Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fekk endelig sett Snatch, og det var på tide. Ein genial film, spesielt dialogen fekk meg til å le godt.

*Tyrone rygger bilen i ein van*

Vinny: «What'd you do that for?»

Tyrone: «I didn't see it there»

Vinny: «It's a four-ton truck Tyrone. It's not like it's a packet of fucking peanuts»

Tyrone: «It was a funny angle»

Vinny: «It's behind you Tyrone. Whenever you reverse, things come from behind you»

Lenke til kommentar
Fekk endelig sett Snatch, og det var på tide. Ein genial film, spesielt dialogen fekk meg til å le godt.

Ooh, Snatch er mimre film. Sett den utallige ganger og dialogene er i ypperste klasse. Pitt gjør jo rollen som "pike" genialt!

Lenke til kommentar
Så Man With The Naked Gun 2.5 i går kveld, et hjertelig gjensyn med en husket klassiker fra barndommen. Det blir litt som med Politiskolen, som jeg fortsatt ler meg fillete av. :p

6543865[/snapback]

Eg lo så eg grein når Nordberg drog fram "pistolen" sin i sluttscenen. :laugh:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Venom er her....

Sandman også..

Og vi vet alle hvem som må stoppe dem...

Jeg kan bare si at denne filmen, den gleder jeg meg nå sinnsykt til...

6543854[/snapback]

Er ikke bare deg, gleder meg til den første traileren kommer og man får se Venom for første gangen :yes:

Ser at POC2 fortsetter å sette rekorder, nå var det 300$ mill på 16 dager en dag bedre en episode 3 av Star Wars. Og den har passert POC1 med 15$ mill alt, den stoppet på 305$ mill i statene...

Og Clerks 2 spilte inn 10$ mill på tre dager, ikke så galt når man tenker på at filmen kostet 5$ mill å lage :)

Blir dette den første Kevin Smith filmen som spiller inn over 40$ mill totalt...

Lenke til kommentar
Så Man With The Naked Gun 2.5 i går kveld, et hjertelig gjensyn med en husket klassiker fra barndommen. Det blir litt som med Politiskolen, som jeg fortsatt ler meg fillete av. :p

6543865[/snapback]

Superpirk: Den heter "Naked Gun". Bare den norske oversettelsen som er litt snål. :p

Lenke til kommentar
Wow, Clerks 2 har over 8 i snitt på IMDb, etter et par tusen stemmer.

6543975[/snapback]

Må den bare komme på kino i dette landet også, fant ikke noe om filmen i hele tatt på filmweb sine sider... :hmm:

That I don't like, denne må jo sees på kino sammen med andre Kevin Smith fans.

Edit: Nå er det mye prat om The Naked Gun her, lenge siden jeg har sett filmene, tar en liten rundtur i noen filmsjapper og ser om jeg finner den billig...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Er det noen her som har sett en Belgisk film som heter: De Zaak Alzheimer/Memory of a Killer?

Vincke (Koen De Bouw) and Verstuyft (Werner De Smedt) are one of the best detective teams of the Antwerp police force. When they are confronted with the disappearance of a top official and the murder of two prostitutes, the trail leads to the almost retired assassin Angelo Ledda (Jan Decleir). Since Ledda starts showing symptoms of Alzheimer's, it's getting more and more difficult to complete his contracts. When he has to murder a 12-year old call-girl, he refuses and becomes a target himself. While Vincke and Verstuyft are chasing him and counting the corpses, Ledda is taking care of his employers.

Lurer på om jeg skal slenge på den når jeg først skal bestille noe fra DDD, er jo greit å fylle opp pakkene. The Naked Gun triologien og en Belgisk film om en leiemorder med alzheimer :wee:

Lenke til kommentar

Du kan lett bli skuffet. Jeg ble i allefall det. En film (den som i mine øyne er den definitivt beste) mangler i den boksen; Nemlig Return of the Pink Panther. Heldigvis har den nylig kommet ut på DVD, så du kan få kjøpt den overalt for en hundrings (b.la. hos Platekompaniet). :)

Lenke til kommentar

Han fikk Oscar for sin tolkning av "Popeye" Doyle i "the French Connection", så den bør nevnes. Personlig så liker jeg ham i stort sett hva han spiller.

EDIT: Hr. Jenssen var raskest ;)

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...