Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg skal ihvertfall ha meg Clerks: 10th Anniversary Edition (3 Discs) fra play.com i morra. Bra saker detta da altså?

6540898[/snapback]

 

For min del ble den bestilt og sendt til meg i går :) Lenge siden jeg har sett Clerks nå. Gleder meg som en unge til å få den :)

Lenke til kommentar
Eg skal ihvertfall ha meg Clerks: 10th Anniversary Edition (3 Discs) fra play.com i morra. Bra saker detta da altså?

6540898[/snapback]

Fantastisk bra saker! Både theatrical og director's cut + en bonusdisk. Det som kanskje gjør utgaven litt ufrivilliig komisk, er at Kevin Smith i forord til en av filmene sier at dette er den definitive utgaven av Clerks, filmen har fått mye mer oppstyr enn hva han trodde var mulig, og han er en smule lei av at uansett hva han gjør blir det like mye snakk om Clerks som det blir om den filmen han holder på med. Han håper det nå skal bli slutt på alt snakket om Clerks.

 

Er det bare meg, eller blir det litt småteit å da lage Clerks2?

 

EDIT: Litt leif...

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Noen som har sett filmen Primer?

Det er en independent film som hadde et budsjett 7000 $, men etter min mening merkes dette knapt.

Den har har også en lignende effekt som Donnie Darko og Mulholland Drive, hvor du sitter som et stort spørsmålstegn i slutten av filmen.

 

En av de beste sci-fi filmene jeg sett, verdt et besøk. :thumbup:

Endret av Simi
Lenke til kommentar
Eg skal ihvertfall ha meg Clerks: 10th Anniversary Edition (3 Discs) fra play.com i morra. Bra saker detta da altså?

6540898[/snapback]

Er det bare meg, eller blir det litt småteit å da lage Clerks2?

6540921[/snapback]

 

Tja, kanskje han håper å sette punktum for all praten blant publikum om Clerks når 2'ern kommer. Kanskje den har en del "svar" som folk vil ha. :)

 

Simi, Primer virker defintivt interessant, men jeg er litt uenig i at det merkes at den er av et lavt budsjett. Jeg har ikke sett den, men allerede ved et klikk på IMDB, finner jeg ut at Shane Carruth står bak regien, scriptet, kinematografien, produksjonen, redigeringen, valg av skuespillere, og komponeringen.

Dessuten er han production designer og skuespiller. Om det ikke merkes i selve filmen, er dette skjønnelig. Han har tydeligvis valgt å bruke minimalt med penger. :p

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Kofferten blir kjøpt, det er det ingen tvil om (selv om jeg har alle filmene i tidligere utgitt tin-box). Spørsmålet er NÅR, og om kofferten bare er laget i et spesielt antall (noe jeg ikke har sjekket), er jeg redd den blir utsolgt før jeg får somlet meg til å bestilt den.

6540822[/snapback]

Tror ikke det har vært nevnt i noen tråder, gårsdagens Elkjøp-reklame (22 juli) annonserte Bond-kofferten til NOK2299. Tror det skal godt gjøres å finne den særlig billigere.

 

Ellers, LarsP har vært ganske gira på Death Trance en stund, her er link til bedre trailer enn det som har vært tilgjengelig tidligere.

 

Og i påvente av at de (forhåpentligvis) kommer i gang med Hellboy2, før den kommer det animert Hellboy.

Lenke til kommentar
Ellers, LarsP har vært ganske gira på Death Trance en stund, her er link til bedre trailer enn det som har vært tilgjengelig tidligere.

6542077[/snapback]

Hehe, har faktisk fått sett Death Trance nå. Det var en herlig film som anbefales på det sterkeste til alle som liker "den slags" popcornaction. :p

Lenke til kommentar
Filmen er definitivt bra, ja. Gleder meg virkelig til 2'ern. Håper vi får noe konkret svar på om den faktisk kommer etter hvert. :)

6542158[/snapback]

Sony ga fra seg rettighetene for noen måneder siden (som et lett i generelle nedskjæringer i filmavdelingene), de ble plukket opp av Paramount (som vil samarbeide med bl.a. Revolution Studios, som også jobbet på Hb1), og etter alt å dømme er det grønt lys for Hellboy 2: The Golden Army i 2007.

Foreløpige indikasjoner er at den vil til en viss grad være basert på/inspirert av boka The Lost Army:

In 525 B.C., the Persian king Cambyses sent fifty thousand soldiers across the conquered Egyptian desert to take an oasis city not far from where the Libyan border stands today. According to Greek history, a hurricane-force sandstorm struck near the end of their six-hundred-mile trek. The army -- all fifty thousand men -- vanished without a single trace. Fast forward to 1986. A British archaeological team, sent to the edge of the Great Sand Sea to exhume evidence of the incident, has also gone missing. So the Bureau for Paranormal Research and Defense is sending the world's greatest paranormal investigator, Hellboy, to find the missing Brits and to discover what became of The Lost Army. Dark Horse is proud to present a milestone in the history of Hellboy. This illustrated novel is written by Christopher Golden, best-selling author of the book Of Saints and Shadows. Hellboy creator Mike Mignola has done sixty-eight black-and-white illustrations for the story, and those illustrations alone are worth the price of admission.

post-24892-1153668080_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...