Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, nytt avatar. Et lite skritt for menneskeheten, et stort skritt for Deathie. Noen som gjenkjenner bildet? ;)

6580739[/snapback]

 

Tarzan and the howling monkey?

 

Så nettopp On Her Majesty's Secret Service, artig kommentar på starten som jeg hadde glemt. Når dama stikker av og George Lazenby sier: This never happened to the other fella. :!:

Lenke til kommentar
Ser Riding in Cars with Boys nå, og syns den er helt grei. Minuset er alle reklamepausene på tv3.  :thumbdown:

6581096[/snapback]

 

Det der er egentlig heilt jævlig for å si det mildt. Du kan sette deg ned å se ein jævlig bra film, men reise deg igjen når filmen er ferdig,for å så vere skikkelig forbana pga. all reklamen :whistle:

Lenke til kommentar

Var og så Superman i går og fikk frysninger når logoen kom og musikken startet. Brian Singer har laget en utrolig bra film og det er lett å se at det er noen effekt selskaper der ute som har gjort seg fortjent til de 260 000 000$ som det kostet å lage filmen.

 

Årets høydepunkt på kino for min del :love:

 

Og over til noe helt annet (nesten) Kal Penn, startet å små le når han spratt opp på skjermen for det første som jeg tenkte når jeg så mannen var:

 

I came here to study the great American art of muff diving. To smack clam, munch rug, dine at just one American pink taco stand! You know, I wanted to, how is it, park the porpoise. You know? I want to take it through the car wash, baby. And get it waxed. I want to wax it. Wax it! You know, and air dry. Air dry that shit, yeah!

 

:!:

Lenke til kommentar
Meg og dama såg Clerks i dag. Var langt i fra så underholdene som eg hadde forventet. Neppe ein film eg ser igjen. 10th Anniversary Edition ser stilrein ut da i det minste ;)

 

Veit mange liker denne, og den hadde sine øyeblikk der eg humret godt.

6585873[/snapback]

 

Den er jo på mange måter sær, min erfaring er at den funker best sammen med en halv stor guttegjeng som allerede er i MEGET god humør!...da er den til tider over hysterisk morsom!

 

Men smaken er jo selvfølgelig forskjellig fra person til person:)

Lenke til kommentar
Evil dead trilogien er klassikere :love:  har alle sammen, sett de flere ganger :!:

6586214[/snapback]

 

Jeg liker merkelig nok ikke The Evil Dead, mens jeg digger Evil Dead 2 og Army of Darkness :dontgetit:

6586981[/snapback]

 

det er fordi de har bevisst gått inn for humor i 2'ern og 3'ern. jeg synes også de er bedre, selv om 1'ern har noe go' scener den også :wee:

Lenke til kommentar
Evil dead trilogien er klassikere :love:  har alle sammen, sett de flere ganger :!:

6586214[/snapback]

 

Jeg liker merkelig nok ikke The Evil Dead, mens jeg digger Evil Dead 2 og Army of Darkness :dontgetit:

6586981[/snapback]

 

Sikkert fordi Evil Dead er litt mer "ufrivillig" komedie, mens 2'ern og 3'ern har en litt mer åpenbar komisk stil. 3'ern er jo ikke horror en gang. Den er bare hysterisk god komedie. :)

 

EDIT: Damn, Spazz har jo allerede sagt akkurat det samme som meg. :dontgetit:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...