Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobbet som filmsynser en gang i tiden før jeg ble kalt inn til militæret. Nå er jeg kun en filmfanatiker som liker å se filmer tidlig. ;)

 

Husker trynet på alle Marvel-guttene i klassen da jeg fikk invitasjon til Hellboy-førpremiere 2mnd før den kom på kino.

Lenke til kommentar
Jobbet som filmsynser en gang i tiden før jeg ble kalt inn til militæret. Nå er jeg kun en filmfanatiker som liker å se filmer tidlig. ;)

 

Husker trynet på alle Marvel-guttene i klassen da jeg fikk invitasjon til Hellboy-førpremiere 2mnd før den kom på kino.

Hvordan greier du å få muligheten til å se dem? Bestikkelser? :yes:

Lenke til kommentar

Ahh, ENDELIG fikk jeg sett Sin City. Og jeg ELSKET hvert sekund. Dette er -uten tvil- den beste nye filmen jeg har sett siden Versus kom ut i 2000.

 

Anmeldelse kommer så snart jeg har fått sømmet meg og helt ned på et par duggfriske. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Ahh, ENDELIG fikk jeg sett Sin City. Og jeg ELSKET hvert sekund. Dette er -uten tvil- den beste nye filmen jeg har sett siden Versus kom ut i 2000.

 

Anmeldelse kommer så snart jeg har fått sømmet meg og helt ned på et par duggfriske. :)

Du hører ikke på meg du? Når jeg sier den er bra, så er den bra :)

Lenke til kommentar

Typisk, nå har jeg fått Platekompaniet til å spesial bestille Ichi The Killer til meg, fikk den i dag og kom lykkelig hjem for å kose meg med film..

Men den gang ei, ingen av dvd-spilllerne i huset tar sone 1! Faen!

Hvorfor tenkte jeg ikke på det med en gang? Typisk å bruke 250kr på en film jeg ikke får sett hjemme og som jeg heller ikke får byttet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...