Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

16:9 er ikke widescreen. Men det vi gjør (som lager 16:9 til TV-reklame er å jukse den. Det vi gjør er å lage filmen med svarte felter. Det er fordi (per dags dato) TV2, NRK, TV-Norge osv. sender kun i 4:3 under de sendingene. Mulig noen lager filmer på samme måte.. min forklaring..

6570327[/snapback]

 

Letterbox?

6570395[/snapback]

 

Bedre svar (kjenner man til letterbox).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Glede seg til 15.august*

 

Da blir det brukt omlag 5000 kroner på film.

Noen titler jeg har tenkt på til nå:

 

- CLERKS 10TH ANNIVERSARY ED (3D)

- IN LIVING COLOR-1ST SEASON (2DVD)

- ROSWELL S2 & 3

- EDWARD SCISSORHANDS 15TH ANNIVERSARY TIN

- PRISON BREAK-1ST SEASON

- FINAL DESTINATION THRILLOGY

- FRIDAY THE 13TH PARTS 1-8 (5D)

- THE WEATHER MAN (WS)

- KING KONG (1933/CE)

- MARS ATTACKS

- GREEN STREET HOOLIGANS

- 16 BLOCKS (WS)

 

Sry blokkbokstaver, copy paste fra ddd.

 

Noen meninger om hva jeg skal kjøpe eller ?

Lenke til kommentar
- CLERKS 10TH ANNIVERSARY ED (3D)

- IN LIVING COLOR-1ST SEASON (2DVD)

- ROSWELL S2 & 3

- EDWARD SCISSORHANDS 15TH ANNIVERSARY TIN

- PRISON BREAK-1ST SEASON

- FINAL DESTINATION THRILLOGY

- FRIDAY THE 13TH PARTS 1-8 (5D)

- THE WEATHER MAN (WS)

- KING KONG (1933/CE)

- MARS ATTACKS

- GREEN STREET HOOLIGANS

- 16 BLOCKS (WS)

6570964[/snapback]

 

Du skjønner greia, det er vertfall de jeg ville ha brukt pengene mine på i første omgang :)

Lenke til kommentar

Jau. Da blir det Superman Returns på meg i kveld. Etter å ha lest Filmlisten sin gigantanmeldelse (10/10), kunne jeg ikke gå glipp av denne. Bryan Singer er en dyktig mann. Gleder meg også til å se Kevin Spacey som Lex Luthor. Orginalen av Gene Hackman ble jo bare morsom da, tror denne blir litt mer alvorlig :)

Lenke til kommentar
Det blir Superman Returns på meg i kveld og :) . Jeg så Superman 1 for noen dager siden på NRK2, så da har jeg fått en oppladning.

6573722[/snapback]

 

Samme her. Filmen var jo grei nok den, ikke så veldig moderne iforhold til det vi er vandt med nå til dags. Har også sett Superman II, men husker ikke så mye av det, husker bare noe med eifelltårnet og tre stk Superman slåss mot. Men anyways, nye filmen tar jo handling etter Superman II, så jeg er hvertfall oppdatert :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er vel ingen som påstår at Bryan Singer har en særegen fortellerstil, slik som for eksempel Michael Bay har.

 

Well ok, then...

Lenke til kommentar
Det er vel ingen som påstår at Bryan Singer har en særegen fortellerstil, slik som for eksempel Michael Bay har.

 

Well ok, then...

6574260[/snapback]

 

Haha, siste gang jeg noen gang skal høre på en anmeldelse fra disse folka! :!:

 

Manx, Da Vinci klarte fint å sove tre timer hver natt, da klarer du også det.

 

Brd, du bør få med det Black Adder, som er en annen utrolig bra britisk sit-com serie.

Black Books er også noe du bør få med deg. Det er min yndlingskomiserie. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Så "Frihetens regn" i dag. For en, nei. Filmen var rett og slett ubeskrivelig. Jeg tror ikke jeg prøver meg en gang, fikk bare lyst og begynne og se den en gang til! :love:

 

På slutten var det bare en ting jeg lurte på, er denne filmen "sann" dvs at den er basert på en sann historie?

Lenke til kommentar
Så "Frihetens regn" i dag. For en, nei. Filmen var rett og slett ubeskrivelig. Jeg tror ikke jeg prøver meg en gang, fikk bare lyst og begynne og se den en gang til! :love:

 

På slutten var det bare en ting jeg lurte på, er denne filmen "sann" dvs at den er basert på en sann historie?

6576437[/snapback]

 

Nei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...