Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Schindlers List igjen nå. Hadde sett den for lenge siden på skolen, dårlig TV.

 

Slutten var veldig bra, og filmen holder deg interessert hele tiden. Veldig bra skildret opp i mot sannheten tror jeg. Steven Spielberg's ekte gjennombruddsfilm, og med god grunn - en levende klassiker! Fikk frem tårene nesten på slutten der.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Steven Spielberg's ekte gjennombruddsfilm, og med god grunn - en levende klassiker!

6539128[/snapback]

 

Det stemmer vel ikke, han slo vel gjennom med Haisommer i '75, så Indiana Jones og E.T, men fikk legendestatus etter Shindler?

 

Eller er jeg heilt på bærtur?

Endret av Fisker
Lenke til kommentar

Det eneste de har gjort er å restaurere filmene og de har gjort en knall jobb. Som sagt filmen ser ikke 45 år gamle ut mer.

 

Hvis du er redd for at de har lagt til ting som de ikke kunne få til på '60 tallet, så trenger du ikke å bekymre deg. Det dukker ikke opp noe nytt i hele tatt, det eneste som har blitt gjort er å sette ny aldersgrense på Goldeneye og Tomorrow Never Dies aldersgrensen har gått fra 12 til 15 år og de har fått såkalt uncut "status".

 

Ellers så har de bare pusset på bildet og lyden. Og man trenger jo ikke å kjøpe kofferten, det går jo fint ann å kjøpe filmen hver for seg. Men det vil jo bli litt dyrere. Kofferten kostet meg 2600, mens filmene koster fra amazon 12£ med frakt per stk. så det blir jo 240 pund x 11.5 sånn ca og da ender man jo på 2760, så du vil jo spare massive 150 kroner på å kjøpe alle sammlet :)

 

Edit:

 

@ Fisker:

 

Nei du er ikke på bærtur, gjennombruddet til Spielberg kom i '75 med Jaws. Han slår ikke igjennom kun på grunn av at han vant oscar for Schindler's List, Close Encounters of the Third Kind kom jo to år etter og sånn kan man fortsette...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...