Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer litt ann på vilken versjon man har sett, den nye directors cuten gjør den litt bedre. Men nå er den jo laget av John "A God among Directors" Woo så da koser jeg meg stort sett...

6551012[/snapback]

 

Det er helt utrolig at Woo klarer å gå fra flotte filmer som The Killer og Bullet In The Head (noen av hans amerikanske filmer er jo heller ikke så alt for dårlige) til noe sånt tull som Windtalkers. Bullet in the Head har i tillegg krigsscenarioer som er veldig virkelighetsnær. Hvorfor kan ikke Windtalkers ha det da, når den atpåtil er laget et tiår senere?

Lenke til kommentar
hvordan er det med sånn forhåndsbestilling, får man filmen i posten på utgivelsesdatoen? eller sender de den da?

6552444[/snapback]

 

Dette varierer veldig. Hvertfall i forhold til hva jeg har erfart. Av og til mottar webbutikkene filmene tidligere for at de skal kunne sende ut filmene til kundene slik at de skal motta den på utgivelses dato. Av og til blir dette ikke gjort. Har erfart med amazon.co.uk at jeg har fått filmene FØR utgivelsesdato, og dette er jo bare koselig, men som sagt så varierer dette fra utgivelse til utgivelse og butikk til butikk.

Lenke til kommentar

Der har jeg opplevd å nesten alltid motta filmer/cder/spill på utgivelsesdato om de har maktet å ha nok kopier inne til å gjennomføre dette. Platekompaniet må vel sies å være, vertfall etter mine erfaringer, de som er flinkest på dette i landet! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...