Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Meg og dama såg Clerks i dag. Var langt i fra så underholdene som eg hadde forventet. Neppe ein film eg ser igjen. 10th Anniversary Edition ser stilrein ut da i det minste ;)

 

Veit mange liker denne, og den hadde sine øyeblikk der eg humret godt.

6585873[/snapback]

 

Sett deg inn i View Askew/Jay & Silent Bob sitt univers, så sitter den nok bedre vil jeg tro. Se Mallrats, Chasing Amy, Dogma og Jay & Silent Bob Strike Back, i den rekkefølgen, så ser du Clerks igjen, deretter Clerks II.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Tviler sterkt på at den blir vist på kino i Norge. Oppfølgeren til en film de aller færreste har et forhold til - don't think so.

Lenke til kommentar

Klarer aldri å holde meg våken etter at jeg har jobbet tidlig på mandager så det er bare å drite i å se film. Og skal jeg se film så må jeg se noen som jeg har sett får, sånn at jeg ikke går glipp av noe i tillfelle at jeg skulle sovne midt i filmen :p

Lenke til kommentar
Skjønner akkurat hvordan du har det. Å se film når man er trøtt er faktisk noe av det verste og mest irriterende som finnes. Hele tiden sitter man å tenker intenst at man må holde øynene oppe og få med seg alt. Vanskelig når det er en film man ikke har sett før. :(

6589623[/snapback]

 

Derfor skal jeg hjem om 2 min. Lage meg middag. Legge meg på sofaen, sove en time eller to og stå opp igjen for å se meg en film :)

Lenke til kommentar

I dag skal eg forhåpentligvis få se Alien 3 med dama, etter mang ein utsettelse hver bidige dag :!:

 

V kjører eit opplegg her sere dere, først skal alle Alien filmene sees,deretter kjører vi i gnag Predator filmene, fo å så avslutte med Aliens VS Predator :)

 

Og med begge i jobb, og andre tilfeldige saker og ting så kan slikt ta tid :thumbdown:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
I dag skal eg forhåpentligvis få se Alien 3 med dama, etter mang ein utsettelse hver bidige dag :!:

 

V kjører eit opplegg her sere dere, først skal alle Alien filmene sees,deretter kjører vi i gnag Predator filmene, fo å så avslutte med Aliens VS Predator :)

 

Og med begge i jobb, og andre tilfeldige saker og ting så kan slikt ta tid :thumbdown:

6589855[/snapback]

 

jeg har alle de filmene der jeg å :) Alien Quadrilogy, Predator 1 og 2 og alien vs predator.

 

 

Predator 1 er faktisk litt kul med Arnold, mens Predator 2 og AvP er noe av det største makkverket jeg har sett

 

Lenke til kommentar
I dag skal eg forhåpentligvis få se Alien 3 med dama, etter mang ein utsettelse hver bidige dag :!:

 

V kjører eit opplegg her sere dere, først skal alle Alien filmene sees,deretter kjører vi i gnag Predator filmene, fo å så avslutte med Aliens VS Predator :)

 

Og med begge i jobb, og andre tilfeldige saker og ting så kan slikt ta tid :thumbdown:

6589855[/snapback]

 

Jeg håper du skal se den nyeste versjonen, som danker ut den gamle.

Lenke til kommentar
I dag skal eg forhåpentligvis få se Alien 3 med dama, etter mang ein utsettelse hver bidige dag :!:

 

V kjører eit opplegg her sere dere, først skal alle Alien filmene sees,deretter kjører vi i gnag Predator filmene, fo å så avslutte med Aliens VS Predator :)

 

Og med begge i jobb, og andre tilfeldige saker og ting så kan slikt ta tid :thumbdown:

6589855[/snapback]

 

Jeg håper du skal se den nyeste versjonen, som danker ut den gamle.

6590199[/snapback]

 

Alien Quadrilogy versjonenen det går i her ser du. Er faktisk uvirkelig mange år sidne eg har sett 3`ern også :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Zombie >>> Kannibal.

 

imho. :)

6588760[/snapback]

 

Er i full gang med zombiethon nå. Har sett Plague of the zombies og House by the cemetery så langt. Neste er Dellamorte Dellamore (kan ikke få nok av denne), så kommer Nightmare City, mens Dr. Butcher MD AKA Zombie Holocaust får avslutte kvelden. Hvis vi får mer tid kan det hende at vi tar en titt på Zombie 2 AKA Zombie Flesh Eaters. :thumbup:

 

I morgen blir det Sony Chiba-dag! (ninja wars, gi samurai, the executioner, golgo 13, the bullet train og streetfighter-trilogien!) :love:

Lenke til kommentar

I dag har jeg sett Jurassic Park III, The Mask og American Pie: Band Camp, skal se Saving Private Ryan og Fellinis 8 1/2 senere i kveld/natt. Litt spent på sistnevnte da jeg skulle se den en gang for noen måneder siden, men måtte bare slå av siden jeg holdt på å kjede meg i hjel. Skal tømme hodet for tanker/forventninger o.l så får jeg se hva mitt endelige standpunkt om filmen blir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...