Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg så The Dewil's Own på NRK1 tidligere i kveld. Jeg skjønner virkelig ikke alt styret om at dette er en så dårlig film! Lille søte Brad Pitt ville forlate innspillingen, men ble truet med søksmål. Jeg kan virkelig ikke se hvorfor han ville det - dette er en av få filmer hvor Pitt faktisk gjør en god figur. Jeg er også imponert over aksenten hans, selv om de med et trent øre kan høre at han ikke er irsk.

 

En utrolig undervurdert film.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så The Dewil's Own på NRK1 tidligere i kveld. Jeg skjønner virkelig ikke alt styret om at dette er en så dårlig film! Lille søte Brad Pitt ville forlate innspillingen, men ble truet med søksmål. Jeg kan virkelig ikke se hvorfor han ville det - dette er en av få filmer hvor Pitt faktisk gjør en god figur. Jeg er også imponert over aksenten hans, selv om de med et trent øre kan høre at han ikke er irsk.

 

En utrolig undervurdert film.

6544658[/snapback]

Enig. Trodde faktisk ikke filmen skulle vær så bra pga jeg hadde det vanskeligg og forestille meg Brad Pitt som en Irske. Men synes filmen var veldig bra, og Pitt spilte også veldig bra.

Lenke til kommentar
Så den når den kom ut! ..jeg likte den veldig godt! :)

 

Men, ble minnet nå på at det var noe styr rundt den ja .. Noen som vet hvorfor han ville forlate settet?

6544910[/snapback]

Brad Pitt wanted to leave the production, but was threatened by a lawsuit. In the February 2, 1997, issue of Newsweek, Pitt called the film a "disaster", and said that "it was the most irresponsible bit of filmmaking - if you can even call it that - that I've ever seen. I couldn't believe it". Rumors of fighting on the set (especially over which star would be the focus of the film) plagued the production. The original script was discarded and there were at least seven subsequent rewrites. Pitt said the final version was "a mess". "The script that I had loved was gone," he said. "I guess people just had different visions and you can't argue with that. But then I wanted out and the studio head said, 'All right, we'll let you out, but it'll be $63 million for starters."'
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Eg skal ihvertfall ha meg Clerks: 10th Anniversary Edition (3 Discs) fra play.com i morra. Bra saker detta da altså?

6540898[/snapback]

Er det bare meg, eller blir det litt småteit å da lage Clerks2?

6540921[/snapback]

 

One of the things that most prompted Kevin Smith to make the film was a promise he made to friend Jason Mewes. If Mewes managed to stay off drugs he would be able to play the character of "Jay" one more time. Smith kept his promise.

 

Angående The Devil's Own så er det en utrolig elendig film. Helt horribel. At du Dahl, sier at "dette er en av få filmer hvor Pitt faktisk gjør en god figur", er helt fullstendig uforståelig. Jeg nevner blant andre:

 

Thelma & Louise

Se7en

Twelve Monkeys

Sleepers

Meet Joe Black

 

For ikke å snakke om Fight Club og alt som han har gjort i dette årtusen.

Lenke til kommentar
Det er vel det han skal fram til, at Hackman gjør en meget god rolle i Unforgiven og vil ha noen tips om andre bra filmer som han gjør det like bra i eller bedre.

6546397[/snapback]

 

Men jeg, jeg er dum. Og trøtt. Og litt andre ting. Da er det ikke lett for meg å forstå det. Det er heller ikke lett for meg å kunne lese. For det har jeg ikke gjort siden jeg så en F henge i klasserommet og under var det bilde av en frosk.

 

:wallbash:

:wallbash:

:wallbash:

Lenke til kommentar

Då var lønningen på plass,og da håper eg å se noen filmer i postkassen iløpet av uken

 

 

 

 

Alien vs Predator: Special Extreme Edition (2 Discs)

Clerks: 10th Anniversary Edition (3 Discs)

Dimmu Borgir - World Misanthropy X (2 Discs)

Jurassic Park Trilogy Box Set: The Ultimate Collection

Kingdom Of Heaven (1 Disc Edition) (5.1/DTS)

Platoon: Ultimate Edition (2 Discs)

Predator 1 & 2 Special Edition Boxset (4 Discs)

Rush Hour 1 & 2 Box Set

Scarface - Special Edition (2 Discs) (Pacino)

 

 

 

Lenke til kommentar
Då var lønningen på plass,og da håper eg å se noen filmer i postkassen iløpet av uken

 

 

 

 

Alien vs Predator: Special Extreme Edition (2 Discs)

Clerks: 10th Anniversary Edition (3 Discs)

Dimmu Borgir - World Misanthropy X (2 Discs)

Jurassic Park Trilogy Box Set: The Ultimate Collection

Kingdom Of Heaven (1 Disc Edition) (5.1/DTS)

Platoon: Ultimate Edition (2 Discs)

Predator 1 & 2 Special Edition Boxset (4 Discs)

Rush Hour 1 & 2 Box Set

Scarface - Special Edition (2 Discs) (Pacino)

 

 

 

6547062[/snapback]

 

Kan jeg tørre å spørre om hvor du kjøpte Jurassic Park boksen? :dribble:

Lenke til kommentar
Alt var selvfølgelig fra play.com :wee: Håper eg er like heldig som mange andre her inne,og at eg får dem innen 4 dager :whistle:

6547236[/snapback]

 

Ja, min "4-dagers frist" går ut i dag, da altså med 4 vanlige dager, så er spent på om det dukker opp noe i posten når jeg kommer traskende hjem fra jobb! :hmm:

Lenke til kommentar
Hva er den beste filmen til Mr. Gene Hackman? Vis man ser bort fra The Unforgiven.

6544505[/snapback]

 

Jeg mener Hackman gjør en MEGET god rolle i Unforgiven :)

6546199[/snapback]

 

Du gadd ikke engang å lese gjennom hele posten hans?

 

Deathie, ikke forvent deg noen vanlig western av Unforgiven. Den er desverre ganske mye one of a kind. Blant de beste westerns noen sinne laget er den uansett.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...