JacEr Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Takk skal du ha _crs_, har lagt den til i favoritter slik at jeg slippper å stille samme spørsmålet et par ganger i uken Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Fekk endelig sett Snatch, og det var på tide. Ein genial film, spesielt dialogen fekk meg til å le godt. *Tyrone rygger bilen i ein van* Vinny: «What'd you do that for?» Tyrone: «I didn't see it there» Vinny: «It's a four-ton truck Tyrone. It's not like it's a packet of fucking peanuts» Tyrone: «It was a funny angle» Vinny: «It's behind you Tyrone. Whenever you reverse, things come from behind you» Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Fekk endelig sett Snatch, og det var på tide. Ein genial film, spesielt dialogen fekk meg til å le godt. Ooh, Snatch er mimre film. Sett den utallige ganger og dialogene er i ypperste klasse. Pitt gjør jo rollen som "pike" genialt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jepp, var litt i tvil når eg høyrde aksenten hans første gangen, men han gjer rollen glimrande. Det gjer faktisk dei fleste i filmen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Venom er her.... Sandman også.. Og vi vet alle hvem som må stoppe dem... Jeg kan bare si at denne filmen, den gleder jeg meg nå sinnsykt til... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Så Man With The Naked Gun 2.5 i går kveld, et hjertelig gjensyn med en husket klassiker fra barndommen. Det blir litt som med Politiskolen, som jeg fortsatt ler meg fillete av. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Så Man With The Naked Gun 2.5 i går kveld, et hjertelig gjensyn med en husket klassiker fra barndommen. Det blir litt som med Politiskolen, som jeg fortsatt ler meg fillete av. 6543865[/snapback] Eg lo så eg grein når Nordberg drog fram "pistolen" sin i sluttscenen. Endret 23. juli 2006 av zeph Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Scenen der han bygger våpenet sitt? Den har sittet klistret i hodet mitt siden jeg så den filmen første gang. Herlig scene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Venom er her....Sandman også.. Og vi vet alle hvem som må stoppe dem... Jeg kan bare si at denne filmen, den gleder jeg meg nå sinnsykt til... 6543854[/snapback] Er ikke bare deg, gleder meg til den første traileren kommer og man får se Venom for første gangen Ser at POC2 fortsetter å sette rekorder, nå var det 300$ mill på 16 dager en dag bedre en episode 3 av Star Wars. Og den har passert POC1 med 15$ mill alt, den stoppet på 305$ mill i statene... Og Clerks 2 spilte inn 10$ mill på tre dager, ikke så galt når man tenker på at filmen kostet 5$ mill å lage Blir dette den første Kevin Smith filmen som spiller inn over 40$ mill totalt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Wow, Clerks 2 har over 8 i snitt på IMDb, etter et par tusen stemmer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Så Man With The Naked Gun 2.5 i går kveld, et hjertelig gjensyn med en husket klassiker fra barndommen. Det blir litt som med Politiskolen, som jeg fortsatt ler meg fillete av. 6543865[/snapback] Superpirk: Den heter "Naked Gun". Bare den norske oversettelsen som er litt snål. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Lurer litt på hvorfor jeg skrev Man With the Naked Gun, når jeg egentlig vet at den ikke heter det. Får bare beklage, bøye meg i støvet etc. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Wow, Clerks 2 har over 8 i snitt på IMDb, etter et par tusen stemmer. 6543975[/snapback] Må den bare komme på kino i dette landet også, fant ikke noe om filmen i hele tatt på filmweb sine sider... That I don't like, denne må jo sees på kino sammen med andre Kevin Smith fans. Edit: Nå er det mye prat om The Naked Gun her, lenge siden jeg har sett filmene, tar en liten rundtur i noen filmsjapper og ser om jeg finner den billig... Endret 23. juli 2006 av Manx Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Mye Clerks snakk her om dagen, det er godt, gleder meg enda meir til eg får Clerks i posten Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Er det noen her som har sett en Belgisk film som heter: De Zaak Alzheimer/Memory of a Killer? Vincke (Koen De Bouw) and Verstuyft (Werner De Smedt) are one of the best detective teams of the Antwerp police force. When they are confronted with the disappearance of a top official and the murder of two prostitutes, the trail leads to the almost retired assassin Angelo Ledda (Jan Decleir). Since Ledda starts showing symptoms of Alzheimer's, it's getting more and more difficult to complete his contracts. When he has to murder a 12-year old call-girl, he refuses and becomes a target himself. While Vincke and Verstuyft are chasing him and counting the corpses, Ledda is taking care of his employers. Lurer på om jeg skal slenge på den når jeg først skal bestille noe fra DDD, er jo greit å fylle opp pakkene. The Naked Gun triologien og en Belgisk film om en leiemorder med alzheimer Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 handla pink panter collection boks på virgin megastore i london. Husker bare litt fra filmene, så et par av de for sikkert 10 år siden. Når jeg kjenner etter så må jeg kanskje se en nå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du kan lett bli skuffet. Jeg ble i allefall det. En film (den som i mine øyne er den definitivt beste) mangler i den boksen; Nemlig Return of the Pink Panther. Heldigvis har den nylig kommet ut på DVD, så du kan få kjøpt den overalt for en hundrings (b.la. hos Platekompaniet). Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hva er den beste filmen til Mr. Gene Hackman? Vis man ser bort fra The Unforgiven. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Tja, The French Connection sies jo å være den filmen som skjøt fart på karrieren hans. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Han fikk Oscar for sin tolkning av "Popeye" Doyle i "the French Connection", så den bør nevnes. Personlig så liker jeg ham i stort sett hva han spiller. EDIT: Hr. Jenssen var raskest Endret 23. juli 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg