Bilet Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Brandon Routh var 2. valget til regissør/casting ansvarlige. De tilbød Ashton Kutcher rollen først, men han avslo. Like greit, spør du meg. 6566205[/snapback] Visste jeg ikke, men virket som en rar rolle å tilby Ashton. Vanskeligheter med å se for meg han som en superhelt. Det eneste må være håret Synes han egentlig bare har gjort en god rolle og det i The Butterfly Effect, ellers veldig mye tull og fanteri! Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg bryr meg aldri om hva en anmelder som ikke jeg kjenner eller kjenner filmsmaken til skriver om filmer. Da er det bare en mening som gjelder og det er min egen. Min bror så filmen på tirsdag og han ga den 10/10 og det holder for meg 6566227[/snapback] Selvsagt, men det gir jo et slags hint til hva du vil se på mange måter. Å lese inntrykkene til folk skaper jo et slags bilde av hva du må eller kan forvente deg. Men selvsagt er det bare din egen mening som til SLUTT er viktig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hvis det er en anmelder som aldri har lest en tegneserie og hater filmer som er basert på tegneserier, så vil man jo ende opp med å droppe og se filmen hvis man baserer seg på hva de mener. Eller så har man jo de folkene som gir en karater etter hva man forventer av en karakter. Det er jo ikke så lenge siden det var en anmeldelse av en horror film som anmelderen syntes var bra, men på grunn av at fanbasen av denne typen filmer forventet en dårlig karater så ga han en dårlig karater, for meg så blir det bare for dumt. Derfor så leser jeg kun anmeldelser av folk jeg kjenner eller som har samme smak som meg selv... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hva mener folket om The Gods Must Be Crazy og The Gods Must Be Crazy II? Kjøpte de nettopp på Libris for 60,-, sånn 2in1-sak. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Har ikke sett 2'ern, men 1'ern var da ganske så fornøyelig. Måten den er filmet på (veldig ofte "rask-film"), samt filmens generelt sett snåle handling og historie gjør den ganske så artig. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hva mener folket om The Gods Must Be Crazy og The Gods Must Be Crazy II? Kjøpte de nettopp på Libris for 60,-, sånn 2in1-sak. 6566644[/snapback] Fantastiske filmer som burde vært en del av oppveksten til alle oppegående mennesker. Gratulerer med et skikkelig røverkjøp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 En litt morsom triviell fakta om hovedpersonen i de overnevnte filmene: At first not knowing the value of paper money, N!xau let his first wages, $300, blow away. However, by the time of The Gods Must Be Crazy II (1989) he had learned the value of money, demanding several hundred thousand dollars before agreeing to be recast in the film. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) EDIT: La det inn i "siste kjøp". Endret 27. juli 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Fine kjøp, men feil tråd. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Fine kjøp, men feil tråd. 6567624[/snapback] Nåja, tenkte jeg kunne spre budskapet her også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hva mener folket om The Gods Must Be Crazy og The Gods Must Be Crazy II? Kjøpte de nettopp på Libris for 60,-, sånn 2in1-sak. 6566644[/snapback] Geniale filmar, spesielt den første, er mange år sidan eg har sett dei, kanskje eg skulle investert i filmane. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hørt om filmen "fankenfish"? huff, hørt den e tragisk.. men ha tenkt å se den 6564926[/snapback] du mener sikkert "Frankenfish". den står i samme hylla som Uwe boll har fått. men "Frankenfish" har faktisk noen litt kule scener da Uwe Boll er kjent nettopp fordi folk kjøper filmene hans fordi de er makkverk. stemora mi kom hjem fra butikken her om dagen med 5-6 filmer, så sa hu "jeg har kjøpt enda en sånn Uwe boll film, den er sikkert morsom" :!: Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Hvilken film skal jeg se i dag? Lost in Translation Kiss Kiss Bang Bang unforgiven (som jeg ikke fikk sett den ene dagen ) eller til slutt Magnolia? Endret 27. juli 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Lost in TranslationKiss Kiss Bang Bang unforgiven (som jeg ikke fikk sett den ene dagen ) eller til slutt Magnolia? 6568116[/snapback] 1. Magnolia 2. Kiss Kiss, Bang Bang 3. Lost in Translation 4. Unforgiven Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hvilken film skal jeg se i dag? Lost in Translation Kiss Kiss Bang Bang unforgiven (som jeg ikke fikk sett den ene dagen ) eller til slutt Magnolia? 6568116[/snapback] 1. Kiss Kiss Bang Bang (så denne for 2 dager siden og ble helt fra meg av beundring) 2. Magnolia 3. Lost in Translation 4. Unforgiven Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Welcome to YMDb, Your Movie Database, the movie community where you can create your list of favorite movies, discover other people's favorite movies, discuss about movies and favorite lists, ... YMDb is free and fun ! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/07/27/472410.html Selv får jeg ikke sett klippene, siden YouTube ikke virker her for øyeblikket. Noen andre som har det problemet? At videoer rett og slett ikke lastes inn fra YouTube? Dette skjer både hjemme og på skolen. Noen ganger fungerer det, andre ganger ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Funker som det skal her i Opera. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/07/27/472410.html Selv får jeg ikke sett klippene, siden YouTube ikke virker her for øyeblikket. Noen andre som har det problemet? At videoer rett og slett ikke lastes inn fra YouTube? Dette skjer både hjemme og på skolen. Noen ganger fungerer det, andre ganger ikke. 6568346[/snapback] Nettleser du bruker? Hadde problemet i IE på jobb, men funket fett med FireFox hjemme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg