Ceaucescu Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Typisk, nå har jeg fått Platekompaniet til å spesial bestille Ichi The Killer til meg, fikk den i dag og kom lykkelig hjem for å kose meg med film..Men den gang ei, ingen av dvd-spilllerne i huset tar sone 1! Faen! Hvorfor tenkte jeg ikke på det med en gang? Typisk å bruke 250kr på en film jeg ikke får sett hjemme og som jeg heller ikke får byttet.. Lei situasjon. De fleste DVD-spillere kan vel 'låses opp', slik at den takler flere, eller alle, soner. Hvis det ikke går, og du fremdeles vil se den, kan du jo bestille R2-utgivelsen for en hundrelapp her. Usikker på om den utgivelsen er nedklippet, men Scarface^ kan vel svare på akkurat det. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Typisk, nå har jeg fått Platekompaniet til å spesial bestille Ichi The Killer til meg, fikk den i dag og kom lykkelig hjem for å kose meg med film..Men den gang ei, ingen av dvd-spilllerne i huset tar sone 1! Faen! Hvorfor tenkte jeg ikke på det med en gang? Typisk å bruke 250kr på en film jeg ikke får sett hjemme og som jeg heller ikke får byttet.. Du kan jo prøve å gjøre spilleren din sonefri, finnes flere nettsteder som gir koder til mange forskjellige dvd-spillere. edit. hehe, flere som hjelper til, ja Endret 5. juli 2005 av Zardoz Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Noen som kan komme med litt mer info om det? altså om det å "låse opp"? Eller strider det mot rettningslinjene? (hvet ikke om det er lovlig eller ulovlig jeg) evn. sende en pm Fant det ut selv Endret 5. juli 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvis det ikke går, og du fremdeles vil se den, kan du jo bestille R2-utgivelsen for en hundrelapp her. Usikker på om den utgivelsen er nedklippet, men Scarface^ kan vel svare på akkurat det. Hold dere LANGT unna den utgaven, 3 min og 15 sekund... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvis det ikke går, og du fremdeles vil se den, kan du jo bestille R2-utgivelsen for en hundrelapp her. Usikker på om den utgivelsen er nedklippet, men Scarface^ kan vel svare på akkurat det. Hold dere LANGT unna den utgaven, 3 min og 15 sekund... Jeg har den Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Noen som vet om denne er klippet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg har nettopp registrert meg på http://www.dvdpacific.com/ og lurte på en ting. På DVD-filmene står det oppført to priser. For eksempel: Members Price: $8.92 Retail Price: $14.95 Members Save: $6.03 (40%) Hva menes med dette? --- Noen som vet om denne er klippet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvis jeg ikke tar feil er retail price det som man ma ut med i butikken, mens medlemmer av DVDPacific betaler Members price, og pa den maten sparer 40%. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ja, det var vell det jeg kom frem til også. Men jeg synes det var litt rart, da jeg ikke er bekjent med noen DVD Pacific-butikk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg tror det er snakk om butikker generelt, ikke en spesifikk DVD Pacific-butikk. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Noen som vet om denne er klippet? http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1820 R0 United Kingdom - (Anchor Bay (UK)) - Yes, 80:13 minutes (PAL) - BBFC lists this as having the original 31s of cuts (to humiliation of woman forced to urinate, violent stabbing assault on woman and removal of her entrails and woman's chest carved with a knife) plus additional distributor edits R1 SE America - (MGM) - No cuts. 84:20 minutes (NTSC) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 I August slippes mange norske god-filmer på DVD. Hurra, vi gleder oss. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Noen som vet om denne er klippet? http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1820 R0 United Kingdom - (Anchor Bay (UK)) - Yes, 80:13 minutes (PAL) - BBFC lists this as having the original 31s of cuts (to humiliation of woman forced to urinate, violent stabbing assault on woman and removal of her entrails and woman's chest carved with a knife) plus additional distributor edits R1 SE America - (MGM) - No cuts. 84:20 minutes (NTSC) Så den fra Play er klippet, mens den fra DVD Pacific er uklipt? Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Så den fra Play er klippet, mens den fra DVD Pacific er uklipt? Slik jeg forstod det ja, men mulig den fra play har mer ekstra materiel. Tyske virker jo bra *R2 German 2-disc set (from "XT Video Entertainment") has also uncut-version of the film, with almost all the extras from the cut UK-release. Du får lese på http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1820 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Hele urin-scenen er tatt vekk fra den britiske DVD-en. Den er til og med klippet vekk fra "The American Nightmare" dokumentaren som ligger på den britiske The Hills Have Eyes DVD-en. Men utrolig kul dokumentar som bør sees hvis du har den. Endret 9. juli 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har den britiske DVDen. Den fulgte med når jeg kjøpte The Wes Craven Collection. Og det er mye mer enn urinscenen som er klippet bort i den versjonen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Fikk pressa meg til å se Passion of the Christ i stad. Å halleluja for en film. Reine snuff-filmen. Har som regel ikke noe imot blod, men det blei litt VEL mye herr gibson. Ga meg etter en time.. gadd rett og slett ikke mer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Fikk pressa meg til å se Passion of the Christ i stad. Å halleluja for en film. Reine snuff-filmen. Har som regel ikke noe imot blod, men det blei litt VEL mye herr gibson. Ga meg etter en time.. gadd rett og slett ikke mer. Fin film. Jeg kjenner ingen andre som liker den. Heia meg. Men nar det gjelder snuff-filmer og alt det med blod og gorr og sant sa er ikke Passion sa aller verst. Det finnes mye, myyye verre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Da har jeg skiftet Fra DVD profiler til DVD Aficionado. Link finner dere i signaturen min. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ingen som gleder seg til Chinjeolhan Geumjasshi / Sympathy for Lady Vengeance? Trailer her. Med filmer som Oldboy og Sympathy for Mr. Vengeance på sin merittliste, er Park uten tvil en svært dyktig regissør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg