk uvirkelig mange år sidne eg har sett 3`ern også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Zombie >>> Kannibal. imho. 6588760[/snapback] Er i full gang med zombiethon nå. Har sett Plague of the zombies og House by the cemetery så langt. Neste er Dellamorte Dellamore (kan ikke få nok av denne), så kommer Nightmare City, mens Dr. Butcher MD AKA Zombie Holocaust får avslutte kvelden. Hvis vi får mer tid kan det hende at vi tar en titt på Zombie 2 AKA Zombie Flesh Eaters. I morgen blir det Sony Chiba-dag! (ninja wars, gi samurai, the executioner, golgo 13, the bullet train og streetfighter-trilogien!) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Noen som har prøvd, eller har peil på hvordan IMDb-PRO fungerer? Er det noe stas? Lenke til kommentar
Doga Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 I dag har jeg sett Jurassic Park III, The Mask og American Pie: Band Camp, skal se Saving Private Ryan og Fellinis 8 1/2 senere i kveld/natt. Litt spent på sistnevnte da jeg skulle se den en gang for noen måneder siden, men måtte bare slå av siden jeg holdt på å kjede meg i hjel. Skal tømme hodet for tanker/forventninger o.l så får jeg se hva mitt endelige standpunkt om filmen blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg