Svein_Jarle Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Nå skal jeg straks se "Inside Deep Throat".. Noen som har sett den, og kan kommentere den? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Noen som har denne Ultimate Edition av Matrix som er på salg til 239,- hos CDON.com. Greit nok at jeg har alle tre fra før av, men er denne boksen verdt å anskaffe seg i særlig grad? EDIT: Leifs ute å går... Endret 26. juli 2006 av Bilet Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hvis du er fryktlig lysten på å se 35 timer med ekstra matriel så er det jo konge Men den er jo grei å ha stående i hylla, hvis man skulle bli lysten på å ta en titt. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Spørs om jeg er det. Men kanskje jeg får solgt de andre til en eller annen tulling? Forresten, skal til Bergen i helgen! Noen som har peiling på hvilke filmer jeg burde plukke med meg der til en billig penge? Tenker spesielt på Platekompaniet. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg så nettopp Spartacus og det var noen melankolske toner der jeg mener å ha hørt i Star Wars. Den kom igjen sånn omtrent tre ganger i løpet av filmen, en gang jeg husker at den kom var når vi så slagmarka med døde slaver. Noen som er enig? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ohh Hotel Rwanda var herlig. God damn for en gripende film. Men var det noen andre som småflirte litt når hun hvite lege berta fortalte om en liten jente som hadde sagt " Please don't let them kill me. I... I promise I won't be Tutsi anymore." rett før hun ble drept :!: Bra jeg så filmen alene og ikke på kino eller noe sånn Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Uwe Boll er jo genial. Det er jo ingen som hadde hørt om f.eks Edward D. Wood Jr. hvis han bare hadde laget middels gode filmer. 6559870[/snapback] ...Derfor, siden man lager elendige filmer, og ikke middelmådige, er man genial? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ohh Hotel Rwanda var herlig. God damn for en gripende film. Men var det noen andre som småflirte litt når hun hvite lege berta fortalte om en liten jente som hadde sagt " Please don't let them kill me. I... I promise I won't be Tutsi anymore." rett før hun ble drept :!: Bra jeg så filmen alene og ikke på kino eller noe sånn 6564875[/snapback] Sometimes in April neste? Den er bedre. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 ...Derfor, siden man lager elendige filmer, og ikke middelmådige, er man genial? 6564904[/snapback] sitter vi og diskuterer middelmådige filmer+ enten gode eller dritt dårlige. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hørt om filmen "fankenfish"? huff, hørt den e tragisk.. men ha tenkt å se den Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ohh Hotel Rwanda var herlig. God damn for en gripende film. Men var det noen andre som småflirte litt når hun hvite lege berta fortalte om en liten jente som hadde sagt " Please don't let them kill me. I... I promise I won't be Tutsi anymore." rett før hun ble drept :!: Bra jeg så filmen alene og ikke på kino eller noe sånn Sometimes in April neste? Den er bedre. Sier alltid ja til litt misantropisk hjernestimulans jeg, og i følge anmeldelsen din hørtes dette riktig så bra ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 I morra håper eg på ein håndfull med filmer i postkassa Lenke til kommentar
Doga Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Så Me, Myself and Irene i natt for første gang på tre år omtrent, og ble positivt overrasket, hadde mange latterkramper gjennom den filmen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Skal jo litt til å ikke le av den filmen, eneste måtte jo være hvis man virkelig hater Jim Carrey. Er vel den filmen som kommer nesten helt opp til Dumb & Dumber for min del... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Noen andre som så Superman i går da ? Jeg syntes det var en ganske god film, og en god oppladning for en eventuell Superman Returns titt. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Noen andre som så Superman i går da ? Jeg syntes det var en ganske god film, og en god oppladning for en eventuell Superman Returns titt. 6566053[/snapback] Sett den evig mange ganger før så stod over den i går! Filmen er grei den, men som du sier sikkert veldig god oppladning til Superman Returns! Hvordan er egetnlig stemningen til filmen her? Noen som forventer seg noen annet enn action og ok underholdning? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Nå har jeg jo lest litt om filmen så har vel litt forventninger etter det som jeg har lest. Det vil si at historen mellom Clark Kent/Superman og Lois Lane kommer først også kommer action delen som en bi-del... Så regner jeg med at det blir mer action i en eventuel oppfølger, Superman Returns Again Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Leste nettopp Kulturo sin anmeldelse av filmen og selv om dette bare er en persons mening fikk jeg bekreftet mine tanker om filmen og slik jeg tror det blir. Men selvfølgelig, kan godt hende at filmen faktisk er veldig bra. Spennende at regissør hentet inn et så pass uskrevet blad i hovedrollen vertfall! Og etter det jeg har lest litt rundt om skal skuespillerprestasjonene i filmen ha vært meget gode! Filmen har jo også oppnådd 7.2 på IMDB og det er jo ikke så gærnt! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Leste nettopp Kulturo sin anmeldelse av filmen og selv om dette bare er en persons mening fikk jeg bekreftet mine tanker om filmen og slik jeg tror det blir. Men selvfølgelig, kan godt hende at filmen faktisk er veldig bra. Spennende at regissør hentet inn et så pass uskrevet blad i hovedrollen vertfall! Og etter det jeg har lest litt rundt om skal skuespillerprestasjonene i filmen ha vært meget gode! Filmen har jo også oppnådd 7.2 på IMDB og det er jo ikke så gærnt! 6566190[/snapback] Brandon Routh var 2. valget til regissør/casting ansvarlige. De tilbød Ashton Kutcher rollen først, men han avslo. Like greit, spør du meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg bryr meg aldri om hva en anmelder som ikke jeg kjenner eller kjenner filmsmaken til skriver om filmer. Da er det bare en mening som gjelder og det er min egen. Min bror så filmen på tirsdag og han ga den 10/10 og det holder for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg