Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Typisk, nå har jeg fått Platekompaniet til å spesial bestille Ichi The Killer til meg, fikk den i dag og kom lykkelig hjem for å kose meg med film..

Men den gang ei, ingen av dvd-spilllerne i huset tar sone 1! Faen!

Hvorfor tenkte jeg ikke på det med en gang? Typisk å bruke 250kr på en film jeg ikke får sett hjemme og som jeg heller ikke får byttet..

Lei situasjon. De fleste DVD-spillere kan vel 'låses opp', slik at den takler flere, eller alle, soner. Hvis det ikke går, og du fremdeles vil se den, kan du jo bestille R2-utgivelsen for en hundrelapp her.

Usikker på om den utgivelsen er nedklippet, men Scarface^ kan vel svare på akkurat det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Typisk, nå har jeg fått Platekompaniet til å spesial bestille Ichi The Killer til meg, fikk den i dag og kom lykkelig hjem for å kose meg med film..

Men den gang ei, ingen av dvd-spilllerne i huset tar sone 1! Faen!

Hvorfor tenkte jeg ikke på det med en gang? Typisk å bruke 250kr på en film jeg ikke får sett hjemme og som jeg heller ikke får byttet..

Du kan jo prøve å gjøre spilleren din sonefri, finnes flere nettsteder som gir koder til mange forskjellige dvd-spillere.

edit. hehe, flere som hjelper til, ja :p

Endret av Zardoz
Lenke til kommentar

Noen som kan komme med litt mer info om det? altså om det å "låse opp"? Eller strider det mot rettningslinjene? (hvet ikke om det er lovlig eller ulovlig jeg) evn. sende en pm

Fant det ut selv :)

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis det ikke går, og du fremdeles vil se den, kan du jo bestille R2-utgivelsen for en hundrelapp her.

Usikker på om den utgivelsen er nedklippet, men Scarface^ kan vel svare på akkurat det.

Hold dere LANGT unna den utgaven, 3 min og 15 sekund... :(

Jeg har den :green:

Lenke til kommentar
Noen som vet om denne er klippet?

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1820

R0 United Kingdom - (Anchor Bay (UK)) - Yes, 80:13 minutes (PAL) - BBFC lists this as having the original 31s of cuts (to humiliation of woman forced to urinate, violent stabbing assault on woman and removal of her entrails and woman's chest carved with a knife) plus additional distributor edits

R1 SE America - (MGM) - No cuts. 84:20 minutes (NTSC)

Lenke til kommentar
Noen som vet om denne er klippet?

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1820

R0 United Kingdom - (Anchor Bay (UK)) - Yes, 80:13 minutes (PAL) - BBFC lists this as having the original 31s of cuts (to humiliation of woman forced to urinate, violent stabbing assault on woman and removal of her entrails and woman's chest carved with a knife) plus additional distributor edits

R1 SE America - (MGM) - No cuts. 84:20 minutes (NTSC)

Så den fra Play er klippet, mens den fra DVD Pacific er uklipt?

Lenke til kommentar

Hele urin-scenen er tatt vekk fra den britiske DVD-en.

Den er til og med klippet vekk fra "The American Nightmare" dokumentaren som ligger på den britiske The Hills Have Eyes DVD-en. Men utrolig kul dokumentar som bør sees hvis du har den.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Fikk pressa meg til å se Passion of the Christ i stad. Å halleluja for en film. Reine snuff-filmen. Har som regel ikke noe imot blod, men det blei litt VEL mye herr gibson. Ga meg etter en time.. gadd rett og slett ikke mer.

Lenke til kommentar
Fikk pressa meg til å se Passion of the Christ i stad. Å halleluja for en film. Reine snuff-filmen. Har som regel ikke noe imot blod, men det blei litt VEL mye herr gibson. Ga meg etter en time.. gadd rett og slett ikke mer.

Fin film. Jeg kjenner ingen andre som liker den. Heia meg. :)

Men nar det gjelder snuff-filmer og alt det med blod og gorr og sant sa er ikke Passion sa aller verst. Det finnes mye, myyye verre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...